žvile.blog

31.12.2006., nedjelja

voices inside my head



sretna NOVA 2007 GODINAthumbupwavemahzujosmijehkissnutbangpartypartyparty


28.12.2006., četvrtak

četvrtak

jućer sam bio sa cijelom ekipom opet vani,slavilo se
simi je bio rodjendan,medvedgrad pa pasha i cajke sa kiki iz caffea
bila je i seka od ede,ostala mi je u pamčenju sa badnjaka kod nje mrma
uspio sam ju zakrvarit i kisa,buduči da sam prst skoro izgubio kad sam stisko polugu na čašu
ovaj badnjak mi je bio jedan od najboljih u životu,bez pretjerivanja
došao sam mrma u pola tri ,ništa nisam spavao,non stop zabava
prvo petak pa subota s antom s posla njegovom girl i ivanom u macau
plesanje do zore,pa ivanić u nedjelju
bili smo u maloj kavani pa gemu pa nazad kod gazdarice

a sad dolazi party u crossu do kraja godine budući da radim
iskreno neznam da li bi i mogao više izdržat nakon jućer
za ovu godinu mi je dosta izlazaka,cijelo vrijeme letim okolo i tražim zabavu

imam još dosta za reći ali bolje da ne kažem sve
uspomene se čuvaju u mojoj glavi

pus i sretna NOVA GODINA

26.12.2006., utorak

HO HO HO

SRETAN IMENDAN ŠTEF

sutra postam o badnjaku u ivaniću
sad ne stignem
taj ću dan zapamtit do kraja života

24.12.2006., nedjelja

sretan BOŽIĆ

jućerašnja ludnica
u pol 8 sam lego mrma i sad već moram u život
kaosssss cijeli vikend,pamtit ću ga cijeli život
danas najvjeroatnije grem u ivanić grad na slavlje,
samica će biti prepuna,zato i kombiniram zadnji slobodan dan

pisao bi još al se trebam žuriti
zato ljudi se najboljše
pusa žv

23.12.2006., subota

another day in paradise

šta reć o jućer nego to da me noge ubijaju od plesanja
bili smo u pubu di smo se napili s starijom ekipom i gazdom
pa u macau
ja i ros smo upoznali neke klinke koje su rano isparile
ali jedna profesionalna plesačica me iznenadila
cijelo vrijeme smo plesali,tak da su dečki bili ludi šta su usmjerne prema nama
našli smo se s marom i kosom poslije pa na food i cugu
ovi su bili u aqvaću i priznaju da je bila banana tam
ostali smo do 6 pričati,priznao mi je da selaganini zaljubljuje
tak treba našao si je pravi curetak
danas najvjerovatnije opet vanka
vidjet ćemo šta nosi večer

blagdani do jajčeka

22.12.2006., petak

d dan 151post

kako se prekidaju veze bezveze
mijenjaju se partneri samo tako
nikom nije do sexa a svi se ševe ko štuke
istina je zakon,laži sve raskidaju
svatko želi nekoga tko je vjeran samo partneru
bezuvjetna ljubav a ne cik cak


danas će biti kaos
idem sa rosom vanka solo nakon kun purac
nalit ćemo se ko zmajevi
slikeeeeeeeeeeeee itd.....
oboje smo našli sreću u ljubavi
idemo slaviti
pravi blagdani su na vidiku

MERRY CHRISTMAS


NEKOMMARINANEKOMS-----

21.12.2006., četvrtak

thursday

dobio sam rješenje za armiju:
NESPOSOBAN
nejde žvile nigdje na tarapanu

još danas odradim noćnu pa dolazi moj vikend tarapana
slobodan sam petak subotu i badnjak
spreman sam da puknem

sad grem na kavu u birtiju pa seku furam na job u pol 6
napokon zadnji dan i njoj
ona tek 08.01 radi
blago njoj
još i s dečkom ide na more za novu,a ja tek u prvom idem za rijeku na vikend

postamo možda sutra ako stignem,a možda za božić

SRETAN BOŽIĆ
svima ljudima dobre volje i pozitivnih misli

20.12.2006., srijeda

utorkom u sridu

in the cvajgi
jesam da
izbio sam se opet
smijeh smijeh
ovaj slavek je legenda,treba se slikat s njim
tako je i bilo
svi smo se izbili od pelina
furali smo ja i ros sabinu mrma u lučko
bili u nekoj boi nadoštukavali peline
u 3 sam došel mrmeka
provod ipo
svašta sam jućer vidio
a i čuo,al se nisam iznenadio
sve sam iovako lila pretpostavljao

