drago boric

petak, 23.11.2007.

Viktor Ivancic-UCIMO O BLAJBURGU

15.V 1995.
Uciteljica Smilja je stala ispred ploce i rekla je:"Djeco,danas cemo po nastavnom programu obradjivat gradivo o dogadjajima u Blajburgu!"Tu se u razredu razvalijo revijski amplauz.Uciteljica Smilja je rekla:"Kakvi je sad ovo amplauz?!Pa necemo,bogati,pravit sprdanciju od nastave!"U razredu je prvo uletila tisina.Onda je moj drug Dino rekao:"Nije ovo bio amplauz nego Operacija Pljesak!Jel to vama sprdancija?"Uca se najprvo malo ukocenila.Onda je rekla:"Djeco,ja vas molim da se suzdrzite!Drzimo se samo onog sta je predvidjeno u nastavnom programu!Znaci,Blajburg..."Ona tuljanica Niveska je upitala:"Pardon,u cemu je to predvidjen Blajburg?"Pederica Sandra je njoj dreknila:"Pa u nastavnom pogromu!Sta sjedis na usima!"Uciteljica Smilja se opet malko ukocenila.Onda je rekla:"Dobro,jel neko od vas zna sta se dogodilo na Blajburgu?"Kane Steta je brzinom munje dignijo dva prsta.Uca je rekla:"Izvoli Kane!"Kane je rekao:"Ja sam svojim ocima vidijo kad su u Blajburgu zlocinacke partizanske horde postreljale stotine tisuca nevinih ustasa!"Njemu je mala Teica doviknila:"Mmme koji lazovcina,jebate!Prvo i prvo i da si vidijo svi zivi znaju da ne znas brojat dalje od deset!"Tu je u razredu pocelo komesalo i dobacivalo.Uca Smilja je rekla:"Tise,tise!Kane je ustvari isao rec da je on to cuo od svog dida,pa je onda nama ispricao!Jel tako Kane?"Kane Steta je rekao:"Tako je!Moj dida je bio turbo dizel ustasa i kompa sa Framceticem!On je meni sve ispricao o partizancinama zlocincima!"Onda je mala Teica dreknila:"E pa ne seri da je moj dida bijo zlocinac,znas!Ne znam ja ko je koga bekijo po logorima i jasenovcima!"U razredu je opet uletilo komesalo i dobacivalo.Jedni su sa Kanom vikali Teici da je alapaca i komunjeros.Drugi su sa Teicom vikali Kani da je baliban i naci.Uca Smilja je sirila ruke i vikala je:"Smirite se,djeco!Smirite se!Glupo je da se sad poslje pola stoljeca prave podjele medju Hrvatima!"Teica je njoj dobacila:"E pa kad se ne prave podjele,kako onda Blajburga ima u nastavnom pogromu,a drugih stratista nema,a?!"Kane jer Teici dreknijo:"Sta ti znas sta je stratiste,djikaco!Blajburg je bio turbo dizel stratiste,a drugo su sve prcmoljci!Nemoj da te sad puntam sa pernicom u civericu!"
Rulja su pocela sa skrikom i galamom.Samo onda je uciteljica Smilja tuta forca prokindacila sakom po stolu.Ona je dreknila:"Dosta!Sad je dosta!Necu vise da cujem ni dz od vasih ogavnih bljuzgi!Nije ovdi baza da se izazovu podjele nego da se izazove pomirenje!Jel to jasno?!Bice pomirenje i amen!"Ekipa su gledali u ucu sa rasirenim okicama.To je bilo od totalikus nekuzenja.Onda je Dino pitao:"Kako cemo se pomirit kad ne znamo koji smo koji?"
Uca je rekla:"Fino!Svi kojima su u familiji bili partizani stace na ljevu stranu razreda!Svi kojima su u familiji bili ustase stace na desnu stranu razreda!Onda kad ja kazem pomirenje svi cete pric jedni drugima za rukovat se!Jel to tesko za skuzit?"Rulja su rekli da nije.Uca je rekla:"Okej!Ajmo onda na pocetne polozaje!"Onda je pola ekipe otislo na ljevu stranu razreda.Drugi pola ekipe je otislo na desnu stranu razreda.Onda se uca okrenila i pitala je:
"Robi,a zasto si ti ostao sjedit u klupi?"Ja sam rekao:"Jebesga,ne znam na koju cu stranu!"Uca je rekla:"Kako ne znas?Jesu tvoji bili ustase ili partizani?"Ja sam rekao:"Meni je tata bio saveznicki pilot!"Uci je uletila zbunjoza:
"Saveznicki pilot?Kako sad to?"Ja sam rekao:"Juce je poslje primanja uletijo doma i jebamije mater!"
Robi K.(IIIa)
(Viktor Ivancic-"BILJEZNICA ROBIJA K.")

- 13:04 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi