< prosinac, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2012 (2)
Prosinac 2011 (3)
Lipanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (1)
Siječanj 2011 (1)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (4)
Prosinac 2009 (3)
Studeni 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

4 pištolja u zemlji čuda
Ovdje mašem svojim (imaginarnim) pištoljima kako me volja. Pucam samo u pokretne mete.

Bijeli zečevi

Jups

Luki2

Zlica od Opaka, al' prava

Propheta Nemo

Stripovi

Svašta u njegovoj glavi

Elle Woods

4pištolja u zemlji čuda
02.12.2009., srijeda
Na putu prema dolje

Skupo kompjutersko povezivanje državne administracije u Hrvatskoj služi povećanju neučinkovitosti državnih službi. Zašto bih inače morala ići s jednog kraja zemlje na drugi da dobijem potvrdu o nekažnjavanju, koja mi je potrebna za prijavu na natječaj za posao?

Kako je uopće moguće da razgovor sa službenicom Općinskog suda u jednoj ozbiljnoj državi izgleda ovako:
- "Dobar dan."
- "Dobar dan."
- "Molim Vas, uvjerenje o nekažnjavanju."
- "Osobnu."
- "Izvolite."
- "Pa, da, vidite, vidim ja vas tu i sve, ali ne mogu vam dati uvjerenje."
- "A zašto ne?"
- "Pa vaše prebivalište nije u Zagrebu, nego u Xxxxxx."
- "Ali, Vi me vidite u sustavu, valjda to znači da mi možete izdati potvrdu."
- "Pa, da, mogla bih, ali, znate, vi morate na potvrdi imati žig Općinskog suda iz mjesta prebivališta."
- "To znači da moram ići u Xxxxxx."
- "Pa tamo vam je prebivalište."
- "Da, da... Doviđenja."

Nazovem telefonom dan kasnije da još jednom provjerim i žena se s druge strane slušalice istrese na mene, da šta ja nju uopće zovem kad mi sve lijepo piše u zakonu. (Piše i na Internetu, draga gospođo, ali ja glupsonka htjela bit sigurna u to da je državna služba neučinkovita, komplicirana i da zapošljava isključivo neljubazne, neučinkovite i priglupe ljude, prije nego što to podjelim s ostatkom svijeta.)

I tako ja sad moram kupiti kartu do Xxxxxx. Ustati u ranu zoru da bih došla do Općinskog suda u Xxxxxx dok još traje radno vrijeme. Uzeti vražji papir sa žigom Xxxxxx. Čekati na bus ili vlak za Zagreb barem dva sata, u šugavoj birtiji na kolodvoru u kojoj služe kavu u prljavim šalicama.

Taj dan u raju ne Zemlji ne mogu ugurati u raspored ovaj tjedan. Natječaj za posao završava u petak.

Zbogom bolji dani! Hvala debilna državo!!!

P.S. Svjesna toga da sam sebi kriva što nisam mijenjala adrese prebivališta i dokumente kad je bilo vrijeme.

- 12:54 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>