Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

nedjelja, 07.07.2013.

Bio sam obrijan i trezan...

Image and video hosting by TinyPic

I, tako, dok se Georg odmara u Parizu, Gustaf vredno radi na snimanju bubnjarske podloge za pesme sa novog albuma i s vremena na vreme objavi poneki kratak isečak svog posla, ali iskren da budem meni to ne znači mnogo i zvuči mi kao obično lupanje, ali šta sad... Bitno je da se radi na novom albumu i da su zaista priveli posao kraju jer je od ranije poznato da Georg i Gustaf ulaze u studio na samom kraju procesa, tj. kada su sve melodije i tekstovi napisani i u pitanju je samo finalni deo posla. Potom su na redu aranžmani i to je to.

Image and video hosting by TinyPic

Blizanci u pauzama odmaraju u nekim lokalima, a neki veoma lepo vaspitani ljudi iz prikrajka slikaju i snimaju. I na jednoj od tih fotografija mi je zapalo za oko da se Billu ispod kačketa vidi kestenjasta kosa, tj. da mu je već dosadila plava kosa. Nažalost.

Image and video hosting by TinyPic

Međutim, izgleda da mu se ni ta promena nije dopala i ubrzo je na njihovoj aplikaciji osvanula slika lavaboa prepunog Billove ( moram da primetim jako oštećene ) kose. xD Fanovi su, kao i uvek, digli bespotrebnu frku i nije mi jasno kako neko može da pravi haos kada se zvezde ošišaju nakratko u 21. veku kada svaki frizer u roku od nekoliko sati može učiniti da im kosa misteriozno poraste do članaka i to u bilo kojoj boji.

Image and video hosting by TinyPic

I zatim dolazi na red slika zbog koje sam i započeo pisanje posta i pored jako malo novosti. Kling-kling-kling! xD
I....
Kako vam se čini?

Image and video hosting by TinyPic

Moja prva asocijacija je bila da Bill prvi put u životu ima mušku frizuru. xD Više utisaka ću imati kada se pojavi sledećih nekoliko slika kojima ću redovno abdejtovati post.
Inače, Bill je ovu sliku propratio citatom američkog pisca kriminalističkih romana, Rejmonda Čendlera: "Bio sam čist, doteran, obrijan i trezan i nije me bilo briga ko to zna."

I za kraj jedna slika koja će malo prodrmati one koji su možda u šoku, a to je Gustaf koji probava Billovu odeću. xD

Image and video hosting by TinyPic



- 22:08 - Komentari (20) - Isprintaj - #