17.12.2006., nedjelja

sunday

wake up wake up

jebeno jebeno jebeno jebeno jebeno jebeno jebeno jebeno
najbolje da malo opišem jučerašnji dan

od pola dva sam cugao i nikako da se napijem,sve nekako čudno
brijanje u birtiji pa do tina u špensko selo,pa po -----

od tada sve počinje kao majstorski izlazak
brijanje u flamengu pa lupusu pa na kreju kolektivvni izlazak
u macao jarunj
tad sam se maximalno opustio,znam i zbog čega
cure su me opustile takva je bila atmosfera
darija je bila najžešća,umirao sam od smijeha cijelu večer
seka i ivana i kiki i ams i ros i mirna i zubak i beki i sanel
a pohvala saletu,burazu od darije legenda
nisam ga vidio 5 godina,nakon roštilja kod arnele,kad je srušio roštilj sa loptom
tad sam ga i upoznao
na kraju oko pol 5 smo krenuli prema autu koji sam parkirao u pički materini
skoro kod besta,smrznuo sam se
pa do american donata:a to je sad film i pol
darija i ana naručuju sengule dok smo mi čekali dole pa kaos
odjednom cigle lete sve je ekipa neka razbila,niti jedno staklo nije ostalo čitavo,
a mi gablamo dole i boli nas kifla,nikad toliko stakla nisam vidio razbijeno
kad je murija došla tek smo onda ošli
bit će u novinama ziher

sve u svemu provod za pamćenje

danas od 8 na job čilanje,trebam samo do kvarta po lovu i neku kavu da se razbudim
idem se laganini spremiti i jesti da nadoknadim enerđi

pusa od majstora

15.12.2006., petak

učinak lsd-ja


lsd_being_tested_on_british_troops
Video sent by Uberlinkert


kako su se zajebavali vojnici
tako i današnja mladež

SUBOTA:
evo i mene u išćekivanju poziva,ajde tin
totalno sam uzbuđen,ko malo dijete
danas se jebeno osjećam,vidim da će dan biti super
i očekujem da bude takav

SLIKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

d friday

još danas radim pa sutra uživam.
pao je dogovor za van.
furaju me sekine frendice van po njihovom izboru.
ja i još 4 cure,bit će jebeno.
marina mi je u beču tak da je nema do nedjelje,trebo bi samo natalie nazvati,
valjda je položila ispit,pa da proslavimo.
ovo je zadnji vikend do badnjaka,koji se jedva čeka.
vidim da sam izbrisan iz nećijih misli,iovako me nije ni bilo nigdje,
to se podrazumijevalo,poruka je bila očita.
jučer sam se nalio sa sekom i darijom,
super cura,ful smiješna,uvijek mi je bila okej.
danas moram do murije u 7 pa po lovu u kvart,
nije me dugo bilo.
idem sad pod tuš pa na gablllll
POSLIJE

