Velika razmišljanja malog čovjeka

utorak, 27.04.2010.

Evo mene opet...

Dakle, novost je da sam našao posao, radim u Preradi drveta u Dardi, kako glamurozno zar ne? Radim za crkavicu ali nema veze, barem radim i nitko ne može reći da nije tako, nego evo novih problema, 1 maj, ( 1 svibanj , za one neuke), stojim između jedinog prijatelja i zaručnice i ne želim nikoga povrijediti, ali ne znam kako dalje, jedino riješenje je da kažem zaručnici da dođe i ona na kratko jer naime radi, ali najvjerovatnije će reći da ne želi i onda sam ja na vatri jer ću imati grižnju savijesti koju već sada poprilično imam jer će ona raditi a ja odmarati, a prijatelju sam već jednom otkazao pa sam opet rekao da ću doći na što je on kupio sve potrepštine, i sada ako njemu otkažem onda sam opet njemu nanio novčanu štetu i uz to ga lijepo zajebo, i šta da sada radim? ( Jebemti šarafe što drže nebo ), ne znam, moža budem sutra pametniji, kad bi barem ona htjela doći, pa makar na pola dana ako ništa drugo, nadam se da hoće.
Evo toliko o mojim problemima.Do skorog susreta.
Adio

- 23:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2010  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Travanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Malo filozofije.....

Linkovi