drago boric

utorak, 18.11.2008.

Djermano Senjanovic-VIDI,VIDI

Petak,13.VIII

AMERIKA

Lezin na posteju,otvorena ponistra,otvorena televizija,otvorena vrata,otvorena butiga,sve,bas sve sta san moga otvorija san.Evo,dizen se,otvaran skafetin,otvaram ormare,ali ne pomaze.Vruce je.Pasje je vruce.Televizor gori,
daju niku emisiju o Americi,o njihovim cudima prirode,govore o 280 metri visokoj kamenoj gromadi koja se iz cista mira izdigla nad citavim prostorom.I dok spiker izlaze teorije o nastanku te gromade,ja se sitin noninog dvora na Vrh Lucca i kako su se oni branili od ove vrucine.Najprije bi sijunon prolili zid i dvor,onda bi donili katrige,seli,
ventulavali se,a sjora Marija Kastelanka bi puvala,trala se sudarom i svaku malo govorila:"Sestro moja,sva san ti jedna voda."Kako ja neman dvor,to bi vajalo sest uz cestu,ventulavat se,ali se bojin da bi mi soferi trubili,pokazivali prston na celo,kondir:"Isli smo na kvasinu,a?"
I zato ne izlazin nego se ladin jednon kartolinom.Na njoj su tri guzicice,a ispod pise:"Haulin` Ass...in California".To nas se sitija jedan nas iz L.A.Evo sta pise:"Dragi Feralovci,ja sam jedan od`humano preseljenih`Sarajlija,tamo negdje od septembra `94.Kako mi je,samo ja znam!Cuvajte se!To je bio nas ratni pozdrav,a nije za odbacit ni sada.Cao,potpis necitak."
Bacija san kartolinu,jer umisto da me razladi,evo san se oznojia.


Nedjelja,15.VIII

VELA GOSPE

Svaku godinu za Velu Gospu kroz moju ulicu rastegnu zicu,stavu zvucnike i onda dvi ure svi moramo slusat propovid koju biskup drzi isprid crkve Gospe od Pojisana,a u sklopu tradicionalne procesije.Procesija pocinje tek u sest uri,tako da jos mogu drzat otvorene ponistre.Gledan Formulu 1,pa Nikolu Viskovica u emisiji Dobar dan,di se bori za zivotinjska prava.On je uvik isprid vrimena.Prije devet godin se jedini u Saboru borija za ljudska prava,ali kad je vidija da je sve to uzaludno,pribacija se na zivotinje.
Cirin na sat,jos nije sest,jos ne triban zatvarat ponistru.Gledan emisiju o poljskom katolickom sveceniku Maksimilijanu Kolbeu koji se kao logoras u Auschwitzu dobrovoljno javija umisto jednog od deset logorasa koji su osudjeni na smrt,ali tako da ih se zatvori u jednu prostoriju i pusti da umru od gladi i zedji.Prica mi je stric da su tako i ustase cinile u Gradiski.
A onda su proradili zvucnici.Dosa san do ponistre i umisto da je zatvorin,sta san i gleda procesiju.Dvadeset minuti je rijeka ljudi isla od Rive Pojisanskom ulicom prema crkvi.Gleda san ih i mislija o Maksimilijanu Kolbeu,o
Auschwitzu,Gradiski,i o Bogu koji je odozgar sve to gleda.A onda san polako zatvorija ponistru.


Srijeda,25.VIII

SEVILLA

Ljudi moji,koja bi to bila televizija da je stalno Svjetsko prvenstvo u atletici.Posteni suci,elektronska mjerenja,dobri reporteri,odlicna organizacija i znas da gledas istinu i samo istinu.Kako mi se"Croatia"uvalila na treci program,to san se pribacija na Eurosport i gusta u atletici.
Sve je islo ka po spagu,a onda je Marion Jones pala.Ima bit da joj je otisa misic.Govorin:
-Ni mi drago kad veliki padaju!
-STA JE,A GUSTA SI KAD SI CUJA DA TUDJMANU PRITI HAAG?!-govori zena.
-Reka san da mi nije drago kad padaju veliki!

- 14:02 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi