žvile.blog

30.04.2006., nedjelja

ma da<

evo me
peoples


kaj da radim trebam plan rada

idem nać neku ziku pa van


u bolji život

18.04.2006., utorak

evoooooo meeeee

proradio internet

jebenica

idem se otuširat pa malo zike a


andjelka

14.04.2006., petak

najljepši spot




šminka

vanka

grem van tršit

malo fuce

ajde ante žurba
nemaju papira ni para

svjet je majne


i am watchin






najbolja ..,.,,.,,..,

jestrdej

al smo se napili

jućer nema ko nije cugo
samo žuje i pelini

beli kupio jugića

propala investicija al vozi


imam jebenu stvar
nije za sve

idem još neki spot sblogat
pa se čitamo

13.04.2006., četvrtak

servis

ostavio sam car u servisu
tek sljedeći tjedan dobivam nazad

a na godišnjem

morat ću se napit

od sorrow

grem van



i love this game
trebam do 2gija po vuju
idem titpla porez i prijavit srebrnog zmaja



ako imam sreće nema cops


godišnji malo po malo ode u vjetar
al tom i služi


bliži se i taj dan


htio bi neku ziku stavit na blog al mamne mapoj.
ako neko zna

talk to me
idem na papicunjami

vidimO SE

dobro troju

bok buraz bok
kad ja prdnem čuješ rok



drkica

12.04.2006., srijeda

mrma

umri muški je na telki



laku noć narode


kako zovu patuljke u bosnismijeh


raja do jaja


bokšićwave

nevjerovatno

jućer sam svašta vidio i čuo
ćovjek uči dok je živ


na godišnjem sam od jućer
bit će veselo ali samo sa odabranom ekipom
jer imam neke ....................................
i nije mi drago
al sve se već zna
zato nije krevet-eng




bok slunjska

šta zujiš




i fell in the ring of fire
and it burns burns burns
i go down and the flames go hire



have no legs have no friends nananananananananananananynsana
amammamnanananan


chiaos

11.04.2006., utorak

jeb.. kišu

idem van
sve je zanimljivije od mrma

možda
ćemo vidjet


idem u grad se prođirat



ko će sa mnom
a
andjelka


reebok

opet jaz

jućer sam krstio car

crta duga cca 20-30cm
jebiga bar se ne primjeti jako i nije udubljeno


treba pazit i manje tršit bar for begining

idem kavu piut

counter

Free Web Site Counter
style="font-size:12" href="http://www.rapidcounter.com/" target="_top">Free Web Site Counter


09.04.2006., nedjelja

rutina a

¸kak je ovo bezeze



andjelka



skompo sam se s one girl na jobu

big chance to dance

crtić
idem
se
spremit pa ću da tršim





love is
or isnt
pusca

treba neko i noćnu

08.04.2006., subota

lsd

slika

trip

nadam se da ni ovaj put nebum puko
haha
samo da je smijeh

ako se ne ćujeme stipu vodu




pure lsd u kapima treba probat
as

sunca

bokšić idem tršit van

05.04.2006., srijeda

pita me frend natršeni:

kak se krpelj kad fula metu vrati nazad na drvo


nemam mapoj
valjda odchila neko vrijeme
pa jhgihgiukl
boli me

idem vozit

furam seku na posao
idem po kisa i bucu u i
pa na žitnjak
pa crusing tek tolko

bok šić

04.04.2006., utorak

car-auto

sad grem po corsu 1.4
ima da slavim cijelu godinu
hanča

03.04.2006., ponedjeljak

HEJ!

bok!JA SAM NJEGOVA SEKA.

02.04.2006., nedjelja

one night in zg city

jućer je bio kaos..
piva na pivu frula ....party
šora i haloviheadbang




juće sam skužio da je istinita poslovica:
šta pijan govori to trijezan misli

iskreno a
bolje da sam išo van jer inače ne bi vidio kakvi su mi prijatelji u kriznoj situacijibang
i zato mi je drago


sve se pamti
ja sam sad bar ziher s kim grem anva i na sea
iznenadio me burninmadjedan prijatelj
ali mislim da sam sve to znao i prije


isprike su teške,oprosti još teži



kun purac je teško plesat na rap
većina stvari je ritamless razbacivanje rukicama kukovima
njihanje u ritmu

kolko sam ja skužio 1 reper
je samo iz naše ekipe pleso
masa
a others piva i za stol ko frajeri
šta dvopek radi a mrtav je




jarun dismr opako
kak će se razvit smell do ljeta
izbjegavanje



ćućeš me nikad više ne
takav sam kakav sam

I NEĆU DA SE PROMIJENIM


hihihihihi


kom smeta a?



idem radit za po ćuke pa vidimose




01.04.2006., subota

slobodan

idem pod tuš malo mirisa jabuke.za papicu rizi bizi
još par serija sklekića zarolat iiii opet na sologic možda dojde obitelj patkica pa još i bird flu pokupim.



dosta.


pič pič
kao breskva

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.