Opis bloga
ispušni ventil trenutačno... ali kad naraste, tko zna što ovaj blog može postati.

Tko sam ja?
Jedna twentysomething djevojka... nećemo u detalje koliko je to something

I samo jedna napomena: Ovo je moj blogovski spot na Netu, moj privatni svijet u kojem vladam ja, i to posve autokratski, i sve što ovdje pišem kao svoje mišljenje - ovdje vrijedi apsolutno. Eto tako. Da se zna.
e-mail: allusions @ globalnet.hr
UIN: 61398060

Crashdown v.2.0........................................................reloaded.

četvrtak, 17.05.2007.

d dejt

aaaaaaa... napisala sam post i restartao mi se komp. jel to znak da je bolje da ne pišem ništa? smijeh
a tako sam lijep post napisala... no ovo nije više to. eh...
dakle, ovako nekako je išao post:


sinoć je dvoje otišlo na dejt...
što sam ono rekla prije? overdose. o, da! overkill čak, ali to mislim u najboljem mogućem smislu. ponekad je sve ovo tako overwhelming da ne pronalazim riječi, samo osjećam, bez riječi, i kao da se odvojim na trenutke i gledam što se događa. a događa se... overdose. smijeh događa se njegova priča napisana meni... nitko mi nikad nije napisao ništa osim pisma... sasvim sam bez riječi. postoji priča koja je napisana i posvećena meni... i postojim ja, koja sve ovo gledam i ne pronalazim riječi jer ih možda ni nema. samo gledam i osjećam.

prijevod ovog gore? smijeh

dakle, dejt je bio super... bilo je zabavno i zanimljivo, smiješno i ozbiljno, iskreno i duboko, i u svakom slučaju jako lijepo. i mogla bih pisati kako je bilo i kakav je on (damn, još mu nisam smislila blogovsko ime smijeh), ali postoje stvari koje su previše vrijedne da bi se o njima pisalo, stvari koje trebaju ostati iza kulisa i ne biti na pozornici, stvari koje pripadaju samo onima kojima se događaju...

postoje ljudi koji nam uđu u život, uđu u naš vlak i sjednu u kupe u kojem se mi nalazimo, i krenu se s nama voziti... ne znamo koliko će to trajati ni na kojoj će stanici sići, ali poželimo da traje dugo... dugo...

- 23:32 - Komentiraj (1) - Printaj - #



<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Crashdown v.1.0
DeviantART




Kelly Clarkson - You Found Me

Is this a dream?
If it is
Please don't wake me from this high
I've become comfortably numb
Until you opened up my eyes
To what it's like
When everything's right
I can't believe

You found me
When no one else was lookin'
How did you know just where I would be?
Yeah, you broke through
All of my confusion
The ups and the downs
And you still didn't leave
I guess that you saw what nobody could see
You found me
You found me

So, here we are
That's pretty far
When you think of where we've been
No going back
I'm fading out
All that has faded me within
You're by my side
Now everything's fine
I can't believe

You found me
When no one else was lookin'
How did you know just where I would be?
Yeah, you broke through
All of my confusion
The ups and the downs
And you still didn't leave
I guess that you saw what nobody could see
You found me
You found me

And I was hiding
'Til you came along
And showed me where I belong
You found me
When no one else was lookin'
How did you know?
How did you know?

You found me
When no one else was lookin'
How did you know just where I would be?
Yeah, you broke through
All of my confusion
The ups and the downs
And you still didn't leave
I guess that you saw what nobody could see
You found me

(You found me)
(When no one else was lookin')
You found me
(How did you know just where I would be?)
You broke through
All of my confusion
The ups and the downs
And you still didn't leave
I guess that you saw what nobody could see
The good and the bad
And the things in between
You found me
You found me



web site hit counter posjetitelja