četvrtak, 14.06.2007. u 09:40

Lastavice moje male!

Zbilja su preslatke. Baka je izračunala da su nešto mlađe od dva tjedna.
Problem s njima je u tome što ih njihova mama ne rađa nego, pazite sada, stavi ih nekako već u jaje, a taj dio mi baš nije jasan jer nikada nisam u jajetu vidjela rupicu kroz koju ih stavi unutra ali dobro, vjerujem baki. Kad ih stavi u jaje, onda jaje stavi u gnijezdo i onda sjedi na njima pa nakon što duuuuugo sjedi na njima oni izađu van sami, onda kada požele, a ne onda kad mama odluči da moraju van.
To mi zvuči puno simpatičnije nego to rađanje, kako je nas mama rodila i kako je seka rodila ove moje male nećake i kako ću... gulp... ja uskoro roditi moju djecu. Jao, ne bih sada o tome, nisam još baš spremna.

Nemojte misliti da sam im ja osobno zavirila u gnijezdo! Nema šanse, baka bi me namlatila kao vola u kupusu. Baka mi je sve ovo ispričala a i pofotkala. Jako pazi da se malim lastavicama nešto ne dogodi. Posebno stoga što su im roditelji bili malo blesavi i savili gnijezdo na stubištu. Baka veli da nikada to nije vidjela jer su laste obično pametne i svijaju gnijezda visoko pod krovovima.
Sva sreća pa su svi naši susjedi dobri i laste im ne smetaju.
Baka svako malo počisti i govna što pobacaju iz gnijezda pa se zeza i kaže da honorarano radi kao čistačica i bejbisiterica jednom mladom bračnom paru s 4 djece!

Evo vam fotke pa ih pogledajte:
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Prekrasni su, zar ne?

Baka se jako brine što će biti s njima i hoće li moći uskoro sami odletjeti a ja je uvjeravam da smo mi životinje kudikamo pametnije od ljudi i da točno znamo što radimo!



Čak 10 reakcija - Paprinato - Linkato - on/off