Image and video hosting by TinyPic

1000 mora daleko...

utorak, 08.09.2009.

Hepibrzdej, usamljenost, tattoo-jovi, turneja, automatični humanoid... + POSLUŠAJTE DELOVE SVIH NOVIH PESAMA

Na početku ovog posta naravno želim da čestitam rođendan najboljem bubnjaru na svetu – Gustavu! xD Želim mu da nađe neku devojku koja će ga činiti potpunim i koja će ga nagovoriti da malo smrša i ošiša onu užasnu kosu. Nadam se da ću ga uskoro gledati sa onom slatkom, starom, plavom kosicom, kao kod beba. Ne znam koja ga budala nagovori da se ofarba. Ali, rođendan mu je, i nema vređanja. Mislim da je ovo najgora čestitka na svetu... belj

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Želim da se izvinim svima jer ne javljam za nove postove i ne posećujem vaše blogove. Jednostavno, u takvoj sam fazi da mi je mrsko da sve to radim. Hvala svima koji i pored toga dolaze na ovaj blog. ( preko 600 poseta na prošli post... xDDD )
Izvinjavam se i što sam opet napravio zastoj sa Tokio Hotel pričom, ali obećavam da ću nastaviti kada se malo stišaju novosti. Nadam se da neće uskoro...
Krenuću redom...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Bill i Tom su proslavili rođendan tako što su iznajmili luna-park na jedan dan. Deluje zanimljivo, ali ja ne bih izabrao nikad takvo nešto jer bih povraćao ceo dan...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Novi Billov stil me sve više i više oduševljava. Ove karirane pantalone su mi tako moćne da nemam reč da ih opišem. Dole uske, a gore reperske. I ova kapica. Pa, ovaj look ko Joe Jonas, onda ovo sa kaputom... Savršenstvo... Najjezivije su mi noge na zadnjoj slici. Muka je ko ja... xDDD



Bill je dao rođendanski intervju i 2 stvari su me zaprepastile. Prva stvar je to što je pomenuo da je plakao uz moj omiljeni film „Beležnica“. Ja sam to 2 puta gledao i neću više nikad. Nešto najtužnije u životu što sam pogledao.
Druga stvar je što je rekao jednu rečenicu koju sam ja napisao na mom blogu pre 2 sedmice.
Bill: „Kada nakon koncerta odem u svoju hotelsku sobu ne znam šta ću sa sobom. Odjednom postane tako tiho...“
Ja ( 7 dana pre ove Billove izjave, ko ne veruje nek pogleda taj post ): Verovatno mu je ceo dan savrsen, ima sve sto pozeli...
A onda legne sam i pocne da razmislja...
Potreban mu je neko...

Ostatak posta pogledati OVDE ako neko želi…


Priznao je da za njega novac nije najvažnija stvar u životu jer bi imao 90% više novca sada da je prihvatio sve marketinške ponude koje su mu se nudile. Pristao je jedino na stvati koje su ga oduševile ( poput „Arthura“ ). Ali, priznaje da previše novca troši kada ode na odmor.
„Retko idem na odmor, ali kada odem želim u potpunosti da udovoljim sebi“.
Jedna rečenica me je oduševila:
„Jedina mesta koja vidim na ovom svetu su hoteli, aerodromi i arene u kojima nastupamo!“
Totalno humanoidno... xD
Kad smo kod toga, na Internetu se mogu čuti 2 minuta demo verzije engleske pesme „Humanoid“, a 30-ak sekundi nemačkog „Humanoid“-a. Meni je bolja engleska verzija, zbog refrena. Nekako bolje otpeva. Inače, oduševljava me što u svakoj novoj pesmi imaju to Billovo zavijanje u pozadini ( glupo zvuči ovako napisano, ali meni je baš moćno ). I dopada mi se kada vrišti pred kraj snimka.

Humanoid ( engl. )


Original Video - More videos at TinyPic
( reči nisu baš najtačnije )

Protiv ljubavi… Protiv sukoba…
Protiv Sunca… Protiv noći…
Protiv pravila… Protiv sile...
Protiv zidova… Protiv svega…

Ja sam humanoid…

Daj mi svetlosti… Daj mi vazduha…
U suprotnom umirem, ali nije me briga!
Jurim svoju senku, ali je prebrza.
Daj mi više, daj mi više!
Ovo me ne zadovoljava…

Ja sam humanoid… ( Preuzmi moj bol… Zašto se ne vratiš nazad? )

Odvedi me negde...
Poništi bol...
Bacio sam sebe u mnoštvo svetova...
To je glupo, znam, ali samoća užasno boli.

Drži me i uguši me...
Drži me...

Dosta mi je sistema, razloga, pitanja, slušanja osećanja!!!!
Ja sam humanoid…

Humanoid ( nem. )


Original Video - More videos at TinyPic

Daj mi život! Daj mi vazduha!
Moje srce nastavlja da kuca, jer tako mora...
Trčim za mojom senkom...
Daj mi više... više... više...

Humanoid...



Na jednom od novijih snimaka smo primetili da Gustav ima novi tattoo. Po meni je ovo najbolji njegov. Prvo zato što obožavam kad je tetovaža zapravo neki tekst, a posebno ovako lep...
„Šta sam to postao, najdraži moji...
Svako koga znam ode na kraju...
Možeš imati sve to..
Moje carstvo prljavštine...
Izneveriću te...
Povrediću te...
Ako budem mogao da počnem iznova...
Negde miljama daleko...
Daću sve od sebe da pronađem način...“

Ovo su reči omiljene Gustavove pesme „Hurt“ Nine-Inch-Nails.

Image and video hosting by TinyPic

Tokio Hotel je ovih dana na promotivnoj tureni. Posetiće mnoštvo evropskih zemalja ( Francuska, Švedska, a u Italiji će biti u periodu kada moje društvo ide tamo na ekskurziju. Sad se još gore osećam što ne idem... Al, dobro... Neću sad da kukam...
Dali su milijarde intervjua i između ostalog su rekli da nisu fanovi naučne fantastike, ali ih je to inspirisalo tokom celog albuma. Ima dosta elektronike, ali je to i dalje rock.


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


I za kraj...
Šlag na torti...
3. septembra je premijerno prikazan spot za „Automatic“ na njihovoj official stranici, a sutradan i „Automatish“ na Vivi. Ja sam čekao spot ceo dan i... Vredelo je čekati! xD
4 automobila jure pustim ulicama nepregledne pustinje. U njima su 4 najpoznatija nemačka tinejdžera. Jedan od njih ima ogromni metalni prsten na kome piše „Humanoid“. I natpis „Freiheit ’89“ na ruci. Naravno, to je Bill Kaulitz! Za njim izlaze iz kola i ostali članovi benda, koji su više nego ikad u drugom planu.
Iskren da budem, ne znam zašto su svi digli toliku frku oko toga. Da, znam, oni su bend, ali niko se ne protivi kada tako nešto vidi u spotu Evanescencea ili neke druge grupe. Razmislite malo i videćete da od ostalih grupa ne znate ni imena svih članova. Samo pevača. Normalno je da Bill treba da bude u prvom planu kada je pevač. Oni samo sviraju svoj deo ( a uz to je dosta instrumenata odsvirano kompjuterski ). Ne kažem da je lako svirati, ali zna se šta se više vrednuje. Bill da poželi može početi solo karijeru, a oni ne mogu. Zato i moraju da trpe sve. Kao i za Pussycat Dolls. Žele veću pažnju od Nicole a samo vrckaju i savršeno izgledaju.
Vraćam se na spot...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic



Pozornica me oduševljava. Ništa moćnije u životu nisam video. Izgleda kao gigantski feder. Najviše me oduševljava način na koji Georg svira. Kako baci kosu na lice. Prava rockerčina.
Billovi pokreti... ufff... Prvi put nisam disao. Toliko me podseća na Michaela Jacksona jedan deo kada pomera glavu i uhvati se za međunožje. xD
Pored njih, u spotu se pojavljuju i dva robota. Kada sam ugledao robota kako ustaje sa smetlišta i da na faci ima Tokio Hotel znak, samo sam rekao:
„Ja nisam spreman za ovo...“
Hahahaha
Jednostavno mi je srce preslabo na Tokio Hotel.
Ta dva robota kada ugledaju jedan drugoga odmah kreću u napad. Ali se smiruju. Prilaze jedan drugome. Ne mogu da verujem koliko su napravili strasnu scenu sa dve komadine metala. Treba im pola minuta da se poljube, ali ženski robot u poslednjem momentu okreće glavu.
Na tom delu zamalo da se rasplačem. Baš mi je to nekako bilo tužno. Nisam to očekivao. Ali, roboti nemaju osećanja.
Predobar spot...
Ne znam šta više da kažem...
A pesmu sam već komentarisao. Samo da dodam da me najviše oduševljava ona tišina na početku refrena i način na koji otpeva „take“ u :
„Each breath you make...
Each step you TAKE...“
Stavljam englesku verziju spota jer je prva izašla. U sledećem postu ću staviti i nemačku.
Uživajte...

klik za video

DOPUNA POSTA

Hoće li on mene da ubije?? xDDD
Ovo je iskopirao od Lady Gage, al nema veze, teško je danas biti orginalan...
Ovo je inače slika za nemački Vogue...

Image and video hosting by TinyPic

Amazon nam je omogućio da preslušamo po 30-ak sekundi svih novih pesama Tokio Hotela... Živ bio! xD
Pesme su prelepe... Ovo će biti njihov najbolji album dosad!
Moji favoriti za sada su ( pored ovih već preslušanih )
Fur immer jetzt ( 6. po redu )... Na refren sam se rasplakao... Iako puste samo početak refrena...
Kampf der Liebe ( nem. verzija Pain of love, kao da peva na japanskom... ), a engleska verzija je dorađena... Baš se čuje i prelepo je...
Više mi se sviđa kako otpeva "with my heeeaaaart" ( Love and Death ) nego "wir sind traumer" ( Traumer )...
Ove brže pesme me oduševljavaju... Tipa Hunde ( Dogs unleashed ) i Hey du ( Hey you ).
"Ti si moj android... Ja sam tvoj satelit"
Premoćno...
Zatim u Screamin' refren... DDDD:
Kako lepo kaže Don't you know that I'm screaming ...top of the world...


Original Video - More videos at TinyPic

Gore sam prokomentarisao sve pesme, ovde ću samo izdvojiti najlepše stihove... Ako sam negde pogrešio tekst javite...

Ništa lepše ne otpeva nego Bring me BACK... ( Forever now )
Don't wanna keep our love in you... ( Dogs unleashed )
Somebody! Anybody! Everybody! Stand up!
Hey, you, we can turn it up! ( Hey, you )
That day never came... That day never comes... ( That day )


Original Video - More videos at TinyPic



- 00:01 - Komentari (25) - Isprintaj - #