uh ja pisem posta - ~~..jeR ja te v0Lim k0 niJedna..~~ - Blog.hr
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (8)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by [TinChe]

Me... ?!?

Image Hosted by ImageShack.us


Ja sam TinChe.
iz Murskog Središća.
14 godina.
dečko? M
naj frendica ima ih
naj frend takoder
ostali Vix Kix Nikola Marko Ivana Tome Sammy Luka Lana Tina Lara

kontakt:
msn-email: tina_igis@hotmail.com
ICQ#:432307381


Copyright © 2007 - 2008 by TinChe


LINKOVI
TinChe SPEJS
brodarica
lana
leona&petra
niđo
rdb6
ivana
romina
sammy
tina



[utorak][24.07.2007.]

uh ja pisem posta

lol lol lol..
ja pisem posteka...u hu
sam kaj neznam kaj da napisem..
fcera sem bila f toplicama... v vuckovcu.. upoznala sem 100 decki... al je Filip moj jedini decko.. ostali su mi sam frendi.. LOL... denes budem se vjerojatno vidla s mojim FILIPOM...:D.. mozda idem k Petri pa se tpelamo od Filipa i Markija.. ak budu doma jer sem jim nej rekla kaj dojdemo.. hiihi..
bwahaha koje razgovore voldimo ja i Jessie... uhh.. to bole kaj ne cujete... ja vam velim kaj se je ČIČO 100% zatreskal f njo..oomgg... kak bi to bili slatki par..cejlo vreme ju prati.. hehe... kak romantično:D.. ljudi kak je booring..nemam kaj za pisat... no malo vam ispricam kaj je se bilo fcera f toplicaj.. heh.. znate onoga zutoga tobogana..kaj je zaprti.. om kaj je tam bilo... jen decko je tak stal nutri i del je sirom noge kaj ispod njega prejdemo.. a meni je to dopizdilo i ja sem ga prijela za noge, pa je pal onak na mene.. LOL... te je posle semaj govoril kaj sem mu ja napravila.. hehe.. to vam je bilo tak smesno... LOL.. te me posle cejlo vreme pratil... Kak je clovek KULJ:D i upoznala sem jenga FILIPA.. neznam otkud mu to ime.. al jebote.. omgg. kak bash FILIP.. a do'ro jebesh ve...a moja sis#2 Sammy pa je tam bila s Sajnojom .. e kaj su to mutafi par.. omgg.. 10 minut ih gledim.. jen polek drugoga.. nit reci ne veljijo, Samy se brne na drugo stron i ouf za njom.. hehe..vec sem vidla kaj je Sammy pizdila kaj stalno hodi za njom HEHE... Tiboga pozovem nju i ouf dojde za njom..kak je retardiram...omg.. i jos ima naranđarste kupace..pederko... A moj FiLiP pa je nej mogel dojti..al zato budemo se denes valda vidli.. LOL jedva cekam...:D ..to je se za post jos sam nekaj nafrcam slike il kaj...

Ljudi..aj posle kupanja pre Vix.. e kak romanticen rucnik..pogodite ko je to...na sljikici..
Image Hosted by ImageShack.us


A vidim kaj vam nejde..

Pa to smo ja i Filip..a ko bi drugi LOL..

Ajde pozdraflam:

Jessie
FILIPAcerek
Markija
Filipa #2
Onoga kaj sem ga spotrla nutri v zutome toboganu:D (neznam kak se zove)
Vix
Petru

ble..tak dalee...
tejnks na komaj...
pozdraffcekk..