14.12.2006., četvrtak

čista matematika

Smatram kako je svatko tvorac svoje vlastite sudbine. Smatram da možemo sve što želimo, ali najčešće ne znamo što želimo, pa je i ostvarenje naših želja, odnosno sama realizacija, konfuzna mješavina svakodnevnog toka misli. Energija koja protiće kroz svaku poru naših atoma protiće i kroz sve druge atome ovog svijeta. Znanost ima nebrojene radove, istraživanja, dokaze o tome. Ne govorim o neobjašnjivim čudima koja crkva prikazuje u svojim pričama i bajkama. Baš me zanima kako crkva objašnjava određivanje starosti fosila ili neke druge znanstvene radove? Baš me zanima gdje je crkva kada treba pomoći onima koji su u nevolji? Ali kada treba poturiti svoju škrabicu za milodar onda su tu. Želim reći da obitelj koja živi na rubu egzistencijalnog minimuma je sama kriva za takav svoj status. Zvuči okrutno zar ne? Kako onda možete objasniti da neki ljudi iz siromaštva uspiju uz izuzetan napor završiti i škole, a sve vlastitim trudom, a drugi ne uspiju? Volja, snaga i trud čine uspjeh. Iako je uspjeh put a ne cilj. No jednako tako i ta je obitelj mogla nešto učiniti za sebe. Ali nije to sada toliko važno. Situacija u kojoj se nalaze je teška. Nemaju ono što neki od nas smatraju bogom danim. Uzimamo zdravo za gotovo sve što imamo, a najčešće nismo svjesni kako neki nemaju niti ono osnovno. Ne kažem da smo mi koji imamo za to odgovorni. Zato sam i rekao da je svatko odgovoran za svoj život. Ali, žalimo se na sitnice koje su u usporedbi sa ostalim nevoljama, i više nego smiješne. Gledao sam neki dan i dokumentarac o djeci u Africi. Užas! Kada vidite te hodajuće kosture, te poglede pune patnje i svjesnosti da ih sutra možda neće biti. Kako onih odraslih tako i onih najmanjih. Ne boli li vas duša kada vidite djete koje pati, bez obzira na uzrok njegove boli?
Mislite li još uvijek da je teško slušati tuđe jadikovke? Vjerujte mi, ima uvijek netko kome je još gore nego vama. Ne budite tvrda srca, ne mislite samo na sebe. Svi vi koji ovo čitate, nalazite se pred računalom, ako ga imate siguran sam da vam nije loše u vašim životima ma koliko težak bio. Shvatite da život nije bajka ali može biti ako si tako napravite. Uzdignite glavu, nasmiješite se i poslušajte svoje bližnje, svoje prijatelje, neprijatelje, kolege, rodbinu. Ubijte njihovu zloću svojom dobrotom. Neka Božić ne bude samo komercijalan. Neka vas dirne ravno u srce. Neka vam ispuni to isto srce toplinom i ljubavi za druge. Neka ono što dajete bude vaše zadovoljstvo a ne zbog očekivane koristi od drugih. A zakon u životu je da najčešće nećete dobiti od iste osobe ono što dajete. Vratiti će vam se trostruko ali od drugoga. Bilo da dajete dobro ili loše. Izbor je samo na vama!

pingvin na LSDju:
malo smijeha

Drole2site.com - Pinguoin et LSD
Video sent by drole2site



BIG BIG BROTHER SEX

opet su stavili sex iz big brothera na you tube
evo stranice pa ko voli nek izvoli
http://www.youtube.com/watch?v=Iza-9IdVu9Y

KASNIJE JOŠ NEŠTO DODAM
prvo zika

Daft Punk - One more time
Video sent by slasher

13.12.2006., srijeda

samo anđeli znaju kako je u raju

kako uključiti taj active x
nejasnoooo

ajm flajing bat aj kent get aut

APDEJT:

skužio sam hahaahahhahha
baš sam haker
trebalo je instalirati javu
i registrirati se

12.12.2006., utorak

mahadevaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

napokon sam našao šta sam tražio

e na ovakav party moram obavezno ići
href="http://www.dailymotion.com/GoaErezIsr">GoaErezIsr


Astral Projection
Video sent by GoaErezIsr

hmmmmmmmmmm

evo i mene iz sna ličkog medvjeda
izgleda da smetam u nekim planovima?!
žv smetalo!
nema više čitanja,.
nepoželjnost ili nešto više?
došlo je i to vrijeme.
sreća?
sve se zna.
jer sam ja i htio da se zna.
podsvijest,smisao.....
bolje da me nema bit će drugima lakše u ,
budučim planovima

OUT OF CONTROL


11.12.2006., ponedjeljak

dobar jutar blogovci

za početak misao dana:
zamjećivanje ljepote jedini je pravi smisao života na zemlji

svaka osoba ima jedinstvene potrebe koje mora sama otkriti i zadovoljiti kako bi bila sretna.
spoznaja da nismo isti poput onih koji nas okružuju istaknut će individualnost i
otvoriti varata sreći.
kad shvatite koje vas stari i potezi vesele,postavite odrednice za ostvarivanje sreće.
raspoloženje će se poboljšati čim počnete težiti ciljevima koje smatrate vrijednima.
svakoga dana treba provesti nekoliko minuta u razmišljanju koje stvari i postupci nas čine sretnima.

violeta i nikša su zajedno,sele se zajedno u zg
nemogu da verujem

još sam mamuran od jućer,glad me šodra
došo sam oko 1 i sad se dignem
bar se mogu u miru sredit

ako se kasnije nečeg pametnog sjetim bum dodal
sad imam plan.............................

