ZALJEV HALONG (Dani 5 & 6 – 12. i 13. siječanj 2007.)

1969 otoka razbacanih u smaragdnim vodama zaljeva Halong. Tako bi se najlakše mogao opisati ovaj prirodni fenomen koji se nalazi pod zaštitom UNESCO-a. Udaljen otprilike tri sata vožnje istočno od Hanoija, zaljev Halong je kutak za opuštanje nakon buke i gužve vijetnamskog glavnog grada.
Uplatio sam dvodnevno krstarenje po Halongu s noćenjem na brodu za USD 40 (uključen prijevoz do Halonga i natrag u Hanoi, brod, ulaznica, vodič na engleskom, dva ručka, večera i doručak). Kombi me kupi u 08:00 sati ispred hotela i autocestom, malo boljom od jučerašnje, vozi prema Halongu. Putem naravno obavezno zaustavljanje u jednom od onih turističkih trgovina u kojima svi razgledavaju, ali nitko nikad ne kupuje ništa. Nasmijala me tabla na kojoj piše da su svi proizvodi djela hendikepiranih osoba te da sav novac od kupovine ide njima. Baš! Kao da svatko pametan ne zna da sve ide vladi koju, koliko sam primjetio, baš i ne zanima običan narod. Vlada će pokušati na sve načine oderati turiste samo da se domogne dolara kako bi i dalje nastavila nesmetano uživati u ljepotama života. A ako se pogledaju državne zgrade po Hanoiju, primjećuje se da su daleko više uređenije i luksuznije od običnih kuća. No, vratimo se na trgovinu. Nalazi se u nekakvom gradiću na pola puta do Halonga, a od ostalih kuća odvojena je zidom. Na vratima piše velikim slovima: «Ne preporuča se izlaženje iz dvorišta zgrade. Tko izađe, izašao je na vlastitu odgovornost!» Kao da je opasno. Vani par običnih ljudi u svojim trgovinama i štandovima žele prodati koji suvenir (jeftinije nego u turističkoj trgovini) i zaraditi koji dolar. Ono da je opasno je još jedan od vladinih pokušaja da te zadrži unutar turističke trgovine i pokuša te oderati. Odlučujem izaći i malo prkositi. Nitko me ne zaustavlja niti me išta pita. Hrpa ostalih turista je također vani i kupuje kod lokalnog stanovništva.
Oko 11:30 iskrcavamo se iz kombija u luci Halong Cityja. A tu me dočekao šok i razočaranje. Usidrene u luci čekaju stotine brodica, a okolo tisuće turista. Toliko o miru i tišini. Vodič Tai ukrcava nas u jednu od brodica. Riječ je o drvenoj brodici na tri kata: prvi kat su kabine za spavanje, drugi kat je blagavaonica sa stolovima i klupama, a treći kat je terasa s klupama. Brod je veoma kvalitetno napravljen, ima čak i jarbol, ali čini se da ga danas i sutra neće koristiti. Većina grupe je skandinavska: dvije Dankinje, švedski par i jedan Norvežanin. Skandinavsku dominaciju razbija troje Australaca, jedna Japanka, ja i jedan tip koji baš i ne govori previše pa ne znam odakle je točno, ali uspio sam uhvatiti par riječi na tečnom engleskom pa mora biti iz Australije, SAD-a, Novog Zelanda, Engleske ili slično.
Osrednji ručak na brodu i potom poslijepodnevno krstarenje po zaljevu. Ono što sam prvo pomislio da neće biti tišine, prevario sam se. Otoka je toliko da svatko ima neki maleni zaljev za sebe, a i nakon što se «smjeste» sve brodice, sigurno još ima slobodnog mjesta. Pejzaž je nešto što dosad nisam nikada vidio. U moru prekrasne smaragdne boje razbacane su na stotine i stotine otoka. Gdje god da pogledaš, tu su otoci. Neki su veći, neki manji i više sliče stijenama nego otocima. Ali budući da i mi doma imamo puno otoka, a svaku hrid nazivamo otokom, onda ću Vijetnamcima priznati da ovdje imaju 1969 otoka. Zajedničko svim otocima je da su jako strmih padina, kod većine izgleda kao da ih je netko oštro razrezao nožem, stijenoviti su i obično pri vrhu imaju bujnu vegetaciju. Neki su otoci «probušeni» špiljama pa kad je vrijeme lijepo, a razina vode niska moguće je proći u čamcu s jedne na drugu stranu otoka. Nažalost, danas je vrijeme ugodno, ali ipak nedovoljno toplo za kupanje. Otprilike 20°C. Legenda kaže da je zaljev Halong mjesto gdje se veliki zmaj, koji je dotad živio u planinama, spustio na more. Dok je ovdje letio, njegov dugački rep je izrovao zemlju koja se napunila morem, a najviši dijelovi kopna koje more nije prekrilo su današnji otoci Halonga. Dok gledam sve te otoke, ne mogu se prestati pitati kako se kapetani ovih turističkih brodica ovdje snalaze. Sve izgleda isto. Stoga se i ne čudim kad nas Tai upozorava da se ne udaljavamo previše od brodice kada je došlo vrijeme za vožnju kajaka (uključeno u cijenu). Još ljepši način da se pobliže povežeš s prirodom zaljeva Halong. Norvežanin, koji je inače moj cimer u brodskoj kabini, odlučio je provozati se kajakom s pivom u ruci. Naime, pivo se može kupiti u baru na našem brodu, ali za 15000 do 20000 donga. Druga opcija je kupiti pivo kod jednog od lokalnog prodavača na čamcima kojima okruže tvoj brod čim se usidriš. Tada košta 5000 donga, ali onda plaćaš još 5000 donga takse za ispijanje piva na brodu. Norvežanin iz principa to ne želi učiniti pa kupuje pivo iz kajaka i pije ga u kajaku kako bi zaobišao pravilo. Vidim da je Tai ljut iako to pokušava sakriti. Iskreno, baš mi je drago što je Norvežanin učinio to što je učinio jer me Tai živcira sve više i više. Cijelo vrijeme nas goni nešto po brodu, kad stajemo razgledati jednu od špilja, sve ide jako brzo i ne daje nam ni sekunde vremena za fotografiranje. Šveđani se ipak malo zaustavljaju da naprave par fotki što on uopće ne primjećuje. Vraćamo se na brod i krećemo. Tek nakon desetak minuta vožnje primjećuje da netko fali. Vraćamo se i na doku pronalazimo Šveđane. Sve u svemu Tai je još veći diktator u ovom poslu od mene. A ja sam mislio da većeg diktatora od mene nema...
Na brodu ipak nakratko razgovaram s Taijom o trenutnoj situaciji u Vijetnamu koja me jako zanima. Nije baš zadovoljan. Kaže da narod jako loše živi i da vlada uopće ne pokušava išta promijeniti. Velika je nezaposlenost, a i oni koji rade, nemaju baš Bog zna koju plaću. Kaže da se zarađuje cca 800 dolara godišnje. Sram me uopće pomisliti, a kamoli reći, koliko ja zarađujem.

