Online stripovi
Real Life Comics
SinFest
Penny Arcade

Ekipa za svadjanje
Equi
Eladio

Mjesto di provodim slobodno vrijeme (skoro barem ;)
Forum.hr

AxMi-24´s omanji kutak na netu

06.07.2004.

- Vampirska posla

Ah evo konacno noci. Malo hlada i svjezeg vjetrica. Sada se da zivjet. Inace je po danu tlaka. Najgore mi je sto se nemoze promolit nosa van bez suncanih cvika (nije sunce za vampirske oci navikle na ekran), a nesto mi ih se nenosi na plazu (il cu sjest na njih il cu ih zaboravit). Tako da nema druge nego da se skilji i bore skuplje. Uf sreca da nisam zensko pa me to nemora previse opterecivat. Ipak najbolje je problem rijesiti tako da se izvali negdje na plazi i zazmiri. Doduse nije to za sve. Lagano je zaspat (nama koji vilenimo cijelu noc) a i onda se gubi odlican pogled sto je pravi grijeh. Ipak mislim da ce se to rijesiti tako da se za pocetak kampira oko hlada i u sijeni za pocetak. Ipak mi prisilni skandinavci nismo navikli na sunce (pogotovo ne svaki dan).
Kad sam vec kod nocnog zivota (hvala bogu danas i sutra sam rijesen izlazaka :moli: ) ima jedna dobra stvar sa netom u ovo doba. I carnet a bome i forum idu brzo i bez zastojaka pa je pravi gust mada se mora priznat da mi fali moj link...
Uf odo ripat malo domace mjuze da se ne rastuzim ;)

- 01:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2004 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Genijalni blogovi
Mala ludo pise :)

Dubai rula :)