četvrtak, 03.05.2007. u 16:59

Baka dobila plaću.

Volim kad baka dođe kući nakon posla i kada kaže: Djeda, sjela mi plaća!
Dobro, ne kaže ona to baš tako, malo karikiram, ali znate što mislim.
Jučer su me malo nasekirali jer ih nije bilo sve do pola 9.
Ali dobro, oprostila sam ih.
Sad da vam kažem zašto najviše volim kad baki sjedne plaća.

Kad baki sjedne plaća, onda baka prvo troši na nekakve gluposti, plaća nešta i to sve nešto bez veze i ja to ne kužim, ali kužim kad baka ode u pet shop ili dm i donese tri ili četiri vreće pune hrane za nas, svu njezinu djecu i unuke.
Kako sam ja najkržljavija i baka me mora dodatno šopati, uvijek dobijem hrpu papice.
Jučer sam se tako naždrokala kao prasica. Nakon toga sam se izvalila na prozorsku dasku u našoj sobi i zadovoljno hrkala. Mislim doduše da sam se malkec prehladila.
Seka Borosana je stvarno ogromna. Baka se jako ljutila kad je shvatila što je napravila. Rekla joj je svašta! Nemam pojma gdje ćemo svi skupa stati još kad dođu moji budući nećaci.
Baka je nekako najviše pizdila što će u svojoj 31. godini postati prabaka!
Baš je to bilo smiješno.
Borosana uopće ne zna uvlačiti pandže pa nas zato baka zove bodljike i tako se sad zove moj blog.

Sad jako pozdravljam bakinu najbolju prijateljicu Saru kojoj će baka biti kuma u listopadu pa stalno čujem da govori, joj, moram omršaviti da budem lijepa kuma.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Ovdje bakina kumica ima malo veći nos i špicastu bradu pa izgleda strašno ali se baka jako smijala i veselila kad je vidjela ovu slikicu.



Čak 3 reakcija - Paprinato - Linkato - on/off