vOI!ce Of Generation(st)

srijeda, 15.06.2005.

AhOi!

Nije mi se dalo pisat, kljasti su mi ovi dani... Totalno san izoliran od svega, jer mi se neda nigdi, cekan pare da se mogu napit. Veceras cu na Baru (moja stara ljubav), pa moran ić prodat knjige do antikvarjata. Triban uvatit negdi 200kn, za Pipse,Baru i kartu za Upstartse. Je Stojka iden u Zd i to 100%. Nešto ćemo smislit u vezi para, skupi bar za kartu za jedan dan. Šta se tiče ovih pozerskih blogova, uopće neću trošit riči na ljude uživljene u Pistolse (to me pucalo ima 2-3 godine). Pubertetlije mlade... Loše san volje i dosadno mi je grozno, jebiga. Neka neko pogleda današnju crnu kroniku (str. 52);))). Škola još nije gotova, sve mi se u njoj gadi. U petak akcija na trafu, Ivo još neće popit tablete;)... Još ova 3 dana. StOi!te mi dobro...

- 10:25 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>