Noć na brodu je malo prohladna, ali čim su ugasili agregat, odmah se tone u san. Zaspao s agregatom, budim se s agregatom. Uključuju ga u 06:30 i nakon toga nemoguće je nastaviti sa spavanjem. Doručkujemo i zatim još malo krstarimo po zaljevu. Još otoka i otoka, a tu i tamo i ribarskih sela koja su u potpunosti izgrađena na vodi. Jednostavne drvene kućice na pontonima s ribnjacima ispred, uglavnom nekoliko takvih kućica povezanih u selo, a ponekad i osamljene. Svaka s barem jednim čamcem ispred, a nerjetko i dva i tri koje ribari koriste svaki dan za bacanje i podizanje mreža. Takvih viđamo nekoliko. Ono što mi upada u oči su psi u tim plutajućim kućama koji su osuđeni na tih 10-20 četvornih metara prostora.
U podne smo natrag u Halong Cityju, ručamo u jednom od restorana, a potom natrag prema Hanoiju uz obavezno zaustavljanje u istoj turističkoj trgovni. Ne odustaju. Putem promatram ljude na cesti, uglavnom na motociklima, i čudim se što sve stane na te male mašine. Ne prevoze se samo ljudi, nego i cijele kutije limenki coca cole, staklene vaze i čaše, hrana, a najdojmljiviji su magarac i svinja sa svezanim nogama i na leđima polegnuti na motocikl iza vozača. I tako po autocesti. Što se pejzaža tiče, rižina polja i rižina polja. Nekoliko sela i gradića s tradicionalnim uskim i visokim kućama čija je samo prednja fasada ofarbana i uređena, a iza i sa strane ostavljeni su sivi betonski zidovi. Izgleda malo smješno, ali vjerovatno je to ušteda na novcu i boji ako im se u budućnosti prikvači neki susjed. Ili možda se samo prave važnima s frontalnom fasadom.
Uzimam kofer u hostelu i naručujem taksi do željezničkog kolodvora. Prethodno pitam u hostelu koliko će me otprilike taksi izaći i recepcioner mi kaže oko 25000 donga. Ulazim u taksi i vozač kaže: «60000 dong. No meter sir.» E nećeš. Odgovaram mu da znam da je oko 25000 i nek uključi taksimetar. Pokušava izvući 40000. Ne pristajem. Konačno kaže 30000. Dogovoreno. Krećemo napokon prema željezničkom kolodvoru. Malo mi se žuri. Imam još pola sata do vlaka kad primjećujem da se gubi po gradu, čak jednom izlazi da sazna smjer. Dolazim desetak minuta prije polaska vlaka u 19:00 sati. Na kraju taksist ponovno pokušava s osmjehom iskamčiti 40000 donga, ali u ruke mu stavljam 30000 i odlazim. Pred vlakom kofer i kartu mi uzima čovjek u odori za kojeg sam isprva pomislio da ja službenik u vlaku, no ubrzo, ali prekasno, shvaćam da je nosač koji će pokušati izvući pare iz mene. U kupeu kao iz topa kaže: «10 dolars sir.» Moš' mislit. Znaš gdje si možeš zabit deset dolara. U ruke mu stavljam 13000 donga (cca 90 centi), on pokušava izvući 5 dolara, ali mu dajem do znanja da se više ne zajebava sa mnom. Zašto ovi ljudi misle da su svi turisti idioti koji će im doslovno baciti novac u ruke koliko god tražili?
Reunification Express ili Ekpresni vlak ujedinjenja (zapravo je riječ o dnevno nekoliko vlakova istog imena) putuje 1726 km između Hanoija i Ho Chi Minh Cityja (Saigona) brzinom od prosječno 48 km/h (toliko o ekpresnom vlaku) i potrebno mu je oko 40 sati da dođe od jednog do drugog grada. Putem se zaustavlja na povećem broju stanica, a moja stanica je Danang u nekadašnjem južnom Vijetnamu, 16 i pol sati vožnje od Hanoija. Tvrdi krevet u vlaku došao me 462000 donga. U usporedbi s kineskim vlakovima, ovaj vijetnamski je poprilično osvježenje. Čišći je, kreveti su za razliku od onih kineskih ovdje zatvoreni po šest u kupeu, a odmah po kretanju ti daju besplatno bocu vode. Jedino što su kreveti postavljeni dosta nisko pa se putnici «europskih dimenzija» ne mogu uspravno posjesti. Iako ne govore engleski, uspio sam se skompati s Vijetnamkama u kupeu, a tu je i Nijemac sa svojom vijetnamskom djevojkom.

08.01.2007. u 23:55 • 0 KomentaraPrint#^

Dostupni putopisi

Gutaš moje putopise? Ajd' onda ne budi cicija i stisni 'pay now' i plati mi gemišt!







Image and video hosting by TinyPic

Dvije Afrike (Maroko & Mali)

Između neba i zemlje (Peru, Bolivija, Čile & Argentina)

Azija (Japan, Hong Kong, Makao, Kina)

Ne! Vijetnam, Kambodža i Laos nisu ratovi! (Vijetnam, Kambodža, Tajland, Malezija)

Kod strica Busha (SAD)

Moja Afrika (Egipat, Južna Afrika, Lesoto, Svaziland, Mozambik, Malavi, Zambija, Tanzanija)

Gram i pol curryja (Indija & Nepal)

U zagrljaju pernate zmije (Gvatemala, El Salvador, Honduras, Meksiko)

Bijeg u talijansku potpeticu (Bari, Ostuni, Polignano a Mare, Taranto)

Istok Ukrajina (Ukrajina)

Na čajanki s Hezbolahom (Libanon, Sirija)

Tamo gdje sam stao... (Južna Koreja, Burma, Singapur, Malezija, Tajland, Laos, Kina)

Podijeljena Afrodita (Cipar)

Jesu li Marokanci couscous manijaci i ovisnici o čaju od mente? I dimi li se kif na Sjeveru? (Maroko)

