alejandroland

27.07.2006., četvrtak

Prošli četvrtak

Malo je šugavo što pišem na rate al šta ćeš ne stignem od posla. Ronjali ja i cura.... ona u plićaku ja u dubljem plićaku :-)) Nije baš bilo ribe al na jednoj čeki legnem kad ispred mene rep od ugora trlaha u rupi. Gledam šta ću? Imama pušku s dva pera pa mi je malo bed pucat u rupu. I tako sam zaranjao jedno 4 puta kad sam se odlučio pucat mu u guzicu. Jebiga nije htio pokazat glavu. Puco ja al samo sam mu okrznuo rep. Kad sam izlazio vidio sam mu glavurdu kako je izvirila iz jedne rupe s druge strane stijene. Odmah sam natezao lastik za drugi tir. Išao opet dole, ciljao u glavu al se harpun odbio od stijene i fulao ga ja opet :-(( Idem ja opet gore..... Nategnem pušku i opet dole. Vidim mu glavurdu, kretao sam se čim lakše da ga ne prestrašim (mada je već sigurno bio u šoku :-)) Roknem ga u glavurdu i odmah počmem čupat van. % metara prije izrona pizda si raskida gornju vilicu i skine se s harpuna!!! O madre mia santa madre!!!! Popizdio sam. S površine sam napamet sklapao harpun u pušku i pogledom pratio ugora kako traži utočište novo. Naravno kretao se prema dubljem. Našao je neki grm posidonije i tamo se pritajio u rupi. Malo sam se pripremao na površini i krenuo tražit u grmu. Jedno 5 urona sam imao dok mu nisam uočio. Majku mu!! Opet mi buljom okrenut!!! Jebiga šta ću ovaj put sam malo bolje pripremao pucanj i izrokao mu repčinu u sridu. Pustio sam sve i krenuo van. Kad sam bio pred izlazom iz vode ugledao sam pizduna kako se sa harpunom izmigoljio na drugu stranu rupe. Na brzake sam par puta udahnuo i opet krenuo dole. Uhvatio sam ga i počeo se kretati prema površini, kako se provukao na drugu stranu rupe ja sam išao gore a puška dole. I of kors!!! Kad sam stigao 3 metra pred površinu puška je blokirala i više nisam mogao potezati pa sam opet sve morao pustit. Nakon par udaha vratio sam se samo par metara i odrezao konop i izronio s njim. Dok sam sa nožem glumio šivaču mašinu po njegovoj glavi struja me malo bacila u bok. PANIKAAAA! Di mi je puška u pizdu mater! Upamtio sam mjesto gdje sam se nalazio i radio veće i veće krugove nebih li našao pušku. Nakon 10 minuta sam ju ugledao i izronio. Naravno sve urone sam radio sa ugorom u rukama. Kad sam došao doma vaga je pokazala 6 kila. Nikad do sad se nisam tako namučio sa ribom! Slava mu!!!

