< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

SmileyCentral.com

...malo o meni i mojima,malo pjesmice,malo slikice,malo gluposti itd...kako me uhvati inspiracija...
tu mozete naci svasta...svasta!



ja sam neobična 17 godišnjakinja s neobičnim izljevima retardacije i takvog ponašanja, izljevima mudrosti, izljevima gluposti, neobičnim smislom za humor, ..... ostalo zaključite sami...
ma serem u biti sam dosadni dežurni filozof i totalno sam jadna i neznam zaKAJ se ljudi Z MENOM druže. . .





SmileyCentral.com
stane svinja pred utičnicu i kaže:ooink,TEBE ZAZIDALI

roflroflrofl

-najdraži vic-

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Image Hosted by ImageShack.us

Čitam:

watashiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
babl,naravno
iridine pameti
bambi umjetnica
moja mala ineš
rosyne pjesmice


Forumić...
ak se nekom da pa nek prozuji:

mkciHOOLIGANs

ludsmijeh

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Image Hosted by ImageShack.us

Čitam:

watashiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
babl,naravno
iridine pameti
bambi umjetnica
moja mala ineš
rosyne pjesmice


Forumić...
ak se nekom da pa nek prozuji:

mkciHOOLIGANs

ludsmijeh

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Image Hosted by ImageShack.us

Čitam:

watashiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
babl,naravno
iridine pameti
bambi umjetnica
moja mala ineš
rosyne pjesmice


Forumić...
ak se nekom da pa nek prozuji:

mkciHOOLIGANs

ludsmijeh

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

petak, 29.09.2006.

Gajguri

(čudnovati produkti balavih mozgova:stvorenja)
Napokon na red dolaze gajguri,u mom društvu najomiljeniji(jer su vragolasti,opaki,baš kao i midead)
pa krenimo:(isuse,zvučim kao neka prokleta profesorica hrvatskog...)

izgled: gajguri su niži od ljudi,imaju čudne face i općenito su čudni. dvospolci su,i nemaju onu stvar pa pišaju iz kažiprsta. u lijevoj ruci drže mišajfl a u desnoj neko drugo drevno oružje.

stanište: žive na banderama i samo na banderama i svemu što je vama vrlo nalik banderama al ste preglupi da shvetite da to jesu bandere koje tako i izgledaju jer jedna bandera nema baš previše izbora o tome kako će izgledati...

navike: gajguri silaze s tih bandera samo po noći, odrasli su bezopasni,ali oni mali,mladi,su vragolasti i kad vas stignu sve je dobro dok se drugi dan ne probudite...
dodatni savjet:odraslima po mogućnosti pljunite u lijevo oko

zahvale i to:
inače postoji više priča o gajgurima a ovo bi bio neki prosjek sakupljenih podataka o tim beštijama, pa rahela,nemoj zamjerit ako sam u nečemu pogriješila,roca,evo,ispunila sam zadatak,a dario,dragi "Lega",hvala što si nam otvorio svijet gajgura

|Komentiraj 48 | Printaj| #| *|

nedjelja, 24.09.2006.

Bjeloguzi vragec -žderač plahti

(udnovati produkti balavih mozgova:stvorenja)

izgled: nikad nije utvrđana veličina ovog vrageca jer je vješt i brzo se skriva, ali pretpostavlja se da je čovjeku do pupka,ili malo niži. jeloguzi vragec je u stvari cijeli crne boje te ima malene rošćiće i rep karakterističan vragecima. po njušci sliči čovjeku,ima prćast nos i ustvari izgleda kao običan vragec.

stanište: dječje sobe, ispod kreveta, starih kauča na tavanu...

navike: kako bi komunicirao,koristi se neartikuliranim krikovima,ali s ljudima/djecom se sporazumijeva uz pomoć svog crnog dupeta. on zapravo jede plahte,sakrije se ispod kreveta i povlači plahtu te bijelim probavljenim koncem ispisuje riječi na svojoj guzi. on razumije ljutski govor,ali nemože i sam govoriti,pa koristi ovaj način komunikcije.
on zapravo nije ni opasan,najveća šteta koju može učiniti je da se dijete prehladi jer se nema čime pokriti,ili da cijelu noć ne spava nego se igra s šarmantnim bjeloguzim vragecom.

|Komentiraj 33 | Printaj| #| *|

četvrtak, 21.09.2006.

Papaguzi

(čudnovati produkti balavih mozgova:stvorenja)

izgled: niska,oko 50 cm visoka stvorenja,porsječnom čovjeku do koljena,zavisi o primjerku...njihova okruglasta tijela prekriva krzno u nijensama smeđe i sive boje.oni iz planinskih krajeva mogu biti crni.imaju velike umiljate oči koje vam daju krivu predodžbu o samim papaguzima.njihove noge su kratke,većih stopala,s kožicom među prstima,
asociraju na one pongvine i patke na štapovima kaj ih mala djeca poguravaju po podu.
prednji udovi su zakržljali i neprimjetni ispod gustog krzna. nije poznato dali su ta zagonetna stvorenja dvospolci ili koja je razlika između ženki i mužjaka.

