pelagra, proljev i delirij

četvrtak, 24.11.2005.

čokolino plahta

Zdravo.
Podravka ima top sikret recepte jeste li to znali? da kad dojdete u imspekciju pogona i pitate za VEGETU (tu dojde onaj kružić i slovo) oni vam rečeju:
NE MOŽEŠ NE MOŽEŠ
jerbo je recepat za vegetu top sikret.
Ondak je tute i drugi parametar koji je vječan, a zove se imenom OLIVER MLAKAR.
E sada statistički je značajno da je OLIVER MLAKAR istog izgleda zadnjih 70 godina i da je recepat az Vegetu top sikret.
Neki, tvrde, da oliver mlakar jede fetuse ali podudarnost nije dokazana.
Vegeta se radi od fetusa
Oliver Mlakar živi sto godina
Oliver Mlakar jede fetuse
Oliver Mlakar se hrani vegetom na infuziju

DiPSo me pitala, da joj napišem pjesmu. (šaljem joj lijepi bonbon mašem rukicom boboook!)
Ali ja nemam inspiracije odveć.
Pa ću stoga opjevati Olivera Mlakara.

Evo ide,

OLIVER MLAKAR

Oli, o Oli,
nema nam tebe doli,
hodaš ovom dolinom boli,
postojan poput stupa soli.

Olivere, o Olivere,
povrće se u Podravini bere,
pa se suši, pa se melje,
dodaje se svekoliko zelje,
fetusa se štavi koža,
pod nadzorom tvoga noža,
zato ti je mlada koža,
kao svježa rosna roža,
Olivere o Olivere,
suhi ti se prašak sere
kad živiš od Vegete
u očima ti nema sjete,
u utrobi ti raskomadano dijete,
vegetom otrovane tete,
pijetao ti pijeta pijete
i jedna žlica Vegete.
Olivere Mlakaru dušo sinja
vegeta i ti ste hrvacka svetinja
tvoja se glava nikad ne linja
madrace ne nagriza grinja
madracima Paradise izdo si Male tajne Velikih majstora kuhinje
i tetu si u negližeu gedo
idi u pičku materinu

bok

- 09:58 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ambasador matador septikočento

  • duče the ninđa šaner

kupate se kroz ključanicu

duečento

  • duče piše se duce izgovara se Duče
    buok
    prepoznat ćete me po fecesu u zapućku
    ako me prepoznate, a vi mi namignite
    ja ne znam odmignut pa mi pokažite penis
    onda ću vas ja prepoznat