Podstražišće/Korčula

ponedjeljak, 11.02.2008.

Facebook iliti knjiga za Čunke

Budi mi kompić! Moje ime je Švajnštajger i dolazim iz EU

Ovih dana čujem i gledam kako su svi ništo zaludili za nekim novim čudom na internetu koji se zove Facebook ili kako smo mi to dubokoumno preveli knjiga za Čunke. Stvar je u tome što tamo staviš svoju sliku i napišeš tko si, što si, koga si i gdje i onda ti to svi gledaju i pripovidaju s tobom te se navode kao tvoji frendaći. I to je ono što je danas postalo cool. E, ali ne, ovdje u nas to neće naći ploda jer je u nas blog bog i batina. Ali kako se ne bi reklo da smo ja i Imam protivnici toga, mi smo isto odlučili to podržati i evo našli smo Vam još jednog prijatelja koji bi se rado dopisiva s Vama. Iako je malo sramežljiv i bucmast nadamo se da će Vas njegov smiješak i blistavo čisti zubi obuzeti i da će te ga svi željeti za prijatelja jer njegova čunka iako ne vridi zlata, vridi 120 kn.
Ono što Vas on pita glasi: "Da li i TI želiš biti moj kompadre?"
Ime mu je Švajnštajger i dolazi iz EU

- 11:31 - Komentari (2) - Isprintaj - #