srijeda, 31.10.2007.

I (za) ništa ne bih mijenjala

Ovo je za mene jako poseban post... Obilježavam dvije brojke.

Image Hosted by ImageShack.us
Plitvice Nova 2007



Prva, koja mi ovaj dan čini posebno bitnim, je tri godine kako sam upoznala svog dragog. I naravno, budući da vam ionako sve pričam, ispričat ću vam i taj događaj.


Image Hosted by ImageShack.us
Ja sam tad bila četvrti srednje. Bila je nedjelja i ja sam bila nešto posebno dobre volje. Drugi dan su bili Svi sveti, nije bilo škole, i meni se baš išlo van al nisam znala kud bi. I kaže meni Ivana, moja susjeda i frendica od rođenja, da oni idu van na narodnjake, negdje na drugi kraj grada ali frend iz srednje će ih furat i vratit doma. I pita mene jel hoću s nama. Ja u to doba još nisam bila na zelenoj grani s narodnjacima, al reko ajde, od silne volje da nekam idem.

I tako se nas četiri (Ivana, ja, Tonka iz njihovog razreda i njena frendica) zaputile na Savski most gdje nas je čekao on.Image Hosted by ImageShack.us
Svi smo bili raspoloženi i već se u autu lagano "đuskalo". Otišli smo u B. na piće. Ivana me pitala kak mi je, kakav mi se čini frend itd. Ja reko pa tu je tak, a frend nije loš, možda bi čak i nešto s njim, al možda se nađe i bolja prilika pa mu slučajno nemoj ništa govoriti! Tamo je stvarno bilo dosta mrtvo pa smo odlučili otić dalje. Na drugoj lokaciji je pak bila naravno preneizdrživa gužva pa smo se i tamo kratko zadržali i opet se vratili u B, samo pojačani s još jednim frendom iz njihovog razreda. A u B. sad sasvim druga priča, popunjeno ljudima, naravno već pripitim i rasplesanim.

Mi smo nastavili cugat a poslije se i sami digli plesat, onako skupno. Nakon toga počele su one "za parove" i ostali su frend i Tonka. Moram priznat da meImage Hosted by ImageShack.us
impresioniralo da zna i da hoće tako plesat. I tako sa pričom, simo tamo, počeo meni sve više frend zapinjat za oko. I kažem ja Ivani da su se "strasti malo pojačale" ali da još uvijek ništa ne poduzima, da ću ja vidjet ak će bit šta od toga. U međuvremenu smo i frendica od Tonke i ja plesale sa frendom, ali Tonka najviše tako da sam pitala Ivanu jel ona sigurna da nema niš među njima. Ona je rekla da ziher, da su oni naj frendovi.

Kako je vrijeme prolazilo, počeo je frend meni sve više biti izazov. Dražio je na neki način, a opet se nikako nije dalo zaključit što misli. Imao je neku privlačnu karmu a opet na neki način nije dao previše do sebe. Mene je to sve više i više privlačilo i na kraju me počelo živcirat šta se ništa događa (a ništa nije pokazivalo da će se nešto dogoditi). Hvala blogu, već je i broj promila u mojoj krvi bio poveći. I u nekom blackoutu dok smo po ne znam koji put plesali, ispali vaša Assilletta ni pet ni šest:Image Hosted by ImageShack.us

"Vidim da znaš plesat,a jel se znaš ljubit?"
A on meni nešto stopostotno neodređeno:
"Pa ono, kaj ja znam..."
...ili nešto tog stila.

Ne nisam se zbedala.
Jednostavno tu mi večer ništa nije moglo pokvariti raspoloženje, a nije mi on bio toliko bitan, jednostavno sam morala probati i sad sam mogla do jutra dalje.
Jedino sam do Ivane došla i kratko joj dala do znanja:
"Odjeb!",
i nastavila plesati.
Da bi ova priča ipak imala hepi ending, ja sam u sljedećem stiskavcu dobila traženi test njegovog poljupca.

Image Hosted by ImageShack.us
I nije tu bilo gotovo... Mi smo kafenisali naredni tjedan, ljubakali se i odlučili da stvari idu svojim tokom. Tok, nažalost, nije bio povoljan. Assilletta se odmah u subotu, na rođendanu, ljubila sa kolegom iz škole, i to poslala frendu. On je rekao da je i dobio dojam da ja nisam za vezu, ja sam imala grižnju savjesti i nisam ga htjela na ništa prisiljavati. I tu smo stali. Izgubili kontakt. Kako je na kraju postao moj dragi, doznat ćete drugi put. Najvjerojatnije kad ću slaviti tri godine veze.


Slike, redom:
-naš prvi uslikan poljubac (2 tjedna veze)
-Tonkin rođendan, draga mi ova slika baš smo slatki tu (3 mjeseca veze)
-svadba na kojoj je dragi bio kum ove godine u petom mjesecu
-ljeto 2006
-Nova godina 2006. u Pragu (sa pivicama u ruci, naravno smijeh )


Druga brojka koju obilježavam samo pred vama, mojom blog ekipom, je 50 objavljenih postova! party


Puno pusica šalje vam vaša Assilletta! kiss

(Sa pedesetim) Ciao!

- 08:00 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

design by Lanna