iskrivljena hipotenuza

01.09.2006., petak

amen


da krenem sad pisat sta me sve u zadnje vrijeme nervira, ne bi nikad stala. izdvojila bi jedan nedavni dogadjaj u katedrali kad je neki turcin mirisao hostiju. mene zanima ko je tu lud. jebote, jadni turcin pomirisao hostiju. jaka stvar!! i onda ga jos kazne sa 1000kn jer vrijedja necije dostojanstvo. nije da se razumijem, ali sta nije bit vjere prastanje. to naravno kad bi uopce bio kriv. a ja mislim da nije. sta zna neki tamo turcin sta je hostija (ocito je dosao ovamo turisticki, i vjerojatno zadnji put). da meni neko nesto ubaci u usta, volila bi i ja pomirisat sta je, i malo okrenut prema svjetlu da malo vidim. pa zar ne? iako ja ne bi dala da mi se nesto ubacuje u usta, da to odma razjasnimo. dakle, tu je turcin ocito vec bio kulturan jer je sutke to primio. i onda ga jos kazne. a sam taj neki svecenik ili kako se to vec zove kaze da je rijec o nesporazumu. zasto smo ga onda kaznili? mozda je bio tamnoput pa smo zakljucili da je terorist ili neki nedajboze nevjernik koji nas je dosao provocirat. ko je dobio te novce i sta sad radi s njima? ja bi najradije pokaznjavala sve one velike vjernike (naravno da nisu svi takvi, NAPROTIV, ali iznimke me zivciraju) koji su licemjerni sebicnjaci koji se ne pridrzavaju nicega iz biblije ( a vjerojatno je nisu ni procitali a na misi nista ionako ne cuju jer tracaju frendicu koja se nije pojavila),one koji kad ih neko kamenom oni vrate stjencugom, pljuju bliznjeg svoga i tako dalje. to vrijedja moje dostojanstvo kao nekoga tko je sasvim pristojan i skoro bi rekla dobar vjernik koji ne vjeruje u instituciju crkve. dakle, ne bi voljela da se ovo shvati kao pljuvanje crkve ali ide mi na zivce ovo nase licemjerno drustvo. koliko se paznje pridaje iskrivljenim vrijedostima a ono sta je stvarno bitno ostaje u drugom planu. intelektualci svijeta, ujedinite se!
- 20:49 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi