01.09.2007., subota

And now... Ja mrrrzim Times New Roman

Krenuo sam pisati ovaj post u rano prijepodne, ali me nešto spriječilo... OK, OK, budimo iskreni: baš mi se i nije dalo... eto... Radije sam nastavio pisati komentare i čitati postove mnogobrojnih dragih ljudi na koje sam naletio... ni sam ne znam kako... Pa ipak, u ovih tjedan dana skupilo vas se već 15-ak koje redovito čitam... i veselim se vašim riječima... u njima nalazim zadovoljstvo... prepoznajem se... smijem se i patim... suosjećam s vama i veselim se... zajedno s vama :))

Čudno je sve to... do prije tjedan dana nisam mario za blogove... ne mogu ni reći da sam (do tada) pročitao ijedan... Zašto? Ne znam... Kada su se kod nas pojavili blogovi, nekako nisam išao za tim... nakon toga je neko izvjesno vrijeme blogiranje bilo svojevrsna pomodna, fancy kategorija... a to me definitivno ne zanima...

I tako... vjerojatno sam čekao da dođe ono 'pravo vrijeme', kada se svi komadići puzzla slože na pravo mjesto i preostane samo još jedan... E, toga sam jednoga prilično dugo držao u ruci... i nisam ga želio spustiti, dati mu mir, dati mu njegovo zasluženo mjesto... Periculum in mora?!? Neee... upravo suprotno... Postoji jedna prekrasna sicilijanska poslovica koja kaže: ' La vendetta e' un piatto che va servito freddo.' Upravo tako… posljednih godinu dana mnogo sam razmišljao o tome… Nekoć bih prije poludio (pa čak i doslovno!!!) no pričekao da se neka situacija odigra, a kamoli čekati nekoga ili na nešto… niti pod točkom razno...

Promijenio sam se… i to na bolje!!! :)) Sada upravo u čekanju, u zastajkivanju, vidim onu posebnu draž, toliko suprotstavljenu mladalačkoj ishitrenosti… Zrelost… da, možda je to i zrelost… no, u svakom slučaju, to mi pričinjava poseban užitak… Pričekati… zastati... odgoditi… kao što je i čekala Black Mamba :))



(...)

Eto, i sada sam napravio kratki odmak... izašao sam na terasu, zapalio cigaretu...

(...)

Dobro... vratimo se sad na sam početak... na naslov...

Times New Roman... mrzim ga!!! Zašto?

Ništa iracionalno... postoji vrlo jednostavno objašnjenje... ne volim ništa što mi se servira, niti što mi se nameće... smatram da je ono što sam odaberem u svakom slučaju bolje od onoga što bi netko drugi odabrao za mene... pa makar glavom razbio zid... ne volim nikakve nametnute solucije... a niti glazbene kompilacije... ja ću već sam sebi napraviti onakvu komilaciju kakvu ja sam želim...

Zašto??? Zato što sam:

Neprilagođen
Film

Danas sam bacio radio kroz prozor
Razbio se u tisuću komada
Na programu nije bilo ništa za mene
Samo reklame i dileme

Radio ovo je tvoj kraj
Radio baj baj baj
Radio putuj u raj!

Izašao sam iz kuće
Ljudi su se okretali za mnom
Svi su upirali prstom u mene
Ja sam neprilagođen!

Djevojke su daleke
Djevojke su meke
Djevojke su daleko od mene
Ja sam neprilagođen!

Ja sam ooooo!
Neprilagođen ooooo!
Ja sam oo, ja sam ja!
Jedan dva…

Danas sam bacio radio kroz prozor
Razbio se u tisuću komada
Na programu ništa za mene
Samo reklame i dileme

Radio ovo je tvoj kraj
Radio baj baj baj
Radio ja sam ostao isti!
Ja sam neprilagođen!

Ja sam ooooo!
Neprilagođen ooooo!
Ja sam oo, ja sam ja!
Pa da, to sam ja

***

Neprilagođen!!! ... pa baš i jesam!!! :))
- 02:21 - Komentari (6) - Isprintaj - #

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Svibanj 2012 (1)
Prosinac 2010 (1)
Rujan 2010 (2)
Srpanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (10)
Rujan 2007 (27)
Kolovoz 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

(1) In principio erat Verbum,
Et Verbum erat apud Deum,
Et Deus erat Verbum.
(2) Hoc erat in principio apud
Deum.
(3) Omnia per ipsum facta sunt:
Et sine ipso factum est nihil,
quod factum est.
(4) In ipso vita erat,
Et vita erat lux hominum:
(5) Et lux in tenebris lucet,
Et tenebrae eam non
comprehenderunt.

Biblia Sacra,
Novum Testamentum,
Evangelium secundum Ioannem
(1, 1-5)


Adwocatus.Dyabolly@gmail.com

since 26.08.2007.:
Free Site Counter
Free Site Counter





Copyright © 2007 - 2010
by Adwocatus Dyabolly

WARNING: Parental advisory needed!
This blog may contain expressions of informal language, some Curses, Invocations (© by The Doors), explicit language, as well as other stuff that you might or might not want to read! If you continue, you are acting on your own free will!
You have been warned!
DISCLAIMER: All the translations, unless othervise stated, are made by Adwocatus Dyabolly. The translations may vary from the original. Licentia poetica is applied.

This Mortal Coil - Song to the Siren