Oman - Zlatni pijesci Arabije Felix

Buenos dias, buenas tardes y buenas noches - Overland od Asunciona do Arenasa... i još malo dalje (Paragvaj, Brazil, Urugvaj, Argentina, Čile)

Tunis none.inclusive

Pozdrav iz Chaikhanastana - Priče iz središnje Azije (Kirgistan, Uzbekistan & Afganistan)

Ples u sjeni vulkana (Indonezija)

Veliki ocean plavog neba (Cookovi otoci i Australija)

O cipelama...i još ponešto (Filipini)

Crni papar, crvena riža (Južna Indija)

Teranga (Cabo Verde, Senegal & Gambija)

O autoru

"Backpacking? Što je to?", upitao sam se pred nekoliko godina kada sam jednog dana slučajno ušao na jednu backpacking stranicu. To je bila terra incognita, ne samo meni, već i ljudima koji me okružuju. Počeo sam čitati tu stranicu, potom još jednu, i još jednu nakon nje... I tako je započela moja velika romansa s backpacking putovanjima...

Ime mi je Vedran Anelić. Imam «tek» 38 godina, ali i ja osjećam da me godine nemilosrdno gaze (rofl) pa stvari koje sam bez puno problema mogao napraviti prije desetak godina, sada me bolovi u križima, slab vid, senilnost i slične stvari sprječavaju. Zvučim sam sebi ko stari nonić... Šala mala... Rođeni sam Rječanin, ali sam kao crna ovca svoje obitelji otišao na studij u Zagreb i ostao. Ipak, Zagreb je Zagreb i u ovom trenutku grad baš po mojoj mjeri. Što će biti za 10-20 godina, ne znam. Nisam Nostradamus.
I da, ovisnik sam! Otvoreno priznajem. Drogiram se! A moja droga su putovanja. Kada sam započeo s backpackingom sada već daaaaavneeee 2001. godine, bilo je to jedno kratko i organizacijski lagano putovanje u Mađarsku, Slovačku i Češku, a nakon toga put me odveo u gotovo sve krajeve svijeta: Maroko, Mali, Peru, Bolivija, Čile, Japan, Kina, Vijetnam, Kambodža, SAD itd itd itd... Moja droga je skuplja od hašiša i heroina, ali s puno više vitamina zujo I ne pokušavajte! Ne želim na odvikavanje!
A gdje je bilo najljepše? Doma! Doma je uvijek najljepše! I nije to samo isprazna fraza. Svaka zemlja koju sam posjetio je drugačija od one prethodne i svaka je zanimljiva na svoj način. I ne postoje dvije iste zemlje. Ali istina je i da se nakon svakog puta uvijek najradije vraćam svojoj garsonjerici od 25 kvadrata. S novim uspomenama koje su moj «fiks» do nekog sljedećeg putovanja u neki novi neistraženi kutak našeg trećeg kamenčića od sunca.

Trenutna visina letvice: 127 zemalja. Nije da se hvalim... wave


Posjećene zemlje/teritoriji
01. Afganistan
02. Albanija
03. Alžir
04. Andora
05. Argentina
06. Armenija
07. Aruba
08. Australija
09. Austrija
10. Bahrein
11. Barbados
12. Belgija
13. Bjelorusija
14. Bolivija
15. Bosna i Hercegovina
16. Brazil
17. Bruneji
18. Bugarska
19. Burma (Mijanmar)
20. Cabo Verde
21. Cipar
22. Cookovi otoci
23. Crna Gora
24. Češka
25. Čile
26. Danska
27. Dominika
28. Egipat
29. El Salvador
30. Estonija
31. Fidži
32. Filipini
33. Finska
34. Francuska
35. Gambija
36. Grčka
37. Gruzija
38. Gvatemala
39. Gvineja Bissau
40. Honduras
41. Hong Kong
42. Hrvatska
43. Indija
44. Indonezija
45. Iran
46. Irska
47. Island
48. Italija
49. Izrael
50. Japan
51. Jordan
52. Južna Afrika
53. Južna Koreja
54. Kambodža
55. Kanada
56. Katar
57. Kazahstan
58. Kenija
59. Kina
60. Kirgistan
61. Kolumbija
62. Kosovo
63. Kuba
64. Kuvajt
65. Laos
66. Latvija
67. Lesoto
68. Libanon
69. Lihtenštajn
70. Litva
71. Luksemburg
72. Mađarska
73. Makao
74. Makedonija
75. Malavi
76. Malezija
77. Mali
78. Malta
79. Maroko
80. Meksiko
81. Moldova
82. Monako
83. Mozambik
84. Nepal
85. Nizozemska
86. Norveška
87. Novi Zeland
88. Njemačka
89. Oman
90. Palau
91. Paragvaj
92. Peru
93. Poljska
94. Portugal
95. Ruanda
96. Rumunjska
97. Rusija
98. San Marino
99. Sejšeli
100. Senegal
101. Singapur
102. Sirija
103. Sjedinjene Američke Države
104. Sjeverna Koreja
105. Slovačka
106. Slovenija
107. Srbija
108. Svaziland
109. Sveti Vincent & Grenadini
110. Španjolska
111. Šri Lanka
112. Švedska
113. Švicarska
114. Tajland
115. Tajvan
116. Tanzanija
117. Tunis
118. Turska
119. Uganda
120. Ujedinjeni Arapski Emirati
121. Ukrajina
122. Urugvaj
123. Uzbekistan
124. Vatikan
125. Velika Britanija
126. Vijetnam
127. Zambija