- 13:27 - Komentari (1) - Isprintaj - #

24.07.2006., ponedjeljak

Klupska gara

Eto, pišem nakon dugo vremena, pa ću sve u par crta...
U nedjelju je organizirano klupsko prvenstvo. Bura mi nije dala mira i tuklo je na sve strane. U ful plitko nisam mogao, ijako sam pokušao, jer me valjalo i razbacakalo na sve strane. U dubokom je bilo mutno za krepat, tako da kad god bi ribi došao u vizualni kontakt ona je nestajala brzinom svjetlosti. Nakon 3 sata prevrtanja po valovima, ispljuvavanja mora koje je konstantno upadalo u disalicu, dopizdilo mi je i krenuo sam van. Lijepo sam gurnuo bovu pod trbuh i pedalirao, bez ribe ali sretan jer neću više trpit to bacakanje. I tako ja pičim nazad kad ono na 4 metra tisuću i po bodova leži u obliku viže žutuge! Lijepo sam odbacio bovu u bok laganini krenuo dole i u trenu kad je htjela nestat zapuco hrpun u nju. Par puta je zamahnula i nestala u mutnome. Gledao sam mulinel kako se odmotava i smješio se bodovima. Malo natezanja vamo tamo i popustila je. Odvukao sam ju u plitko kako bi ju izvukao van, vukao i vukao nekih par sto metara. Kad sam došao u pličak skinuo sam peraje i bacio ih na stijene, zatim sam čekao idealan val da se mogu popest na obalu. Kad sam izašao, počeo sam ju izvlačit van i kako to obično biva..... skinula mi se. Ajooooj, alaj sam psovao!!!! Bacio sam se u vodu, kako je pjenilo nisam kužio jedan kurac u moru. Uhvatio sam harpun i počeo tražiti, nakon nekoliko trenutaka sam ju pronašao. Imao sam tu sreću da nije krenula u duboko već je probala zbrisati kroz neke kanale u plitkom. Zavukao sam se u kanal za njom. MOre me razvlačilo po stijenama kao što picajolo razvlači tijesto. Jedino rješenje je bilo uključit divljaštvo, što sam naravno i učinio, onaj smireni tip u meni je otišao na kavu.... Uhvatio sam harpun s obje ruke i počeo zabadati u vižu. Nakon drugog pokušaja sam skužio da bi trebalo gađat u krilo a ne u tijelo, pošto se u tijelo harpun zabadao svega 2-3 cm. I tako je divljak probio žutulju a smireni tip se počeo vračati. Kad sam sav stumban uspio izač na obalu izvukao sam ju i napokon malo predahnuo. Pogledom sam tražio peraje al sam našao samo peraju. Jebiga! Ajmo opet. I bacio se u valove i pjenu nebih li našao peraju, i nakon par tumbanja po stijenama izvukao sam ju iz neke rupe. Prilikom skidanja čarapa skužio sam da mi je puko nokat, jebemu.
Vaganje je bilo na otočiću Levanu. Kako sam vukao tu pizdariju po obali ljudi su se okretali i slikali. E jesam izgledao ko pacijent! Nizac sam joj provukao kroz otvore na glavi i vukao ju po pijesku, kao da vučem kućnog ljubimca.
Vaga je pokazala 12 i po kila. Jedinom kome sam ju uspio donirat je bio kunjado, koji me kasnije zvao i "zahvalio" se što sam mu dao 2 sata guljenja i natezanja :-))

P.S. Ljudi, nemojte pucat u Žutulju osim ako je za bodove. Meso joj i nije baš neko, a koliko sam čitao ženke su vječito trudne. Dva puta godišnje se mršte a mladi su 4 mjeseca u njoj.....
U ovoj mojoj je bilo 5 mladih. Tako da je lagana bed spika :-(((

- 13:46 - Komentari (2) - Isprintaj - #

13.07.2006., četvrtak

Izvještaj s vikenda (uskoro će i slike)

