bubilo i bubek

četvrtak, 29.04.2010.

Gošćenje i šetnja


Image and video hosting by TinyPic

Moj me Miško odveo kod prijatelja koji su me sjajno počastili ...

Image and video hosting by TinyPic

... dok me je ovaj crvenko ljubomorno gledao, smjestivši se odmah pored svoje zdjelice ...

Image and video hosting by TinyPic

... kao da bih ja ukrala njegovu hranu (pa i ne bih dok me promatra) ...ali nije bilo potrebe: pojela sam mekani sir i dobro ga zalila mlijekom.

Image and video hosting by TinyPic

Zahvalila sam se na gostoprimstvu i krenuli smo kući i evo što smo zanimljivo ugledali.

Image and video hosting by TinyPic

I na kraju smo sreli Miškova prijatelja i moju prjateljicu Mrvicu, pa smo još malo zajedno prošetali.
Kad bude bilo novosti, javim se.
Sve vas lijepo pozdravljam. Av av!

Evo i video, na zahtjev Wind! Zadovoljna?

Special attention

- 09:57 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.