vOI!ce Of Generation(st)

nedjelja, 05.06.2005.

Ja san mentalni ranjenik

ovako ću izgledat ako ovako nastavin.

evo končno san se odlučija nešto napisat...
Ne mogu više, ubit cu se od vrucine... Usafta san se ajme meni,grozno... Nemogu više izdržat s koson, triba mi šišanje podhitno.
Mrzin nedilju, užasno kljast dan, nikog nema vanka, nema alkohola, i još san u depresiji radi stvari koje sad neću spominjat. Po cili dan slušan Ritam Nereda (jebiga odlicni su, iako su naci). Skinheads! Probit cu, necu valjda postat ka Medo. Grozno... Jedva cekan da ova kljasta škola završi, pa ateisti 2.7.,a onda najveličanstveniji trenutak u mom životu: UPSTARTSI U ZADRU 29.7., jebote dobiću infarkt na koncertu. Ali triba se organizirat, doć lipo hodočastit u Zadar ćelave glave i ponosan...
Još ne mogu doć sebi, ako to doživin bit ću ka Mali Pero s eksplojtedon, neću nikome dat živit. A Lojzi mi je prekjučer posra da je umisto Soulfly-a, u Zadru S.O.I.A.!!! Lipo ćemo se skupit nas 4-oro,možda budu išli Sateo i Stojka,Kola i Fata,a može i mali Baja, pa idemo u Zadar!
Samo da položin razredni iz biologije, i onda san slobodan, lito je i boli me kara... Još 3 dana u onoj septičkoj jami od škole...
Koliko vidin svi, nešto počeli s blogovima u zadnje vrime, baja, mali kvaka, ona ženska punk ekipica, lipo bogami, ali triba nešto i korisno napisat na blogu... (čuješ me baja)!

- 20:02 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>