drago boric

srijeda, 05.08.2009.

MARS NA TRAKTORE I POZDRAVITE MILOSEVICA,SESELJA,A POSEBNO VELIKOG KALEMARA,"OCA NACIJE"DOBRICU COSICA!KAD STIGNETE U MALU SRBIJICU SVI NA KONCERT RIBLJE CORBE,BAJE MALOG KNINDZE ILI GALIJE!

7.VIII 1995.-22:03 h

RAZGOVOR GENERALA DUSANA LONCARA S GENERALOM MOMCILOM PERISICEM POSLJEDNJEG DANA OPERACIJE"OLUJA".
DVOJICA SUGOVORNIKA OGORCENI SU MORALOM SRPSKE VOJSKE...

PERISIC:Jel DEBELI tu(Dusan Loncar,op.a.)?
X:Jeste.
PERISIC:Hoces mi ga dati?
X:Samo malo da ga pozovem.
PERISIC:Dobro.
LONCAR:Molim?
PERISIC:Reci mi ima li indikatora kakih?
LONCAR:Ovo sto mene interesuje,za sada nema nista.
PERISIC:Nema,je li?
LONCAR:Nema.
PERISIC:Dobro,prijatelju.
LONCAR:Veceras ni ne tuku,interesantno.
PERISIC:Aha,to je bas...
LONCAR:Kontaktirao sam sa komandantima,imamo zasticene veze i sad sam to naredio.Evo,cekam sad.Prosle noci bilo je intenzivno u intervalima,za sada nista.
PERISIC:Aha.Jesi bili moji kod tebe?
LONCAR:Jesu i otisli gore preko u BARANJU.
PERISIC:Znas li JOVANOVIC ZORANA(ili MILANA)?
LONCAR:Znam.
PERISIC:Jel on dobar?
LONCAR:Ako se nije promenio,mislim da je dobar.
PERISIC:Mislim da njega cuvam gore za taj severni deo,znas.
LONCAR:Aha.
PERISIC:Da pomogne onome.
LONCAR:Dobro.
PERISIC:Tako da to malo ojacamo i dignemo moral,a ja cu raditi jos sve ovo po planu jos nocas...izmedju...
LONCAR:A svako pokret bit ce kolektivan.
PERISIC:E,tako prijatelju.
LONCAR:..bit ce apsolutno u funkciji onoga...napore.
PERISIC:Dobro,prijatelju,tako da znas.
LONCAR:E,bas mi je drago.
PERISIC:I polako samo reci,bio je onaj MILORAD kod mene i samo,
molim te,da ljude...to ce biti...kakvi ustasa,majku mu jebem!Pa on ima pusku kao i mi,majku mu jebem.
LONCAR:Ma ja se stidim.
PERISIC:...suradjuju s onima tamo,on je...digo s polozaja,sinoc u kolonu i doso da ga kolje ustasa.Pa sta cu da mu radim,ako ga nadjem...da ga kolje.
LONCAR:Nema,ima da se branimo.
PERISIC:Pa,covek ima pusku,svaki ima pusku i municiju i voljan je da ga kolje ustasa.Pa neka ga kolje u picku materinu!
LONCAR:Oni moji sto su bili gore...bruke,ha strasno,brate.
PERISIC:Jebi ga.
LONCAR:Sve to...ni metka nije opalilo.
PERISIC:Pa ja cekam,covece,i cekam da onaj....
LONCAR:Taj ti nije presao ni kolometar,taj ti vec puco.Ne ide to tako.
PERISIC:Bijeda,bre,od ljudi.
LONCAR:To je ta bruka nasa.Evo ovde su metnuli...Ima da ja ubijam,pa nek ubiju oni mene,ali nece niko bjezat odavde.
PERISIC:Tako,tako prijatelju,ja sam sa tobom.Srecno,prijatelju!
LONCAR:Laku noc,prijatno!
(Dusan Viro-"SLOBODAN MILOSEVIC-ANATOMIJA ZLOCINA")

- 13:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2009  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi