bubilo i bubek

nedjelja, 12.09.2010.

Kontrola cvijeća gospođe Marice

Image and video hosting by TinyPic

Raskošno poslijepodnevno sunce, izmamilo nas je iz kuće. Prvo sam obišla sve oko zgrade, da provjerim tko je sve prošao mojim teritorijem.

Image and video hosting by TinyPic

Onda sam povela Miška u obilazak cvijeća gospođe Marice, naše ljubazne susjede, koja nam uljepšava okoliš. Image and video hosting by TinyPic

Suncokret je predivan, zar ne? Kako je samo nakrivio glavicu ...

Image and video hosting by TinyPic

Sad malo plavičaste boje, ne znam kako se zove ovaj ljepotan-cvijet.

Image and video hosting by TinyPic

Ovaj me podsjeća na užarenu zvijezdu!

Image and video hosting by TinyPic

Dok je moj Miško fotkao, postalo mi je malo dosadno.

Image and video hosting by TinyPic

Ovo je već jako lijep ukras.

Image and video hosting by TinyPic

I još malo, ovaj put na zemlji, pažljivo obrađenoj.

Image and video hosting by TinyPic

Htjela sam krenuti prema kaktusima koje je moj Miško posadio, ali bilo mi je zapovijeđeno čekati.

Image and video hosting by TinyPic

Gledala sam kako Miško škloca i škljoca ...

Image and video hosting by TinyPic

... kao da nikad neće stati ...

Image and video hosting by TinyPic

A onda je škljocnuo prema meni i bila sam sretna!

Image and video hosting by TinyPic

Još malo raskošnih boja i trk prema kaktusima koje treba malo potkresati: previše su se razmahali.

Image and video hosting by TinyPic

Sad već sasvim lijepo izgleda, nema oštećenih listova, moj ih je Miško sve pažljivo odrezao.
Zar ovo nije krasno provedeno nedjeljno poslijepodne?
Sve vas volim i lijepo pozdravljam. Av av!

- 15:01 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.