Putovao preko zračnih luka
001. Abu Dhabi (UAE)
002. Adelaide (AUS)
003. Akureyri (ISL)
004. Algiers Houari Boumediene (ALG)
005. Almaty (KAZ)
006. Amsterdam Schiphol (NED)
007. Aruba Reina Beatrix (ARU)
008. Asuncion (PRG)
009. Atena Elefterios Venizelos (GRE)
010. Auckland (NZL)
011. Ayers Rock (AUS)
012. Balaton (HUN)
013. Baltimore (USA)
014. Bamako (MLI)
015. Bandar Seri Begawan (BRN)
016. Bangalore Kempegowda (IND)
017. Bangkok Suvarnabhumi (THA)
018. Barcelona El Prat (ESP)
019. Bari (ITA)
020. Bastia Poretta (FRA)
021. Beijing Capital (CHN)
022. Beirut Rafik Hariri (LEB)
023. Beograd Nikola Tesla (SRB)
024. Bergamo Orio al Serio (ITA)
025. Bergen (NOR)
026. Berlin Schonefeld (GER)
027. Berlin Tegel (GER)
028. Bilbao (ESP)
029. Birmingham (GBR)
030. Bishkek Manas (KGS)
031. Bissau Osvaldo Vieira (GNB)
032. Bogota El Dorado (COL)
033. Bologna G. Marconi (ITA)
034. Bordeaux (FRA)
035. Boston Logan (USA)
036. Bratislava (SLK)
037. Bridgetown Grantley Adams (BRB)
038. Brisbane (AUS)
039. Bruxelles Charleroi (BEL)
040. Bruxelles National (BEL)
041. Budapest Ferihegy (HUN)
042. Buffalo (USA)
043. Cagliari Elmas (ITA)
044. Cairns (AUS)
045. Cairo (EGY)
046. Cape Town (RSA)
047. Caracas Maiquetia Simon Bolivar (VEN)
048. Cartagena Rafael Nunez (COL)
049. Casablanca Mohammed V (MRC)
050. Catania Fontanarossa (ITA)
051. Cebu Mactan (PHI)
052. Chengdu Shuangliu (CHN)
053. Chicago O'Hare (USA)
054. Chisinau (MOL)
055. Christchurch (NZL)
056. Cochin (IND)
057. Colombo Bandaranaike (LKA)
058. Copenhagen Kastrup (DEN)
059. Corfu Ioannis Capodistrias (GRE)
060. Cork (IRL)
061. Dakar Leopold Sedar Senghor (SEN)
062. Danang (VIE)
063. Denpasar Bali Ngurah Rai (IDN)
064. Denver (USA)
065. Doha (QAT)
066. Dortmund (GER)
067. Dubai International (UAE)
068. Dubai Al Maktoum (UAE)
069. Dublin (IRL)
070. Dubrovnik Čilipi (CRO)
071. Dusseldorf (GER)
072. Fort de France (MTQ)
073. Fort Lauderdale (USA)
074. Frankfurt (GER)
075. Girona Costa Brava (ESP)
076. Graz Thalerhof (AUT)
077. Grimsey (ISL)
078. Hahn (GER)
079. Hanoi Noi Bai (VIE)
080. Havana Jose Marti (CUB)
081. Herat (AFG)
082. Hobart (AUS)
083. Ho Chi Minh City (VIE)
084. Hong Kong (HKG)
085. Hyderabad Rajiv Ghandi (IND)
086. Ibiza (ESP)
087. Istanbul Ataturk (TUR)
088. Istanbul Sabiha Gokcen (TUR)
089. Jakarta Soekarno-Hatta (IDN)
090. Johannesburg O Tambo (RSA)
091. Kabul Khwaja Rawash (AFG)
092. Kathmandu Tribhuvan (NEP)
093. Kerry (IRL)
094. Kigali Gregoire Kayibanda (RWA)
095. Kijev Boryspil (UKR)
096. Kijev Zhulany (UKR)
097. Kiruna (SWE)
098. Kingstown ET Joshua (VCT)
099. Koln/Bonn (GER)
100. Koror Roman Tmetuchl (PLW)
101. Krabi (THA)
102. Krakow Ivan Pavao II (POL)
103. Kuala Lumpur (MYS)
104. Kutaisi (GEO)
105. Kuwait (KWT)
106. Langkawi (MYS)
107. Laoag (PHI)
108. Larnaka (CYP)
109. Leh Kushok Bakula Rimpochee (IND)
110. Lima Jorge Chavez (PER)
111. Lisbon (POR)
112. Liverpool John Lennon (GBR)
113. London Gatwick (GBR)
114. London Heathrow (GBR)
115. London Luton (GBR)
