drago boric

petak, 02.11.2007.

Viktor Ivancic-BUDUCNOST DJECE

10.I 2000.
Moja mama je skakala po stolu i potizala je debit iz boce.Onda je sirila ruke i urlikala je:"Pobjedaaaa!Skasili smo iiiiiiih!Promje-ne!Promje-ne!Promje-ne!"Ona je opet potizala iz boce debita i skakala je po stolu.Onda je njoj moj tata rekao:"Aj,duso,sidji sa stola,vis da si pijana ka guzica!Ko visoko leti,nisko spada!"Ali mama je samo drinkala debit i vikala je:"Pobjedaaaaa!Turbo smo ih skasiliiiii!Promje-ne!Promje-ne!Promje-ne!"Ona sam ja tati rekao:
"Smijace nam se svit,jebate!Rugace se meni i Damjanici da imamo za mamu pijandoru i narkomanku!"Tata je rekao:"Stvarno,u pene,totalno se obleusila!Nije meni do ugleda,nego da nam se ne izriga na novi tapet!Ajde,
dusica,sidji sa stola!Prokinices glavom u luster pa ce ti strujni krug sprzit mozak!"Onda je mama okrenila se prema nama i rekla je:"Sta je,jebate,sta ste takvi izolatori!Sta fali da covik malo nalije cuturu!Pa ne dobivaju se izbori svaki dan!"Ja sam njoj rekao:"Daj,covice,zadnji put si se tako obleusila na proslim izborima kad je tuka HDZ!"Onda je mama skocila sa stola i viknila je:"Laz!Prljava laz i obmana!Jos takvu ogavnu klevetu nisam cula!"
Tata je rekao:"Aha,to smo malo zaboravili da si zaspala sa glavom na kajinu i da si me ujutro pitala da koji sam ja,a?"Mama je rekla:"Ja?!Nemoguce!To sam sto posto od nesrece!Je,sad se sicam,oblokala sam se aerokonjakom zbog tuge i zalosti sta je HDZ dobijo!"Ja sam rekao:"Je,za popizdit je bila tuga i nesreca!U jeku zalosti si uzela tatinu zracnu i isla da ces sa balkona gadjat komunjare!"Onda je mama koljacki se zapiljila meni u facu.Onda je ona rekla:"Slusaj,malac,prvo i prvo pokazivaj malo postovanja sto ti roditelji imaju turbo razvijenu gradjansku svjest!Drugo i drugo,ja i tata nismo glasali za sebe,nego smo glasali za bolju buducnost svoje djece!Kapito?"Ja sam rekao:"Ha,to su vec obecanja koja ce se ispunit malo u paklu!Ne pusim ja te politicarske brume ni dva posto!"Mama je podviknila:"Naravski da ce se ispunit,jebate!Pa nismo mi blefasi kao hadezeovci!Ispunice se u roku munja,covice!"Ja sam se prvo mami zapiljio drito u fejs.Onda sam ja rekao:"Okej,onda ocekujem novu biciklu!"Mama je objesila usnu i dignila je desnu ombrvu.Onda je ona rekla:"To me sad zajebavas,a?Ja govorim o buducnosti i perspektivama,a ti mi spominjes neku biciklu!To me brumajes jer mislis da sam mortus dranki,a?"Ja sam rekao:"Ko te brumaje,covice?!Pa sama si rekla da ste glasali za bolju buducnost svoje djece!Aj,molim te,
kakva mi je to bolja buducnost bez nove bicikle,a?!"Mama je zakolutacila ocima i zaskripala je sa zubima.Onda je napecila ruke na kukove i okrenila se prema tati.Tata je njoj zaronzao:"Sta sad mene gledas,koji kua!Nisam ja nalijo glavusu i brbotao o boljoj buducnosti svoje djece!"Mama je isla nesto da ce rec ali onda je u kuzinu uletila moja sestra Damjana.Damjanica je nosila onu lutku sta prica pizdarije sa otkinutom glavom.Ona je rekla:"Mama,
vidi ovo,otkinila sam bebi glavu da mi mos kupit novu!"Mama je cijuknula:"Mmmme,kako si to mogla ucinit,
pantaganice jedna umobolna?!Pa sta je falilo staroj bebi?"Damjanica je viknila:"Promje-ne!Promje-ne!Promje-ne!"
Robi K.(IIIa)
(Viktor Ivancic-"BILJEZNICA ROBIJA K.")

- 09:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • rokenrol

Linkovi