SQWER

utorak, 07.03.2006.

ČEDOMORSTVO!

Kada sam danas malo surfao po internetu našao sam jednu groznu vijest.
Majka I.D.(39) iz Šibenika sumnjiči se za ubojstvo tek rođenog djeteta tj. dijete je rođeno 1.12.2005 a nađeno mrtvo u zahodskoj školjci 4.12.2005.Inaće čedomorstvo,za one koji neznaju, kada majka ubije tek rođeno dijete...ugrubo rečeno...nije mi jasno kako neki mogu biti takvi,ubitu ovako nešto:



Kome je ono šta skrivilo?onda bolje da ni nije došlo na ovaj grozni svijet...stvarno ima groznih ljudi...dijete nije ni dobilo priliku da živi...šteta šta u Hrvatskoj ne postoji smrtna kazna za tako nešto...ja bi njoj isto oduzeo život...makar to nebude vratilo to dijete...ali bi barem bila primjer drugima da to više nikad ne ućine...

Neznam da li bi i vi učinili isto ali ja bi tu ženu maknuo sa lica zemlje...znam da je grubo ali šta da to učini vaša žena/muž..kako bi onda razmišljali...?


- 16:52 - Komentari (14) - Isprintaj - #