ANKSIOZNOST - PANIKA - DEPRESIJA



NEKOLIKO UPUTA
Na ovom blogu najlakše ćete se snaći pomoću SADRŽAJA na lijevoj strani stranice ili pak PRETRAŽIVAČA BLOGA na vrhu stranice, budući da postovi nisu pisani nekim određenim redoslijedom već prema trenutnoj inspiraciji i biometeorološkim prilikama. ;)

Dobrodošli!

PRETRAŽIVANJE BLOGA

INFORMACIJE KOJE NISTE PRONAŠLI OVDJE - POTRAŽITE NA FORUMU!
Na Forumu ćete pronaći mnoštvo članaka na temu mentalnog zdravlja a možete mu pristupiti klikom na OVAJ LINK. S obzirom na veliki broj upita na
ovom blogu, vjerujem da ćete se odazvati ovom pozivu na suradnju u velikom broju i pokušati jedni drugima pomoći jer ovo je u prvom redu FORUM
ZA EDUKACIJU I SAMOPOMOĆ čija je osnovna svrha INFORMIRANJE i SPOZNAJA o raznim poteškoćama i liječenju, RAZMJENA ISKUSTAVA i
SKIDANJE STIGME s tzv. "F" dijagnoze.

subota, 14.02.2009.

Hrana za sreću


Dr. Debbie Mandel, autorica knjige "7 koraka do radosti", tvrdi da postoje namirnice za smanjenje stresa i povećanje osjećaja sreće i zadovoljstva. Jedan od najjednostavnijih načina za postizanje psihičkog i fizičkog zdravlja je mediteranska dijeta nalik našim prehrambenim navikama, a koja podrazumijeva uzimanja malo mesa, nekoliko puta tjedno ribu, mnogo sezonskog voća i povrća, mliječnih proizvoda, te djevičansko maslinovo ulje.

Mediteranska dijeta

Pravila u prehrani uključuju:
• mnogo voća i povrća
• malo crvenog mesa
• riba nekoliko puta tjedno
• zdravih masti kao što je maslinovo ulje
• vino umjereno
• nisko-masni mliječni proizvodi, uglavnom jogurt i sir


Složeni ugljikohidrati

Kada se počnete osjećati depresivno, nivo šećera je vjerojatno nizak. Umjesto kantice sladoleda, preporučeno je koristiti složene ugljikohidrate, poput integralnih žitarica. One stvaraju serotonin, neurotransmiter A koji utječe na kemijsku ravnotežu osobito u žena.

Preporučene namirnice su:
• zobena kaša
• dvopek ili tost
• smeđa riža
• smeđa tjestenina


Bjelančevine

Redosljed hrane također utječe na raspoloženje. Nakon ugljikohidrata slijede proteini, kako to obično i čine Talijani koji obrok započinju s pastom, a nastavljaju s ribom ili mesom.

Zdravi izvori proteina:
- Piletina
- Riba
- Jaja
- Nemasni sir


Omega-3 masne kiseline

Osim što su poznate kao protuupalni faktori, omega-3 masne kiseline pozitivno djeluju na mozak i preporučljivo ih je uzimati nekoliko puta tjedno.

Najpoznatiji izvori omega-3 masnih kiselina:
• losos
• srdela
• lokarda
• pastrva
• orasi


Tamna čokolada

Tamna čokolada s velikim udjelom kakaoa (min 70%) direktno utječe na osjećaj sreće, a jedna kockica (ili redak) neće pogubno djelovati na liniju.

Čokolada sadrže mnogo hranjivih tvari:
- Triptofan, esencijalnu aminokiselinu koja sudjeluje u proizvodnji neuroprijenosnika serotonina, a lagano topljenje čokolade na jeziku potiče lučenje endorfina (prirodnih hormona sreće), koje tijelo prirodno proizvodi i za vrijeme vođenja ljubavi.
- Feniletilamin, tvar koja se nalazi u mozgu, posebno kod zaljubljenih osoba, a pretvara se u dopamin u centrima za zadovoljstvo, dijelu mozga gdje se inače doživljava i orgazam
- Anandamid, prirodni opijat, ali u malim količinama


Korisne namirnice

• namirnice bogate vitaminom B: školjke, leća, žitarica quinoa. Hrana s vitaminom B u ima umirujući učinak na tijelo, pomaže odstranjivanju tjeskobe i poboljšava raspoloženje.
• Papaja: voće i povrće s narančastim i žutim pigmentom sadrže vitamine A i C, kao i folnu kiselinu koja potiče optimizam
• Crvene babura paprike: sadržavaju vitamine A i C, i folna kiselina, koji daju energiju, te popravljaju oštećenja stanica uzrokovanih stresom.
• Suncokretove sjemenke: sadrže vitamin E i folna kiselina kako bi unaprijedili vaše raspoloženje.


Štetne namirnice

• Kofeinizirana pića: kofein može izazvati anksioznost i povisiti razine hormon stresa, uzrokovati lupanje srca i nesanicu
• Slano: grickalice, čips, pretjerano soljenje hrane ozbiljno oštećuje bubrege i onemogućava njihov normalan rad
• Šećer: slatkiši uzrokuje povišenje koncentracije šećera u krvi što umanjuje sposobnost nadbubrežne žlijezde da kontrolira stresa i hormona
• Alkohol: prekomjerna potrošnja alkohola dodaje više šećera u prehranu, i štetna je za nadbubrežnu žlijezdu, koja vas štiti od stresa.

Izvor: Oprah.com

O čemu dalje želite čitati?

...

- 15:48 - Komentiraj/Vidi komentare (0) - Isprintaj - Pročitaj više na Forumu NOVO! - #

 
Kontakt: Admin (Renči) - Privatnost - Login
Provided by the compucert IT training and computer training technology group. - Blog search directory - Direktorij - web imenik Promocija web stranica besplatno - Link direktorija - BiH Link - Jahu.net - Mrežni Marketing - Ocijeni stranicu @ croindex.info - Increase Page Rank - Website Promotion at Allthewebsites Directory - Info Galerija - Besplatna Objava Članaka za Autore, Besplatni Članci za Izdavače! - Search Engine Submission - AddMe - Direktorijum.net - BiH Link - Blog Listings - Mikrovalna pećnica: recepti i savjeti - Dmegs Web Directory - Credit Cards Terms - Credit Cards 4 U - Lawyer vs Attorney - Self-Help Free Books - Free web 4 U
Promote Your Blog Paperblog : Les meilleurs actualités issues des blogs
TopOfBlogs Health Blogs Pocelo je kao panicni napad, uslijedila je anksioznost a iz svega toga razvila se i depresija. Kako dalje? Blog Directory Free counter and web stats Anksioznost - Panika - Depresija - Lijecenje PageRank
anksioznost - panika - depresija



oglasni prostor
VAŠ BANNER OVDJE
195x90px
25000 prikaza mjesečno
pošaljite upit


Anksioznost Depresija on Facebook
forum
MKB-10 dijagnoze
HZZO - Pretraživanje lijekova
bolovanje
PORTAL Zdravlje - novosti
MedLex: medicinski leksikon, medicinska enciklopedija, medicinski rječnik
oglasni prostor



Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se