bubilo i bubek

nedjelja, 16.10.2011.

Bez strasti ...


Image and video hosting by TinyPic

Jučer smo se prošetali do Korza, da se pridružimo demonstratima koji demonstriraju protiv kapitalističke pohlepe i ne samo u Rijeci, već i u čitavom svijetu, kao što sigurno znate.

Image and video hosting by TinyPic

U gradu od 190 000 stanovnika, sakupilo se jedva 300 ljudi.

Image and video hosting by TinyPic

Ali srela sam svog dobrog prijatelja bostonca i nije mi žao što sam išla, mada se moj Miško ljutio na nezainteresiranost građana i stalno nešto rogoborio podrugljivo.

Image and video hosting by TinyPic

Ali dobro me je čuvao i grijao, uvjerite se i sami, pa se ne žalim.
I za kraj, osjetite malo atmosferu bez strasti ...
Sve vas puno volim i lijepo pozdravljam. Av av!

- 09:57 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.