hey, johnny park

16.02.2006., četvrtak

dead embriyonic cells

Herpie biram tebe! U danas je bas bio zanimljiv dan. Posto jucer nisam mogao spavati zaokupljen zloslutnim mislima o dragome mi fakultetu probudio sam se u cik dana, u tri popodne. Uhu. I ucim, barem pokusavam, pravim se da razumijem sta pise u tim knjigama, cak sam i naocale stavio da izgledam intelektualnije. Ali ne ide. Ali nema veze, ak nis drugo nemam ni 5 minuta pjeske od faksa do burze. Ali ipak posto sam si dokazao da sam karakter mjesecevom dijetom bit cu i sad karakter pa cu se i dalje otic praviti da razumijem rijeci napisane u knjizi debljine prometne dozvole. Uf tesko mi je. I zakljucak je da vam nemogu pisati zbog izuzetnih intelektualnih napora pa vam u zamjenu nudim pjesmicu napisanu od strane nekoga nepoznatoga bolesnoga uma (ja ju nisam napisao) i kao takvu je posvecujem Vijeki a.k.a. Herpiu iz Stenjevca RH. On se i tako osjeca kao curica pa nece imati problema sa pronalazenjem sebe u pjesmi.

Leto bese sedim ja na plastu
i osecam da mi sise rastu
trljam rukom ispod svoje trbe
na brezuljku dlacice me svrbe
lezim tako a sunce me grije
medju nogama neka vatra bije
guram prste i slast mi se stvara
kad ce meni uletjeti kara
kada cu se pojebati mlada
sve bi dala kad bi bilo sada
od tad prodje jedno mjesec dana
u carsiju poslala me nana
upisa me skola bese neka
i stanovah kod nekog coveka
jedno vece on otprati zenu
radila je tada trecu smenu
lezim tako ima pola sata
kad zakuca on na moja vrata
pali svetlo i pridje mi blize
pa sa mene pokrivac dize
sisam jezik za vazduh se borim
cini mi se pocinjem da gorim
sise gnjeci bez ikakvog stida
pa sa mene haljinice skida
po stomaku dlake ko u vuka
a kurac mu debeo ko ruka
sto da radim kad se jadna bojim
pa od straha pocinjem da gorim
tad on pridje i noge mi dize
po grudima jezikom me lize
drhtim cekam sto ce sada biti
tako velik velikog glavica
poce da me cese duz picica
gurnu malo zabole me jako
vidim jadna nece biti lako
jos mi gurnu bolove mi stvara
nevina sam a velika kara
uhvati me za ramena bela
pa ga nabi on do muda cela
znoj me prebi a suze mi teku
pripala sam iskusnom coveku
sad se malo pribrah ja od bola
i osecam da sam posve gola
kako jebe utrobu mi para
u mom telu lude strasti stvara
po dupetu udaraju muda
u mom telu stvaraju se cuda
na svoj bol sam vec zaboravila
rukama sam njega zagrlila
misice mu uhvatim u stisak
i svrsih uz veliki vrisak
tako svrsih nekoliko puta
a njemu i dalje kurcina osta kruta
samo jebe po telu me ljubi
gricka sise poznaju se zubi
jebe tako skoro ce da svane
volela bih da nikada ne stane
dobro jebe ali brzo keca
pa me seca na staroga zeca
kurcem ruje a mudima lupa
moje telo u znoju se kupa
tada stane malo se odmori
i ovako meni progovori
"jel ti lepo curice sa sela"
klimnuh glavom sad sam ja vesela
"vidi srce nemas vise suza
ajde duso okreni se zguza"
okrenuh se sasvim u struku
i zabi mi kurcinu ko ruku
zabije ga zguza pa sve do muda
te osetih nova slatka cuda
savi me za sise me drzi
moje telo ko kopriva przi
za ramena rukom me hvata
njegov kurac sada vredi zlata
jebe tako zabija ga jako
to bi trebo da oseti svako
samo ispod svog stomaka
tad ugledah ona muda jaka
jebe tako sve brze i brze
odjedanput ko da se trze
svrsio je uz veliki vrisak
pa on spermu sad po meni tiska
svuda sipa on spermu po meni
pa me moli da ne kazem zeni
sav umoran mokar do koze
tada rece hvala mili boze
sto dozivih tako nesto lepo
nikad nista mladje nisam cepo
i svali se umoran kraj mene
a ja mladja od njegove zene
"od sad cemo cesto raditi tako
samo nemoj da te jebe svako"
pa me rukom miluje po pici
a ja tako praveci se luda
i ja njega uhvatila za muda
desnom rukom za kurac ga stegla
pa kraj njega ko vreca legla
kad se setim kako me je jebo
jos jedan put ovako bi trebo
hvala tebi milostivi boze
sto osetih te slasti do koze
ceznula sam godinama mlada
najzad sam se pojebala sada
i osetila kurcinu u meni
nezavisno o njegovoj zeni
sto cu nocu jebe bez prestanka
glavic mu je ko jabuka neka
a kozica i fina i meka
sad sam sretna radost mi je u krvi
on mi je bio jebac prvi
sto bi bilo da mi on ne dodje
uzalud mi moja mladost prodje
nisam znala radosti zivota
mislila sam da je to sramota
i sad vidim da sramota nije
jebite se sto prije
ne cekajte da vam prodje vreme
jebite se bez ikakve treme
ja sam sinoc osetila zari
i zakljucila da su to dobre stvari
prema njemu sam se okrenula
sa pogledom njegovim se srela
njebove me oci mole
te ja glavu okrecem na dole
krucina mu bese poplavila
i na stranu nakrivila
primakoh se sada blize njemu
uzivat cu ja sada u svemu
jednom rukom kozicu mu klizem
pa jezikom po glavicu lizem
bacam jezik okolo glavica
mili boze cudesnog misica
opet kurac postao debeo
u usta mi stao skoro ceo
sisam kurac ko da je duda
a rukom ja mu stezem muda
neko nebi jebo bez zastitnog risa
nisam znala da se kurac sisa...

Whats your damage little boy?

<< Arhiva >>