bubilo i bubek

četvrtak, 05.11.2009.

Oporavljanje nakon operacije


Photobucket

Ovako je bilo kad me je moj Miško donio kući poslije operacije, tijekom koje su mi izrezali tri tumora: jedan je bio vanjski i Miško ga je odmah primijetio.

Photobucket

Bila sam u nesvijesti i ječala sam.


Photobucket

Kad je došlo vrijeme spavanja, moj je Miško sišao u podrum i donio ovu drvenu kutiju u kojoj mi je pripremio krevet. Bojao se da mi se noću nešto ne dogodi, pa me osigurao.

Photobucket

Ujutro me vratio na moj krevet.

Photobucket

Malo kasnije, prvi smo se put nakon operacije mazili.

Photobucket

Drugi sam dan već ojačala i svima plazila jezik.

Photobucket

Ali brzo sam se umorila! Da, i skočila sam sa Miškovog kreveta! Miško nije mogao vjerovati. I ljutio se!

Photobucket

Mnogo spavam. Miško mi donosi hranu i vodu i jednom dnevno me iznese vani da piškim. Sutra me nosi na kontrolu, pa ću vam javiti što je i kako je bilo.
Velika hvala svima koji su se zanimali za moje zdravlje!
Lijep pozdrav svima! Av av!!!

- 19:31 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.