vOI!ce Of Generation(st)

subota, 11.06.2005.

Ajme majko...

Koja dobra večer sinoć, nakon onog horora popodne. Dogovor je bija ka da se ide pit pa smo se ja i Lojzi našli u 8 ipo. Pošto san tija izbjegavat određenu osobu, otišli smo na trafo. Tamo već bila starija ekipa (Ške,Ivo,Kesa,Lebo), ja se zaletija po vino meni i Lojziju i počeli smo pit. Zajebavali su me i ispitivali u vezi incidenta popodne... Puno in fala jer su me totalno oraspložili. Ivo je totalni redikul i pa je dogovor da idemo ja i on prosvjedovat isprid live and louda radi toga šta nisu Adictse doveli;)). Zajebavali se cilu večer,a kad se trafo ispraznija, a ostali samo ja,Ivo,Ogi i Kesa otišli smo do Segora. Svi pijani, pokrali mu po stana, jeli i pušili njegove skupe duvane... ma ludilo to triba ponovit, samo da bude kruva idući put, a Segor će morat parizer čistit po kući iduća dva dana 100%... A danas mi je poseban dan tako da je i to pridonilo mojoj sreći. Ivo čut ćemo se u nedilju u vezi Adictsa... Ajte ljudi stojte dobro i opijte se svi večeras, i ja ću vjerojatno... Oi!

- 09:53 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>