Acha kaže da...

11.03.2006., subota


Uspavanka...
Image Hosted by ImageShack.us


Spavaj ...spavaj lijepo moje
umiri te vesele male nožice.
Odmori sjajne oke...
Još jedna noć nam je stigla
Došla polako...mirno...umiljato moje.

Spavaj...spavaj jedino moje.
Anđeli će noćas doći,
isplesti zlatnu mrežu snova.
Pozvati će vile da ti osvijetle put,
put spokoja i tišine.
Noćas će zvijezde sjati samo za tebe,
najdraže ..ma najdraže malo moje.

Spavaj ...spavaj divno moje,
Jer ništa te ne može dotaknuti...
Ništa te ne može ukloniti sa cvijeta,
s latica snova, iz naručja mora.
Ništa te ne može odnijeti s oblaka,
uzeti ti jastuk od bisera,
jer tu sam ..zauvijek... s tobom voljeno moje.

Spavaj...spavaj milo moje.
Znaj noćas će mjesečina krasiti tvoje lice,
kupati tvoje plave uvojke u srebrnoj pjeni,
ljubomorno čuvati sjaj u tami,
obasipati te zvjezdicama...malim
najmanjim..najsjajnijim.
nježno će zvoniti ta zvonca ...nježno će svirati...
najljepšu upavanku...lijepu kao san.

Spavaj...spavaj i snivaj slatko moje...
Ne boj se...snove ću ti čuvati,
nitko ih neće moći ukrasti.
Nikada se neću umoriti od noći,
od gledanja tih zaspalih očiju,
tih malenih prstića na mojoj koži,
od daha nježnog...laganog,
od prisutnosti tvoje...ljubljeno moje.

Uvijek ću s veseljem slušati otkucaje malog srca,
pratiti sa smješkom uzdahe sanjive tvoje
i svaku ti noć dok sam živa šapnuti...
Spavaj spavaj...zlato moje.


p.s. pjesma djetetu koje će jednoga dana doći i uljepšati mi život. Jednoga dana će biti jedan mali djelić mene prenesen u ovaj svijet , kao nešta malo,krhko, nemoćno, predivno i neponovljivo. Bit će to andjelak...savršenstvo u malom :)
- 15:55 - Šapni mi... (29) - Nije potrebno... - #

<< Arhiva >>