vOI!ce Of Generation(st)

četvrtak, 31.03.2005.

Motka...odjavljujem

Oi! Nisan pisa par dana al boli me kurac! Prosli tjedan i nije bija loš.
Prvo je uletilo Zabranjeno Pušenje (subota) na kojeg smo Juden i ja otišli sami.Prvi problem je bija taj šta je koncert na žnjanu i morali smo od užeg centra grada do tamo hodat dobrih 45 min. Koncert i nije bija loš,a detalje možete potražiti na Judenovom blogu... Onda je uletija u ponediljak, dan posli onog jebenog Uskrsa (na koji ništa nije otvoreno),Stampedo u Hey Joe-a. Unatoč neopisivoj gužvi Juden i ja smo uživali u koncertu... Ja doduše i malo manje, jer mi neki lik (prozvan Crni Biser) svojim izazovnim trljanjem dupeta o moju karu u plesnoj ekstazi, lagano stanjio živce. No Ivanka Mazurkijević je znatno popravila dojam cijelog koncerta, ako kužite na šta mislin. E onda mi je dan poslije bija rodjendan. Pošto bijah ograničenih sredstava (250kn),a morah opit pun kurac ljudi odlučih se za jeftinu varijantu - domaće vino iz radunice (16l). Tako smo Aco, Juden, Sateo i ja to kupili u vinariji u Rokovoj, gdje smo imali i bliski susret s Medom - Marinom Svalinom (Di ste punxi?), inače osuđivanim kriminalcem, bivšim nazi skinjarom i sada samo splitskim dobrim duhom.Na pazaru se našli s mojon curon, njenon ekipon i Marinom i Reon, pa kupili falšu kolu (12l).To smo otpeglali na Ježa, nakon malo muke oko kupnje baterije za kazetofon pijanka je započela. Na kaziću je puštano sve živo od Angelic Upstartsa preko Judge Dreada do Sick Of It All-a. Došli su Lojzi, Vjever,Milina, njegova Marina, Tamara i Piršić i oni su pili.A došlo je još masu ljudi koje nisan zva,no ne smeta... Sve je bilo ok ja bijah malo pod gasom, Aco se uništija, a Vjever je po svom dobrom običaju (kad ima ljudi koji ne mu ne odgovaraju) dan posli žuga... Juden je riješia Lanu, a ja otišao s mojon curon daleko od svih na drugu plažu. Kad smo se vratili više nikog nije bilo! Fala vam lijepa dobri moji prijatelji (no ipak su se Aco i Juden sitili pitat di san i jesan li ok), ali možda san to i zaslužija zahvaljujući mojoj povjerljivosti... Večeras je Hladno Pivo i triba bi ić na to,a neman para... nema veze smislit ću nešto... Oi! Oi! i pogledajte Vjeverov blog.

- 10:27 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>