da i sad se sjetio da sam zaboravio krvavice u autu koje mi je cobu dao,sva sreća pa je vani hladno.
koji smijeh,4 pimpeka u autu

10.12.2006., nedjelja

kišna nedjelja

al sam se nalio

žedan sam cijeli dan ko spužva

a mogu reći i da sam ogladnio,sVa sreća pa je mater napravila
SAAARMUUU

STARCI IDU OKO 4 kod tete,imat ću vremena za sebe

idem pit opet sam ožednio od isusove cigarete

nemam ideje šta da pišem

09.12.2006., subota

svaštaaaa

dont missunderstand me cause I WANT YOU
see YOU on the flour BEJBE I WANT YOU!!!!!!!!!!

zna se?!




oooooo black betty bam a lam

evo i mene među živima.
imao sam jebeno komplikovane i mokre snove,svašta

dosadno mi jeeeeeee

violeta je ispala iz bb showa

puuusss

07.12.2006., četvrtak

nesanica



malo zike kad već ne mogu da spavam

06.12.2006., srijeda

voodoo people


samostalnost

na proljeće se spremem preseliti in da haus.
planiramo ja i seka podignuti potkrovlje,tako da uživam u svom maničnom prostoru,
ima da hodam gol kad god poželim.
zika će non stop bit glavni adut jer obožavam plesati,
jedva čekam,tak da ću se najvjerovatnije ja već i prije odseliti,
čim sunce jače počne grijat,a onda krečem u akcijupotkrovlje,.
pita me stara šta sam tako nabrijan, šta se ženim?
reko u subotu.
ali nije da ne razmišljam o ljepšoj polovici,treba i to imat na umu,
pored svih ovih napaljenih misli koje mi kolaju glavom.

pozvan sam danas na tulum na koji nemogu ići jer radim,jebiga
ali iovako mane se para,skupljam za blagdane.
sad radim i petak i subotu,pa ću se na jobu jedan od tih dana razbit kad već nemam s kim uživati
a štaš nije prvi ni zadnji put.
bar sam sutra slobodan pa ću probat par želja ostvariti,ako danas neke ne ostvarim.

nabavio sam jebenu muziku,sad ju slušam,
stavit ću sad jedan spot MOST PRECIOUS LOVE čim objavim ovaj post

pusa svima koji vole majstora kakav jesam

05.12.2006., utorak

utorak

jučer sam se jebeno opustiozujo
i to začudo u cvajgiju
cuga na cugu pa kasnije s marom i kosom u donat,
pa na jarun.
koja je magla pala,to je nevjerovatno,niš se nije vidjelo,još meni mutni pogled od alkohola,nut
KAOS
došao sam mrmeka oko pola dva,umoran ko čkapi,
svaka čast ekipi
ŽIVJELIparty

osoba koja ide kroz život bez ciljeva,
još nije počela živjeti.
zanimljiva rečenica aaaa

04.12.2006., ponedjeljak

free like a bird

ukratko:
subotA:
bio sam na roštilju u ivanić graddu,upoznao zanimljive ljude,
a usput se napio ko debil,al sam se smijooooo
sve je to okej da nisam trebao ići na job u cenera
na kraju sam došao u ponoć nakon priče da sam na muriji završio,
naravno nisam ali su našli zamjenu te 2 čuke

nedjelja
kljuc do jaja kao i svaka takva
jedina sreća je šta sad 12 mj radim nedjelje od osam
jebenica

danas
slobodan
živim život

majstor žv

02.12.2006., subota

subota

evo i mene

šta reć za jućer,hmm
bilo je jebenooo

toliko toga lijepogkiss
prvi put sam se cijelu noć vozio na zadnjem sjedištu svog auta,
i moram priznat da je natalie super vozila,tako da sam se lijepo napioparty
i uživao,a i nasmijao
došli smo mrma oko četvorke
jedan od boljih izlazaka jer sam se uspio sa marinom opustitismijeh

danas opet na šugavi job
sad sam već izgladnio,idem papat
da i trebam bacit pivu iz auta,ostavio sam ju,ziher auto smudi od hlapljenja
al mane veze,lijepe uspomene

okej dosta od mene za ovaj post
samo pus ljepotici marini

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.