žvile.blog

16.05.2006., utorak

...........

..."za ime božje,nemoj pušiti tu lulu dok stojimo pred semaforom.imaj na umu da
smo izloženi pogledima."
on je klimnuo glavom."trebaju nam velike nargile.da ih metnemo tu dolje na sjedalo,
gdje se ne vide.pa ako nas tko i vidi,mislit će da sišemo kisik."
ostatak te noći proveli smo prikupljajući opremu i pakirajući je u auto.onda smo si
priuštili malo meskalina i otišli se kupati u oceanu.....


later

14.05.2006., nedjelja

.......

prtljažnik auta izgledao je kao pokretni labos policijskog odjela za progon narkotika.
imali smo 2 vrećice trave,75 kuglica meskalina,5 kartončića natopljenih LSD-om visoke
koncentracije,soljenku dopola punu kokaina te cijelu skalu onih šarenih čuda od kojih nabujaš,splasneš,vrištiš,hihoćeš...a također i litru tekile,litru ruma,sanduk budweisera,
pola litre sirova etera i dva tuceta amila....


to nam sve baš i nije trebalo za put,ali kad se jednom uvaljate u ozbiljno konzumiranje
droga skloni ste ići do krajnjih granica.
jedina stvar koja me brinula bio je eter.na svijetu nema ničeg bespomoćnijeg ni neodgovornijeg
niti sumanutijeg od čovjeka potonula u bezdan eterske opijenosti.a znao sam da će vrlo
skoro na red doći i ta prokleta stvar.......


slijedi...

enough for today
let us eat
and go out
goodbye

13.05.2006., subota

strah i prezir u las vegasu

hunter s.thompson



bili smo negdje blizu Barstova na rubu pustinje kad su droge počele djelovati.
sjećam se da sam nešto rekao,možda"malo mi se vrti u glavi,možda da ti uzmeš
volan.."odjednom je svuda oko nas grozno grmjelo,a nebo je bilo puno ogromnih
šišmiša koji su jedrili zrakom i kričali i sunovračali se na auto koji je spuštenog
krova jurio oko 150 na sat prema las vegasu.a neki glas je vrištao:"Sveti Isuse!
kakve su to proklete životinje?"


onda se sve opet stišali.moj je advokat svukao košulju i polijevao se pivom po prsima
kako bi što prije pocrnio."koga vraga vičeš?"mrmljao je u bradu dok je zurio uvis u
sunce očiju sklopljenih i pokrivenih španjolskim crnim naočalama,onima sa staklima
od uha do uha."nema veze",rekoh,"ti si na redu da voziš."nagazih kočnicu i upravih
veliku crvenu psinu prema rubu autoceste.nema smisla reći mu za šišmiše,pomislih.
siromah će ih uskoro i sam vidjeti...............



slijedi...

idem se spremit pa van prije joba

hahahhahaha

saturday

belindi je rodjendan u torek
buci 25.
anomaliji 26.


bit će svašta

jućer sam saznao da prijatelj koji je radio s nama u centru umire.
već dugo se bori s neizlječivim rakom
došao je na 40 kg


u ponedjeljak idemo ga posjetit.

užas
cijelo vrijeme mi je na pameti jer ga dobro znam.


vidimo se.

12.05.2006., petak

hahahhhahhahaha

pa sok sokkkk


idem u grad

ziher poet gužva


jućer
malo sam ljut
neću reć zašto

ha ha

pa sokk

bežim

11.05.2006., četvrtak

hahha

jućer dojdem na job
nisam se ni parkiro a kompić već skaće da zapalimo
da je nabrijan
reko ajde da ga se rješim.
došao je poslije sa 2 frendice
jedna bezveze a druga jebeno tijelo
reko da se upoznamo a ona kaže da se znamonaughtyda smo u razred išli.al nije ,išla je u A,ja bio B
mislim tak she kaže jer ja sam izgleda sve zaboravio il se razvila.

malo su cugali i tak oko pol 1 mrma.
da fakat živi u kvartu.
vele da bi mogli malo češće ostat u centru ,slažem se


idem se spremit i nać s frendicom veli da će nešto bit MOŽDA

al neznam what does it mean

trebam u pol10 u novi zg jednu curu od ptiča odrufat na hitnu
može bez pitanja zašto jer ni ja neznam

nisam se ni digo već mi je baterija na mobu empty


dosta ne da mi se pisat
najduži blogonž do sad


adios amigos na kvadrosmahnut

10.05.2006., srijeda

mufffff

nabrijan sam iđem vanka

samo mufovi a jaz


ljeto dolazi a u auto ojshauofhuabnkvab nkhyjlv nvn n
anomalija zna šta želimsmijehnaughty


boooooooooookkkoookookkook

umor

sad sam se digo

šta ćeš


dANAS JE BIO SMIJEH
došao sam oko pol cenera mrma i onesvjestio se u krevetu

al sad sam ready
for the adventures
of žvile


neda mi se pisat idem se otuširat i drkicaaaaaaaaa



later

09.05.2006., utorak

mrmeka




evo me


idem se upristojit i najest pa se čujemo

blog

blog bok

08.05.2006., ponedjeljak

soook

finito
smijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh


sad sam spreman na sve

samo daj


idem u kvart nešto bi jovu vozio a ne mogu reć ne

lipo vrimecerek

idem još na papicu
grahče na tavče
pa ljetim

trebo bi car usisat



vidimO SE

mućke

sad me zbudio


već vidim šta želi


idem se spremit

dosadno je


adios

07.05.2006., nedjelja

evo i me

sam se zbudio


nisam baš prenajboljši

zato jer se uvijek negdje žurim

samo zujim



idem do belinde na vuka pa na
THCO2

da popravim raspoloženje


nada


da sam bar bio jućer slobodan
bilo bi veselo


ma i ja briješ bit će those days i prviše



grem grem


ćućešćećemoćeteće

06.05.2006., subota

spremanje

u cenera grem radit s kk

bit će veselo


situacija---nedorećena
----nepoznanica x
madam


pusonž svim blogericama
i spidermanu

hellooolooloo

napokon na sigurnom


sunce me spržilo


jagnjetine
komu samo meni


bratići odrasli jebo ih jaz

adios za sad




grmljavinapuknucu

mokri snovi

imao sam jebene snove.neki softić.

grem se spremit pa u bolji život.

šta danas dan nudi?

05.05.2006., petak

mrma

sutra trebam na ručak u rakov potok kod tete.

danas je bila zanimljiva večer
drago mi je što nisam pretjero
jer sam već mrma.

treba se izrazit a ne skrivat i pretjerivat svaki vikend.



jedva čekam 6 mj kad grem na more preko vikenda.


dva slova š hodaju cestom.
prema njima dolazi slovo s.
prvi š kaže drugom š:
gle pedera šta se zalizo!smijeh


za kraj laku noć i lijepe snove

stisnite pesnice i priznajte da živimo u jednostavnom svijetu
a sami kompliciramo
svjesno ili nesvjesno.

prosvjetljenima.



neka tuga.

odo u krponž.bokšićthumbup



aaaaa

wake me up before you go gog gog go


žuja


idem se spremit

ćorka

neko i po lijepom vremenu mora spavatzijev

energija za svježu krv po noćimad


popodne idem pit vino smijeh


za krvparty



pozdrav blizancimamah

04.05.2006., četvrtak

good morgen

evo i ja se digo.još sam danas na tapeti pa onda slobodan milo šević.


mrgonž me jebe s windowsima
to ti je kad neznaš a danas ništa više ne stignem

vrijeme for me and special persona.
nabrijan sam trebam se ispuhat.

frulix 2 pa druženje najbolja komba prije odlaska na job.

žao mi je kako se neke životne situacije razvijaju ali takav je life


life is life.pusca

kooooooma

sad grem čorit postamo se oko 5


gotov sam
kula očno

02.05.2006., utorak

finito

idem na pituru.

life is life
šta da radim.

headbangzujo

jaz

danas sam trebao biti slobodan

ali se radi i danas i sutra jebiga.

još i bolje jer nemem nikakav plan.
lagana deprešn.

idem se otuširat pojest pa tršit.

lazanje
ma može.

bok

01.05.2006., ponedjeljak

radni dan

neko danas i radi

još 2 ćuke pa krećem.
baka ošla nazad do tete

imam svoj peace
držite fige da dobijem job sutra
bit će money


vic pa na tuš-pauzu:

što je muškarac bez brkova?
janica kostelić


anomalija pa desi:

fjutail is irisistible




<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.