116. London Stansted (GBR)
117. Los Angeles International (USA)
118. Luxor (EGY)
119. Ljubljana Brnik (SLO)
120. Macau (CHN)
121. Madrid Barajas (ESP)
122. Madurai (IND)
123. Mahe (SYC)
124. Malta Luqa (MAL)
125. Manama (BAH)
126. Manchester (GBR)
127. Manila NAIA (PHI)
128. Marakesh Menara (MRC)
129. Maribor Edvard Rusjan (SLO)
130. Medan Kualanamu (IDN)
131. Medellin Jose Maria Cordova (COL)
132. Melbourne Tullamarine (AUS)
133. Melville Hall (DMA)
134. Mexico City Benito Juarez (MEX)
135. Miami (USA)
136. Milano Malpensa (ITA)
137. Minsk 2 (BLR)
138. Miri (MYS)
139. Montevideo (URG)
140. Montreal Trudeau (CAN)
141. Moskva Sheremetyevo (RUS)
142. Moskva Domodedovo (RUS)
143. Mumbai Chatrapati Shivaji (IND)
144. Munchen (GER)
145. Mykonos (GRE)
146. Muscat (OMN)
147. Nadi (FIJ)
148. Nairobi Jomo Kenyatta (KEN)
149. Napoli Capodichino (ITA)
150. New Delhi Indira Gandhi (IND)
151. Newark Liberty (USA)
152. New York JFK (USA)
153. New York La Guardia (USA)
154. Niš Konstantin Veliki (SRB)
155. Olbia Costa Smeralda (ITA)
156. Osaka Kansai (JPN)
157. Osh (KGS)
158. Osijek (CRO)
149. Oslo Gardermoen (NOR)
160. Oslo Rygge (NOR)
161. Paphos (CYP)
162. Pariz Charles de Gaulle (FRA)
163. Pariz Orly (FRA)
164. Peleliu (PLW)
165. Penang (MYS)
166. Pereira Maltecańa (COL)
167. Perth (AUS)
168. Phu Quoc (VIE)
169. Pointe a Pitre (GLP)
170. Porto (POR)
171. Praia Nelson Mandela (CPV)
172. Priština (KOS)
173. Puerto Montt (CHI)
174. Puerto Princesa (PHI)
175. Punta Arenas (CHI)
176. Rarotonga (COK)
177. Reykjavik Domestic (ISL)
178. Reykjavik Keflavik (ISL)
179. Riga (LAT)
180. Rijeka (CRO)
181. Rio de Janeiro Galeao (BRA)
182. Rotterdam (NED)
183. Sal Amilcar Cabral (CPV)
184. San Francisco (USA)
185. San Salvador Comalapa (ESA)
186. Santander (ESP)
187. Santiago de Chile (CHI)
188. Santorini Thira (GRE)
189. Sao Paulo Guarulhos (BRA)
190. Sapporo New Chitose (JPN)
191. Sarajevo Butmir (BIH)
192. Seoul Incheon (KOR)
193. Sevilla San Pablo (ESP)
194. Shanghai Pudong (CHN)
195. Shannon (IRL)
196. Sharjah (UAE)
197. Shiraz (IRN)
198. Shymkent (KAZ)
199. Simferopol (UKR)
200. Singapur Changi (SIN)
201. Sofia (BUL)
202. Solo Adi Sumarmo (IDN)
203. Southend on Sea (GBR)
204. Split (CRO)
205. Stockholm Arlanda (SWE)
206. St Petersburg Pulkovo (RUS)
207. Stuttgart Echterdingen (GER)
208. Sydney Kingsford Smith (AUS)
209. Tabriz (IRN)
210. Tagbilaran (PHI)
211. Taipei Taoyuan (TWN)
212. Tallinn (EST)
213. Tanger Ibn Battouta (MRC)
214. Tapachula (MEX)
215. Tashkent (UZB)
216. Tehran Mehrabad (IRN)
217. Tehran Imam Khomeini (IRN)
218. Tel Aviv Ben Gurion (ISR)
219. Tijuana (MEX)
220. Timimoun (ALG)
221. Tokyo Narita (JPN)
222. Trieste Ronchi dei Legionari (ITA)
223. Tunis Carthage (TUN)
224. Udon Thani (THA)
225. Urgench (UZB)
226. Valencia (ESP)
227. Venezia Marco Polo (ITA)
228. Venezia Treviso (ITA)
229. Wien Schwechat (AUT)
230. Yangon (MYN)
231. Zadar (CRO)
232. Zagreb Pleso (CRO)
233. Zakynthos Dyonysios Solomos (GRE)
234. Zanzibar (TAN)
235. Zurich (SWI)