Subota mi je prošla poprilično okej. Išao sam dosta rano ronjat, oko 6 sam bio na moru. Ovaj put sam se odlučio za odlazak s gumenjačinom kako bi obišao čim više zanimljivih mjesta. Kad sam se bacio u vodu i nije bilo previše ribe lai nada nije popuštala. Šuljao sam se po plitkom. Nisam bio uz samu obalu nego na nekih 3-6 metara. Pregledavao sam ono što ja zovem bazenima, kako je kamenito dno svako toliko ima rupa promjera par metara i na dnu tih rupa je pijesak, eto to su moji bazeni. Kako sam izlazio iz jednog lagano sam provirio preko ruba u drugi. Iz prve nisam skibio al kad sam se malo dignuo ugledao sam goluba. Imao je oko 5 kila. U sekundi sam odlučio gađat, više radi toga da mi nešto poteže taj mulinel napokon nego zbog bilo čega drugog. Okinuo sam, inače mi je gađanje ne loša strana nego…. Nemam riječi kako loše gađam. Kako su mi misli prolazile i kako sam maštao o natezanju s golubom, oči su mi ipak vidjele nešto drugo i polako sam se počeo hladiti. Pizdu mater!!! 500 puta sam loše pogodio i ko zakurac ovaj put ga spičkam u kičmu!! Pa jebemu mater!!! Ostao je treperiti na dnu. Malo sam cimao konop nebih li ga «probudio», ali ništa. Pa jebemti!! Uff!! Naravno pizda nije bila dokrajčena već je mahala repom svako toliko. Šta sad? A jebiga vuci ga na gumenjak koji je udaljen nekih 15 metara. Kad sam došao do gumenjaka shvatio sam da bi ipak trebalo odrezati rep, jer u gumenjaku od 2 metra i dvije komore rep ne stane. I tako ajmo na obalu odrezat pa nazad. E jesam se umorio! Prebacio sam se na drugu lokaciju. Nakon par šulja, ulovio sam oradicu od nekih 350 gr. Opet sam se prebacio na drugo mjesto nakon nekog vremena. Šuljao sam se i odlučio malo stat pričekat. Lijeva strana mi je bila pokrivena al desna je zjapila ko znak za neprilaženje ribi. Jebiga, odlučio sam ostat. Nakon nekoliko trenutaka pojavi mi se s lijeve strane blentava glavurda. Brancin! Bio je malo dalje i kako je prolazio ja si kontam dal da gađam ili ne, ipak s mojim gađanjem…….. nakon milisekunde sam se sjetio šta će bit ako mi vidi desnu stranu i istog trena okinuo. Ostao je na harpunu, ali još nisam vidio di je pogođen. Kad sam ugledao bilo je, ajjoooooj majko mila. Bržebolje bez izlaženja po zrak sam se zaletio nebi li ga ulovio. Počeo se vrzmati a ja ga pokušavao sebi priljubiti uz tijelo. Uspio sam ga nekako pritisnuti sebi uz trbuh. Bio je pogođen doslovno7 milimetara od ruba trbuha. Zamahnuo sam perajom kako bi se potisnuo gore i onda shvatio da sam u tom hrvanju s brancinom otkačio pojas. A šta sad????? Nabrzake sam napipao škrge i odmah nakon toga olučno krenuo po zrak. E jesam se onda dobro nadisao! Kad sam došao doma vaga je pokazala 1,7 kg a golug ju je bacio u tilt jer mjeri samo do 5 kg.
U nedjelju sam ulovio brancina od 1,6 kg i cipla od 80 deka. Da se razumijemo, gotovo nikad ne lovim ovako dobro!

