srijeda, 10.12.2008.

Ne zelim nikoga da vidim...4 dio


Polako se pokusam smirit,da bi nazvala policiju ispricam im,kazu mi, sacekajte pred vratima poslat cemo nekoga .Ubrzo policija je stigla jos jednom im sve ispricam,da nije normalno i sta me vodi na to ,a to je prozor i sunce. Upitaju me jos jednom dali sam sigurna sta pricam.U to vrime dok smo pricali, par auta policije, anbulanta, svijet se pocejo skupljat.Policija mi pruza papir i rece, morate potpisat papir, da dozvoljavate razvalit vrata od stana. Dok u ruci papir sam drzala za potpisat, oko sebe cujem, pa ne budi luda mozda je zena u ducanu a ti ces joj vrata razbit hahahah morat ces nova zeni vrat napravit, ti si luda.Pa neces valjda to dozvoli da razvalu zeni vrata,rijeci koje su zvolile oko mene, ma luda si !Okrenem se pogledam sve oko sebe i potpisem.Upitam policiju moguli poci sa njiman,odgovori mi doci cemo po vas sacekaj te tu.Ali zamor oko mene ne prestaje,luda si pa i neki smjeh se cuje hahh itd.Nestrplivo cekam i slusam zamor oko sebe, promislim oo Boze daj da ja budem luda i da ja vrata nova napravim samo da njoj ne bude nista.Od jednom vidim policiju koja me trazi pogledom izmedu tog svita koji se sakupio, priden mu i pitam.On mi rece « Ako je zelite vidit dodite sad jer je vise vidit necete » Ali snage nisam imala,promislila sam neka mi ostanu u sjecanju lipa njena uspomena. Bez rijeci sam, ostala plakat pocela i recem u sebi ,zasto si mi to napravila !Izgubljena u tim momentima ali glasnovi , to se je ona ubila oko mene samo su zvonila. Policija me za ruku uzme odalji od svijeta,moramo papire zavrsit,ali uz to njen doktor u prolazu kojega je policija odmah zaustavila da ustanovi njenu smrt. Da bi papire mirno zavrsili ,ponudim policiji da dode kod mene,tu drhtavi ruku kavu nam napravim ,pitanja ko sam ja toj zeni,koga on ima, sve sta znam o toj zeni, itd.I zapita ga imate vise iskustav ,dali je moguce da netko moze umrit od tuge za jednu zivotiju, pogleda me ovo mi je prvi put sta i ja vidm rece mi.Dani su prolazili,kad izadem vani susjedi odmah mi prilaze i pitaju sta se dogodilo,ona se sigurno ubila itd, iz dana u dan to ne prestaje.Da bi nasla svoj mir nazovem doktora,da ga zapitam dali mi moze rec uzrok njene smrti, rece mi to vam ne smim reci znate i sami to je profesionalna tajna.Zamolim ga jos jednom vi znate da sam ja bila jedina uz nju reci te mi a on na to « ona je imala srcani udar, sva medicina svita da je bila u nejboljoj bolnici nitko je nije moga spasit ,dovidenja !To su bile rijeci doktora na koje se jos i danas pitanja postavljam ona njena medicina.Zalosno i neznam sta je sa njoj se zavrsilo,ukopana ,zapaljena pa ni buket cvijca ja nisam odnila,jer opcina je priuzela dok su joj cer trazili !



Samo mi susjeda nakom misec dana prica kako je dosla sve njene stvari ,njeno blago kroz prozor je bez ikakvog srca bacala, sretna sam da nisam to vidila !

Kraj

- 20:33 -

Komentari (14) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 01.12.2008.

Ne zelim nikoga da vidim ...3 dio


Sutra vecer sam je nazvala, Picunet ne zelim nikoga cut ni vidit,tuznim glasom mi odgovara. Svatila sam da je Elodi dosa kraj ! Pustila sam je na miru, ali u sebi ga nisam imala,nakon par dana sam je nazvala i recem joj , gospodo Passage samo mi reci te moguli bit mirna,odgovori mi mozes, nazvat cu te ako te budem tribala.Ostala sam na tim ricima, dani su prolazili,svojih deset dana,tu i tamo u pekari, knjizari smo se sretnule ,par rijeci tvoja tuga bila je velika.Nedelja jutro suncano ,idem polako u crkvu,ti na prozoru razmatras prolazike,vices mi Picunet mozes se zaletit sutra. Nasmijana odgovorim docu u 13 sati.I put nastavim do crkve razmisljuci da se osjecas bolje dok trazis da dodem.Suncani dan i taj ponediljak pa i vruce polako uputim se do nje, prilazim cestu,pogledam prozor,ali ona nije na prozoru kao i uvjek da me saceka i kljuc mi baci. Osjetim strah u sebi, ajmeee nesto se dogodilo,na ovakav suncani dan, ona rolete nije spustila a, sunce nije podnila. Pozurim da bi na vrata pozvolila, odgovora nema,zovem sa mobitela, nemam odgovora, vratim se doma pokusam sa kucnog telefona ali nista.Pitam se sta sad. Nazovem uznemirena njenog doktora ,
znam da je bio u petak da ga zapitam u kakvom stanju je ostavija,rece mi kao uvjek zasto me to pitate rece mi. Nesto cudno mi, nije normalno ne javlja mi se morala je bit doma .Na to mi doktor rece mozda je izasla vani u ducan. Ne, ne nesto se dogodilo moram zvat policiju odgovorim mu.Ramisljam prije nego policiju zovnem idem u knjizaru zamolit da me pustu doc do njeni vrata stana jer je bio povrs knjizare.Opet pitanja ,zasto ,sta je ?Otvori mi vrata i rece mozda je zena izasla u ducan sacekaj te malo, cemu takva panika.Molim vas ,samo da provjerim.Na vratima stana imala je rolete ,to joj je bilo u jednu ruku osiguranje,ali one su spustene, podignem ih lupam na vrata,vicem ako me cujes daj znak ,zalupaj, vici.Sve moje trudnje su bile uzalud,odgovora ja nemam !Odem do prve susjede preko ceste pitam dali je mozda jutros vidila ?Nisam pazila,ali cudno rolete su dignute od prozora ona sunce nije podnila rece susjeda. Sacekaj jos malo ,ja idem do frizera pa cemo kasnije vidit sta mozemo napravit.Ali ni minute nema tu sta cekat mozda joj je doslo lose, i onaj razgovor o medicini mi samo po glavi vrti.


Nastavlja se:

- 20:56 -

Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

poezija

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis