empty space

utorak, 11.07.2006.

Ustadoh na noge. Obrisao sam hlače od zemlje i trave i pogledao dolje. ovo brdo je strmo, a šuma je gusta. Sunce se jedva probija kroz grane. tada sam se pitao što je na dnu ovoga brda. Osjetio sam neopisivi nagon, iskonski nagon da potrčim dolje. Možda ... samo znatiželja, ili nešto drugo. Vuklo me je dolje.
I zato, potrčao sam dolje. Ali noge su same počele trčati sve brže. Nisam se više mogao zaustaviti ni da sam htio, brdo je bilo prestrmo. A šuma .. pusta. Niti jedne životinje, niti jedan cvrkut ptice. Udarao sam rukama o stabla koja nisam uspio zaobići.
uskoro je šuma preprasla u livadu pri dnu brda. Žuta livada prekrivena maslačcima. Još uvijek sam trčao, ali sada sam vidio što je na dnu brda. Obala. Obala sa kamenom rivom i brodom koji se spremao otići iz lučice. Ali pusto je dolje, nigdje nisam vidio nikoga.
Pretrčao sam livadu i polako se zaustavio na rubu, na obali, kamenoj i hladnoj. brod je već bio daleko. Skoro je do obzora došao. Stajao sam mirno. Zatvorih oči.
osjetio sam povjetarac na koži. Otvorim oči i... nalazim se na brodu. Brodu koji je bio na obzoru, na koji sam zakasnio. Moj brod. Pogledao sam prema obali, daleko naprijed. Tamo na kamenoj rivi stoji neka osoba. Zatvorenih očiju, tužno stoji...

-------------
Dugo vam nisam napisoa neš ovako besmisleno pa evo.. da vidite da sam živ. =) pooozdrav svima, uživajte u ljetu i hvala još jednom što ponekad svratite na blog. ;) zzum
- 21:02 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>