bubilo i bubek

subota, 06.11.2010.

Zanimljivi prijatelji

Image and video hosting by TinyPic

Jučerašnje je poslijepodne bilo predivno, pa smo,moja prijateljica Mrvica i ja odlučili nagovoriti Mrvičinog Marjana i mog Miška, da se lijepo prošetamo lukobranom.

Image and video hosting by TinyPic

Evo, uvjerite se, kako je lijepo poslijepodne bilo, sve se kupalo u suncu!

Image and video hosting by TinyPic

Uživajte u igri boja. I mi smo uživali.

Image and video hosting by TinyPic

Neki su morali raditi ...

Image and video hosting by TinyPic

Ovaj nas je mališa silom želio upoznati.

Image and video hosting by TinyPic

Na samom kraju lukobrana, djevojke se fotkaju s mališom. A moj Miško fotka njih.

Image and video hosting by TinyPic

Zatim, naravno, mene!

Image and video hosting by TinyPic

I kad smo se vraćali, sretnemo ovog ljepotana, kojeg je na svjež morski zrak izvela njegova pažljiva vlasnica u društvu prijatelja s psom koji su na fotki ispod.

Image and video hosting by TinyPic

Evo ih.
Malo smo proćaskali. Miško se zanimao za godine ljubimaca ...

Image and video hosting by TinyPic

... a zatim smo svi zajedno uživali u predivnom zalazu sunca!

Sve vas lijepo pozdravljam. Av av!
Ah, da! Kriza je prošla, opet sam dobra i volim svog Miška i on me puno mazi. Uživaaaaaaaam! av av av!

- 09:42 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.