- 22:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Još jedan lovac

Bogami ima zubonju ko 4 moja pa slobodno provjerite LABRAX

- 09:30 - Komentari (1) - Isprintaj - #

03.07.2006., ponedjeljak

15. Prvenstvo Hrvatske....

Pa eto, šta je bilo bilo je. Moram priznat da je unatoč jurnjavi, mojoj dezorjentaciji u birokraciji i mojoj lošoj koordinaciji ipak sve isoalo okej! Bogami na ovom natjecanju sam i najviše naučio o lovu po natjecanjima. Sve u svemu sam zadovoljan i s rezultatima i provodom.
Malo mi je kasno javljeno da idem na državno tako da nisam imao previše vremen za organizaciju, još k tome imao sam posla preko glave u tiskari koji sam morao rješiti kako bi uopće mogao ići. Išli smo ja i cura autom. Krenuli smo oko 8 i stigli u 5 i po, naravno fulali smo put i išli prema zagrebu. Dakle, prvo pravilo kad voziš autoputom "ne gledajte oboje cdjeve!". Malo smo njuškali po Supetru kako bi našli tu gradsku vjećnicu i nakon nekoliko loših uputa uspjeli ju nać. Tamo je već bilo ekipe. Prijavio sam se, kad su me pitali ko će mi bit barkajol ostao sam blejati ko tele. Odgovor je glasio " pa domaćin mi je sredio...." nakon nekog vremena sam skužio da nema ni broda ni barkajola. E pa jebiga! Nakon malo raspitivanja uspjeli su mi sredit barku s 5 konja. Štajetuje rekoh sebi! Pa ko sam ja da bi išao brže od 4 milje!!! :-)))
Malo smo se vrzmali po gradu i na kraju slomljeni od cijelodnevne vožnje i sunca išli spavati u 23:30h. Probudio sam se u 5 i nakon jutarnje higijene uputio na 15 minuta udaljeno skupljalište, naravo opremu sam svu teglio za sobom. Malo jutarnje tjelovježbe ovoono!
Teren je bio južna strana Šolte. Jebemu! Al dobro prvi dan da se riješim te dubinske tragedije pomislio sam... I na kraju došao s oradicom koju nisam ni htio upucati jer mi je izgledala premala, al na kraju je dala 820 bodova. Taj dan sam bio 24. Ovdje bih se zahvalio barkajolu koji se moram priznati dobro brinuo o meni, nije me puštao iz vida.wave
Dan D-va.... jutarnja procedura ista kao i prethodnog dana, nakon neispavane noći 15 minuta pješice s 20 i kojom kilom opreme na leđima. Taj dan mi je barkajol bio unajmitelj barke. U prvih sat vremena sam ulovio brancinčića. Pogodio sam ga par milimetra ispod leđne peraje, još danas mi je misterij kako se nije otrgnuo. Probali smo na nekoliko terena al niš pametno nismo našli. Na kraju me odveo do nekog nasipa/mola, među kamenjem sam naletio na očadu (ušatu) i propucao ju. Na vaganju je brancin pokazao 495 grama. Kad su stavili očadu iznenadilo me koliko je bila teška, al nije pokazala 400 već 395 gr, na to se jedan barkajoj počeo "derati vrati ju, opet važi!!!" (nek živio 120 sretnih godina) gospodin vagatelj je više iz zajebancije opet mijerio dužinu pa opet na vagu, kad ono!!!!!!! 400 gr!! U publici su se čuli povici i smjeh. Bok te!! Da nije bilo ušiju imao bi osmjeh oko glave. 1695 bodova me stavilo na 18. mjesto!
Treći dan, naravno neizostavni pohod od 15 minuta s 20 kila neispavane opreme. Taj dan sam ostao bez barkajola, jer je izborio na suncu dan prije. Na moju sreću nisam bio jedini koji je ostao bez barkajola, tako da sam s Danijelom iz Zadra jurco na okolo u njegovom gumenjaku. Možda i nisam ribu ulovio al barem smo se kretali ko gospoda! Taj dan se lovilo u rezervrnoj zoni tako da su mnogi bili bez ili sa vrlo slabim ulovom. Jebemu, da sam ulovio neku siću preskočio bi mnoge, ali štajetuje! Na vaganju mi je najjača bila jedna Talijanka.
Vagatelj se spremao za vaganje jednog ugora kojem je utroba virila vani, ona će na to "ma guarda ke strano a le zampe" samo što se nisam ispovračao od smijeha (gle kako čudno, ima šapice)!!! Ona će "ma guarda ke bela orata" (gle kako lijepa orada) a vagatelj "šarag od 700 grama"!!! "oooo, ano peskato anke i pesekani" (ooo, lovili su i morske pse) vagatelj "mačka, 2,3 kile, nevalidna"!!!!
Zahvaljujem se svim organizatorima, posadi, takmičarima, Danijelu, Lupežici i Igoru na ukazanoj pomoći i dobro provedenim danima na jednom od lijepših otoka na kojem sam bio. Se vidimo idući put!wavewavewavewave Ah da i vlastitom klubu se zahvaljujem na potpori, što novčanoj što moralnoj!!!!! VIVA MARLERA!!!

- 11:28 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Kampiranje
Podvodni ribolov
Izleti
I još štošta....



Free Web Counter

Broj posjeta
Ne budi kretenoid, poštuj lovostaj

Drozd - trajno
Šarag - 15.3.-30.4.
Zubatac - 15.4.-15.6.
Kavala - 15.5.-15.7.
Kirnja - 1.7.-31.8.