Opis bloga
ispušni ventil trenutačno... ali kad naraste, tko zna što ovaj blog može postati.

Tko sam ja?
Jedna twentysomething djevojka... nećemo u detalje koliko je to something

I samo jedna napomena: Ovo je moj blogovski spot na Netu, moj privatni svijet u kojem vladam ja, i to posve autokratski, i sve što ovdje pišem kao svoje mišljenje - ovdje vrijedi apsolutno. Eto tako. Da se zna.
e-mail: allusions @ globalnet.hr
UIN: 61398060

Crashdown v.2.0........................................................reloaded.

ponedjeljak, 21.05.2007.

I Could Fall In Love

Toliko toga bih mogla napisati i reći... kada bih samo imala riječi. Ti si, napisala sam prije, too much too soon. Nikada se nitko nije tako lijepo ponašao prema meni. Nikada mi nitko nije rekao toliko lijepe stvari kao ti. Da, bojim se... bojim se više nego ikad, možda upravo zato što bih mogla izgubiti više nego ikad.
Ne želim te izgubiti jer ne postoji nitko poput tebe, a da i postoji, nije ti... Da, najradije bih pobjegla jer se bojim... ali ako primijetiš da bježim, zovi me da se vratim... ne dopusti da odem. Budi strpljiv sa mnom... znam da je teško, znam da se na tebi sada lome neka moja stara koplja i da nisi to zaslužio. Znam da ti sad trpiš ni kriv ni dužan... Ali ako misliš da sam vrijedna, nemoj me pustiti... Ustraj još malo, pokaži mi da ti mogu vjerovati i otvori mi svoje srce... Kad ja otvorim svoje, vidjet ćeš da više od toga ni ne možeš biti voljen....................

I could lose my heart tonight
If you don´t turn and walk away
´Cause the way I feel I might
Lose control and let you stay
´Cause I could take you in my arms
And never let go

I could fall in love with you
I could fall in love with you

I could only wonder how
Touching you would make me feel
But if I take that chance right now
Tomorrow will you want me still?
So I should keep this to myself
And never let you know

I could fall in love with you
I could fall in love with you

And I know it´s not right
And I guess I should try to do what I should do
But I could fall in love
Fall in love with you
I could fall in love with you

Siempre estoy sońando en ti
Besando mis labios, acariciando mi piel
Abrazandome, con ansias locas
Imaginando que me amas
Cómo yo podia amar a ti


So I should keep this to myself
And never let you know

I could fall in love with you
I could fall in love with you
I could fall in love
I could fall in love
With you...

Selena - I Could Fall In Love


Šifra: uspavani lav se budi


- 13:50 - Komentiraj (1) - Printaj - #



<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Crashdown v.1.0
DeviantART




Kelly Clarkson - You Found Me

Is this a dream?
If it is
Please don't wake me from this high
I've become comfortably numb
Until you opened up my eyes
To what it's like
When everything's right
I can't believe

You found me
When no one else was lookin'
How did you know just where I would be?
Yeah, you broke through
All of my confusion
The ups and the downs
And you still didn't leave
I guess that you saw what nobody could see
You found me
You found me

So, here we are
That's pretty far
When you think of where we've been
No going back
I'm fading out
All that has faded me within
You're by my side
Now everything's fine
I can't believe

You found me
When no one else was lookin'
How did you know just where I would be?
Yeah, you broke through
All of my confusion
The ups and the downs
And you still didn't leave
I guess that you saw what nobody could see
You found me
You found me

And I was hiding
'Til you came along
And showed me where I belong
You found me
When no one else was lookin'
How did you know?
How did you know?

You found me
When no one else was lookin'
How did you know just where I would be?
Yeah, you broke through
All of my confusion
The ups and the downs
And you still didn't leave
I guess that you saw what nobody could see
You found me

(You found me)
(When no one else was lookin')
You found me
(How did you know just where I would be?)
You broke through
All of my confusion
The ups and the downs
And you still didn't leave
I guess that you saw what nobody could see
The good and the bad
And the things in between
You found me
You found me



web site hit counter posjetitelja