Letio s avioprijevoznicima
01. Adria Airways
02. Aegean Airlines
03. Aer Lingus
04. Aeroflot
05. Aeromexico
06. Air Algerie
07. Air Antilles
08. Air Arabia
09. Air Asia
10. Air Astana
11. Air Baltic
12. Air France
13. Air Iceland
14. Air India
15. Air Macau
16. Air Manas
17. Air Serbia
18. Air Seychelles
19. All Nippon Airlines (ANA)
20. ATA Airlines Iran
21. Austrian
22. Avianca
23. British Airways
24. Brussels Airlines
25. Cathay Pacific
26. Cebu Pacific
27. China Airlines
28. Clickair
29. Condor
30. Croatia Airlines
31. Cyprus Airways
32. Easyjet
33. Egyptair
34. Emirates
35. Etihad
36. Fiji Airways
37. FlyDubai
38. Garuda Indonesia
39. Germanwings
40. Go Air
41. Iberia
42. Icelandair
43. Interjet Mexico
44. Iran Aseman
45. Japan Airlines
46. Jat Airways
47. Jazeera Airways
48. Jet Airways
49. Jetstar
50. Kenya Airways
51. Lauda Air
52. Level
53. Liat Caribbean Airlines
54. Lufthansa
55. Malaysia Airlines
56. Malev
57. Myair
58. Niki (Air Berlin)
59. Nok Air
60. Norwegian
61. Qantas
62. Qatar Airways
63. Pacific Mission Aviation Palau
64. Pegasus
65. Pluna
66. Royal Air Maroc
67. Royal Brunei Airlines
68. Ryanair
69. Safi Airways
70. SAS Scandinavian
71. Sichuan Airlines
72. Singapore Airlines
73. Sky Airline Chile
74. South African Airways
75. Southwest
76. Spicejet
77. Spirit
78. Sterling
79. Surinam Airways
80. Swiss
81. Taca Airlines
82. TACV Cabo Verde Airlines
83. TAM Linhas Aereas
84. TAP Air Portugal
85. Tigerair
86. Trade Air
87. TUI Fly
88. Tunisair
89. Turkish Airlines
90. Ukraine Int Airlines
91. Uzbekistan Airways
92. Vietnam Airlines
93. Virgin Atlantic
94. Virgin Australia
95. Volare
96. Volotea
97. Vueling
98. Wizzair