stanište: sve mračne rupe oko one jezive kuće u vašoj ulici...svaki sjenoviti grm može biti vikendica lokalnih papaguza. ukoliko i živite u centru bučnog grada,niste sigurni od tih vragolastih stvorenja

navike: nakon prespavanog dana,čim se spusti mrak,horde ovih bića izlaze i skrivajući se
iza nekog zidića promatraju prolaznike u potrazi za nekom lijepom malodobnom guzom...
kao što im i ime kaže. napadaju isključivo djecu te poneke teenagere koji nemaju loše životne navike(alkohol cigarete).ali ni to nije problem ako im se vaše dupe vrlo dopada.dakle,svojim nožicama se iz velikog zaleta odbace i otvore svoje ralje s 2 reda zubi te vas drugi dan ili uhvati sraćka ili mislite da imate upalu mišuća. inače se sve odvije brzo te se žrtva najčešće ni ne sjeća napada.
moj savjet: poznato je da se papaguzi boje zanimljivih i maštovitih ideja,te bi bilo pametno,ako se već odlučite sami lutati pustim mračnim ulicama,ponijeti neku zanimljivu knjigu ili usput vratiti onu dobru komediju u videoteku.pritom držite tu kazetu u rukama iza leđa,na guzi vašoj dragocijenoj,kao osiguranje od onih hrabrijih papaguza.

povijest: o papaguzima se čulo još u davna doba,jedan primjer iz japanske književnosti,koji se sada očituje u liku jednog od čudovišta iz karti,Yu Gi Oh(ono malo krzneno lebdeće čudovište pomalo nalikuje gornjem opisu papaguza,zar ne?).
pa i zakon gravitacije trebao bi biti zahvalan malom papaguzu koji je zaspao na drvetu i kada je skužio da je sunce već na nebu,te je htio sići dolje,ugledao je proćelavu sijedu glavu naslonjenu na deblo.kako bi potjerao drskog iskorištavatelja drveća i oslobodio si put do sigurnog tla,mali snalažljivi papaguzi jabukom je pogodio jadnog znanstvenika direkt u tu sijedu glavu!

|Komentiraj 12 | Printaj| #| *|

utorak, 19.09.2006.

ČUDNOVATI PRODUKTI BALAVIH MOZGOVA

Ovime započinjem takoreć serijal postova vezanih uz temu iz naslova. u prijevodu,pisat ću o manje ili više nepoznatim stvorenjima i pojavama,te vrstama zabave koje su u našu surovu realnost izišle iz ludih balavih mozgova mene i meni bliskih osoba te osoba bliskih meni bliskim osobama i njihovih manje više bliskih prijatelja. nutne,ne,bez smajlova,ovo je ozbiljna temasmijeh
prvo ću vam reći upa tj napisati sadržaj.
dakle:

... SADRŽAJ:

stvorenja
-papaguzi
-bjeloguzi vragec
-gajguri
-đinovska kornjača sa zubima u šupku
-štefiCa
-mamahi
-šalsaj korn
-ima još jedan,jako važan al moram vidit kak se zove,sutra ću ispravit post pa pogledajte

bolesti ili nešto tako
-hrkavica
-crvićuljci
-grimm sindrom
-boboštilj

rekreacija
-mjesibaba
-spužvotuc
-iiiiik
-kreativno sjedenje
-cecaj-čekaj-plači

dakle,to je to.sljedeći postovi detaljno će opisivati svaki pojam,a bas se veselim,mislim da nitko neće ni pročitat ništa...a ok,glavno da se to negdje zapiše,pa da ak ništ drugo ja ne zaboravim na sve to...aj super idem ja sad...bokbokwinkwinkwink

|Komentiraj 13 | Printaj| #| *|

ponedjeljak, 11.09.2006.

moj tipkownjec

eto mene!ma malo sam se ulijenila,a onda jedan dan sam bila u depri zbog škole,treći dan sam spavala jer sam dan prije malo popila,bila neka oprostaljka,a onda,jučer,s punom glavom inspiracije,prokleti komputercic je zašteko i nije radio ni blog ni msn,neznam zašt,a ostale stranice skroz normalno...shitno bilo...a danas mi se opet neda pisat...sutraa bum napisal nekaj(cula sam se s frenicom iz Zg) i tak...
e da kad sam već tu,da vam ispričam...moj tatek(sjećate se njega)je jutros u 4 išo tražit mog brateca jer nije bio u krevetu...sreo ga je 20 metara od kuće kak se vraća doma,i objašnjenje mu je bilo,kao,da u kući nema wc papira pa je išo u casu na wc(kafić tu,noćni bar il šta već..prodaju osim svakakvih pića i sladoled i kremsnite a rade tak,do 4,5 ujutro)i tak,vaaljda smatra da je svoju inteligenciju naslijedio od neke baba,a ne od mameka i tateka... aj bok idem do vas malo,komentarcice puštat i tipkat po ovom gore

mah



|Komentiraj 38 | Printaj| #| *|

subota, 02.09.2006.

tatek je bacio antenu kroz prozor jer nitko nije htio prat suđe

|Komentiraj 38 | Printaj| #| *|

petak, 01.09.2006.

danas sam čula jedan dobar...

ide zeko šumom,i sretne mazgu.

-"dobar dan,ja sam zeko ,a ko si ti?"
-"ja sam mazga"
-"mazga,a što je to mazga?"
-"to je kad ti je mama magarac a tata konj"

dobro,ide zeko dalje šumom,kad sretne vučjaka.

-"dobar dan,ja sam zeko ,a ko si ti?"
-"ja sam vučjak"
-"a što je to vučjak?"
-"to je kad ti je mama pas a tata vuk"

dobro,i ide zeko dalje šumom,i sretne konjsku muhu.

-"dobar dan,ja sam zeko ,a ko si ti?"
-"ja sam konjska muha"
-"nemoj srat!"

rofl


|Komentiraj 7 | Printaj| #| *|