na sunčanoj strani...

srijeda, 12.03.2008.

za tebe...

jos jedna godina bez tebe...cetvrta..a vrijeme kao da leti,samo...jucer je opet stalo.i ne znam zasto..ali vratilo me nazad..kao da me nesto usisalo i vratilo u proslost.ne volim zivjeti u proslosti i ne zivim.izvukla sam sve pouke,preboljela sve boli i sacuvala sve srece.i gledam naprijed.znam to sto posto! ali jucer...vratila sam se opet...samo da se podsjetim...da ne zaboravim,jer ne zelim zaboraviti.ne zelim zaboraviti tvoj predivni smijesak..a koji put mi je tesko vratiti sliku,blijedi nekako...ne zelim zaboraviti onaj mali oziljak iznad tvog oka za koji si mi onako macho govorio da si ga zaradio u nekoj tucnjavi ko klinac, a ustvari je bio oziljak od vodenih kozica..tvoje duuuge trepavice i ispod njih zelene oci koijma si me gledao sa obozavanjem. ne zelim zaboraviti sliku tebe kako sviras bubnjeve i kako uzivas u svakom trenutku...izgledao si savrseno.
kako su ispod tvojih prstiju nastajali prekrasni crtezi...nikada necu zaboraviti tvoje lice kada si prvi put u rukama drzao svog malog andjelica...i vase bezbrojne trenutke ciste srece i ljubavi...vase male svadjice,i velika mirenja sa oooogromnim zagrljajima i poljupcima.
ne...znam da necu zaboraviti.

- 15:54 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • something about..everything

Linkovi