< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ima svega, kaj god mi padne na pamet


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a ovo sam ja:-)))) hihihi



pišite mi:
armanina.blogerica@gmail.com



tu vas je bilo:
Free Web Counter
Free Web Counter




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
armaninin čuvar




armanina je usvojila ribicu zvonimira...



adopt your own virtual pet!

Moja lektira svagdašnja su:
almost poznata
chewbakkka
dijana
dr.luka
dupinka
gajo
grintavac
jja
koki
karmy
koivula
lafica
lanterna
lu-lu
mali svijet
nevenera
pandalavanda
pinkeye
ratnik
ribafish
rudarka
tedica
tehnožena
tulipancic
vražja
zgbaba
tutorial za neznalice


A škicnem kaj ima i kod: bombonina
ljeljin izvor
glimbo
tonkabest
trenk


koliko još brojimo do podmlatka

pogle kolko je već sati!!!!!







srijeda, 11.10.2006.

JA, STUDENTICA

Metla sam si slušat Best of Laura Pausini, to me uvijek oraspoloži i grem pisat post.

Bil mi je crkel laptop, jednostavno se izgubil zvuk (ne, nisam stisnula mute ko prava plavuša!), i neki dan se opet vrnul zvuk sam od sebe. Pa u to ime, nek svira Laura malo na talijanskom.
Malo mi je bed kaj je ništ ne kužim o čemu pjeva jerbo ne znam guknut talijanski (osim spaghetti, pasta, quatro formaggi i druge stvari kaj naučiš u restaču).
Ali ove godine sam si zela na faksu izborni predmet Talijanski pa nebum više takva tuka.


E, da, to vam nisam nikad rekla, ja sam ove godine ponosna studentica 3. godine Ekonomije. I za koji dan slavim okrugli trideseti rođendan.
Tak da volim reći kak moj zakoniti spava sa studenticom pa je sretan!


Ma nije nikad kasno, kaj ne? Bilo mi je dost da me šikaniraju na poslu, pasmater kad vidim kakvi tudumi s kamena imaju dobar posel, pa si mislim, pa nisam ja vesla sisala, imam soli u glavi. Al nemreš mrdnut bez faksa.
Tretiraju me ko da sam mali od palube, još mi samo fali da mi vele da ostanem posle posla očistit malo ured.
I tak se ja već par godina trudim, delam ko konj, učim posel i sve u svemu, dajem od sebe 1000% ali ništ – obećavaju povišicu od mizernih 500 kuna već stoljećima. Nek si zrivaju tih 500 kuna u dupe, odo ja studirat.
Opet, jerbo sam već posle srednje škole završila Višu Uzaludnu – tak bi je trebalo preimenovat, s kojom si nemrem nać posla, tak da si s tom diplomom mogu komotno rit obrisat. Ma da, svi mi vele da nije diploma za bacit, lepo se vidi da si nekaj pokušal napravit od sebe posle srednje škole, al kaj kad nema posla u struci.

I tak je to. Sad sam treća godina, još posle jedna. Valda bum preživela.

Danas sam po prvi put iskorostila svoj trudnički trbuh i status „trudnice imaju prednost“. Trebal je zakoniti na policiju u Heinzelovu.
Tam ljudi čekaju po 3 sata u redu za produžit vozačku ili registrirat vozilo. Ja sam pregrizla sram i prošetala s trbuhom (kojeg sam još ekstra izbacila) i taman kad sam se spremala nekog zamolit da me, sirotu, pusti prek reda, javil se glas savjesti svih ljudi kaj čekaju u repini u obliku starije gospođe koja je ničim izazvana (osim moji trbuhom – nije više mali, jupi!) viknula: trudnice imaju prednost!!!
I tak sam za 5 minuta obavila zakonitom ono kaj bi inače čekal satima.

A da se malo počastim idem na Sealov koncert 22.10. u Cibonu. Baš se veselim!!!
pusa

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

dnevna doza života....