Podstražišće/Korčula

ponedjeljak, 08.01.2007.

SVAKA VAM HV(D)ALA!

Karbuni

Dragi moji velika mi je čast čestitati Vam Božić i Oni i Ovi! Nije me bilo ovih dana, zbog strožih mjera po otoku. No, sve je sad prošlo! Spiza koja se kupila izila se, vino se polokalo i Božić i Nova su prošli u dobrom ozračju, no, ne baš za jednu moju prijateljicu kojoj je noga još uvijek pod nerazjašnjenim okolnostima završila u longeti. No, nećemo o tome jer me opet cenzuriraju, pa sam zbog toga trebao promijeniti tekst. I pa da je ovo demokracija, a! No, bilo kako bilo sve se zna. Ćakule su pale u slastičarnici Zlinje. Doček Nove je dobro protekao u Karbunima. Na tome treba posebno čestitati domaćinu bez kojeg ovo ništa ne bi ni uspilo i naravno soldima koje smo dali jer bez njih bi bili umrili od gladi i nama svima što smo se pojavili. Večer je protekla u ugodnom ozračju uz laganu večeru koju su svi jedva dočekali budući da su zbog toga doma škrtarili na hrani,propuštali obide i sl., pa samo što nismo izili i tacne i pijate, ali bilo je dovoljno pa čak i viška. Pola noći smo dočekali s oduševljenjem, ali ne svi skupa jer je jedan naš kolega otišao ispaljivati "vatromet" kojeg su sutra dan pohvalili pa mu zbog toga opraštamo.
Još bi ovim putem pozdravio biciklistički skup u Primoštenu i smatram da bi trebalo da bude više takvih skupova za one obeštećene, pa tako i mi planiramo organizirati jedan skup na kojem će svi biti dobrodošli, a posebice oni koji imaju knjige iz Klime koje ni dan danas nisu stigle u ruke poštenih i radnih ljudi ovog fakulteta.
Kao prisidnik historije strogo bi osudio i kauboja Džorža Ve Ve Walkera, teksaškog rendžera, "branitelja" demokratskog poretka i svjetskog mira koji stoji iza onog za njega humanog, i za Zapadne demokracije poznatog i uobičajenog djela vješanja u Iraku. To je još i dobro jer jer je moglo završiti i teksaškim masakrom motornom pilom. Ali kako bi se reklo "Svoj Svoga"!
Eto to je to! Čestit vam Božić! Hristos se rodi!

- 14:44 - Komentari (3) - Isprintaj - #