Posjećena skijališta
01. Alpbachtal Wildschonau (AUT)
02. Alta Badia (ITA)
03. Arapahoe Basin (USA)
04. Are (SWE)
05. Aspen (USA)
06. Auron (FRA)
07. Axamer Lizum (AUT)
08. Bad Kleinkirchheim (AUT)
09. Bansko (BUL)
10. Beaver Creek (USA)
11. Bela (SLO)
12. Bergeralm Steinach (AUT)
13. Białka Tatrzańska (POL)
14. Boggvisstadafjall Dalvik (ICE)
15. Boreal (USA)
16. Bormio (ITA)
17. Borovets (BUL)
18. Breckenridge (USA)
19. Brixental SkiWelt (AUT)
20. Canyons (USA)
21. Cerkno (SLO)
22. Copper Mountain (USA)
23. Cortina d'Ampezzo (ITA)
24. Deer Valley (USA)
25. Dizin (IRN)
26. Flachau (AUT)
27. Furano (JPN)
28. Garmisch Partenkirchen (GER)
29. Gerlitzen (AUT)
30. Gerlos Zillertal Arena (AUT)
31. Goldeck (AUT)
32. Golte (SLO)
33. Grossglockner Kals-Matrei (AUT)
34. Gulmarg (IND)
35. Hammarbybacken Stockholm (SWE)
36. Heavenly (USA)
37. Hintertux (AUT)
38. Hlidarfjall Akureyri (ICE)
39. Innerkrems (AUT)
40. Ischgl Samnaun (AUT/SWI)
41. Isola 2000 (FRA)
42. Jahorina (BIH)
43. Jasna Chopok (SVK)
44. Kanin-Sella Nevea (SLO/ITA)
45. Kappl (AUT)
46. Katschberg (AUT)
47. Kaunertal (AUT)
48. Keystone (USA)
49. Kirkwood (USA)
50. Kitzbuhel (AUT)
51. Kitzsteinhorn Kaprun (AUT)
52. Kobla (SLO)
53. Kopaonik (SRB)
54. Kranjska Gora (SLO)
55. Kronplatz (ITA)
56. Krvavec (SLO)
57. Kühtai (AUT)
58. Lake Placid (USA)
59. Lenzerheide (SWI)
60. Lienz (AUT)
61. Livigno (ITA)
62. Madonna di Campiglio (ITA)
63. Malbun (LIE)
64. Malino Brdo Ružomberok (SVK)
65. Mariborsko Pohorje (SLO)
66. Mölltaler (AUT)
67. Mont Tremblant (CAN)
68. Nanshan (CHN)
69. Nassfeld (AUT)
70. Nauders (AUT)
71. Niseko (JPN)
72. Northstar (USA)
73. Obergurgl-Hochgurgl (AUT)
74. Obertauern (AUT)
75. Obertilliach (AUT)
76. Paganella (ITA)
77. Park City (USA)
78. Patscherkofel (AUT)
79. Phoenix Park (KOR)
80. Piancavallo (ITA)
81. Pitztal (AUT)
82. Popova Šapka (MKD)
83. Rogla (SLO)
84. Romme Alpin (SWE)
85. Saalbach Hinterglem (AUT)
86. Santa Caterina (ITA)
87. Sapporo Teine (JPN)
88. Schladming (AUT)
89. Seoul Woongjin Snowdoci (KOR)
90. Serfaus Fiss Ladis (AUT)
91. Sillian Hochpustertal (AUT)
92. Ski Dubai (UAE)
93. Sljeme (CRO)
94. Solden (AUT)
95. St Anton am Arlberg (AUT)
96. Steinplatte-Winklmoosalm (AUT/GER)
97. St Jakob im Deferegental (AUT)
98. St Johann in Tirol (AUT)
99. St Moritz (SWI)
100. Stubai (AUT)
101. Tarvisio (ITA)
102. Tochal (IRN)
103. Turracher Hohe (AUT)
104. Vail (USA)
105. Vogel (SLO)
106. Yongpyong (KOR)

Kontakt

Vedran Anelić

Linkovi


Forum.hr
Virtualtourist
Lonely Planet Thorntree travel forum
Hrvatski ski magazin
Punto Zagreb, tourism with a smile. Zagreb and Croatia sightseeing tours.


Ryanair
Easyjet
Germanwings
TuiFly
Wizzair
Aer Lingus
Vueling
Norwegian
Air Asia
Air Arabia
Fly Dubai

Putopisi-Moj putopis
Putopisi-Putna groznica


mixed martial arts
Free Web Counter
mixed martial arts