Zadnji Loop i Gusari

Nasla sam ga pred vratima, jutros ga ubacio postar. Al' vi ne znate sto je to Loop. To je (bio) onakav malecki casopis Londonskog gradskog transporta, pun zanimvljivih informacija o tome sto se sve moze radit po Londonu. I o tome turisti nemaju pojma... I ovaj je zadnji. Smrc..

Ali dobro.. prijavila sam se na eZine pa valjda dobijem onaj Mac laptop za nagradu... ako izvuku moju karticu, jasno. Koja vjerovatno nece ni stic do njih, jer ce se izgubit negdje u postanskom sanducicu.

I cega ima u zadnjem Loopu..

Gdje mozete skociti u vrijeme rucka ako imate samo sat odmora:
- evo, mozete na Brick Lane u kafic koji preko dana ima zivu muzu (to jest muziku) i razne gigove... kao novi bendovi koji jos nisu slavni ali mogli bi bit poznati lokalcima.
- mozete isto pogledat pozorisnu predstavu koja traje 45 minuta a kosta Ł5, rucat mozete u teatru (grickat sendvic dok gledate)
- mozete u knjizaru Foyles na laprdanje sa raznim piscima pa ce vam oni i potpisat knjigu ako je kupite (ne bilo koju, nego samo onu koju su oni napisali, valjda)
- mozete u prenovljenu St Martin crkvu na koncert (to vam je preko puta Trafalgar Squae-a... lijevo od Nelsona)
- mozete pojest svoj sendvic na nekom gliseru koji juri Temzom ili postati tajni kupac (idete u neki odredjeni ducan, ispunite neke upitnike o servisu, ispljuvate sve sto vam se ne svidi ili hvalite sve sto vam se svidi - mozda onaj seksi prodavac koji vam je htio napraviti make-up dobije povisicu...) i dobijete Ł10...

E, ima toga.. da li ste znali da se mozete vozat Londonom sa amfibicnim vozilom? E da.. to vam je neki preradjeno vojnicko vozilo obojeno u zuto.. i taj vas vozi po ulicama Londona onda udje u rijeku pa malko plovite. Nisam jos probala ali hocu sigurno.. imam cak i neki voucer za Ł10 koji mogu koristiti... pa cu vam pricati.

A da sam pala na guzicu kad sam se izgubila u nekom dijelu Londona in naisla na gusarske ladje.. PRAVE!!! Istinite.. Tako je to bilo.. Prijateljica i tip preselili su se iz susjedstva negdje na jugoistok Londona, u blizinu rijeke. A znace oni koji me poznaju da sam uvijek voljela gusare.. jos od malih nogu. Kad su me pitali sto bih htjela biti kad odrastem, odgovarala bih: "Gusar, astronaut ili akrobat u cirkusu!". Nista od toga nisam postala (a po nekima nisam jos odrasla.. bar mentalno).

E pa vidite.. taj Wapping, kamo su se moji frendovi preselili, je mjesto, gdje su vjesali ulovljene gusare. I onda pravili izlozbu na obali rijeke kao za upozorenje svim zlocestim gusarima, koji bi se usudili osiromasiti bogatase ili silovati mlade gospodicne, koje su potovale brodovima. A najzanimvljivije mi je bilo, sto je u filmu Pirati sa Kariba mnogo istinitih faktova o piratima. Recimo ona kineska piratska kraljica.. pa Johnny Depp (vidim Kojoticu, kako se sad naostrila name, hi hi).. e onaj njegov lik Jacka Sparrowa napravljen je tocno po opisu Kapetana Crnobradog (Blackbearda) koji je cak uzivao u drustvu jedinih zena gusarica. I njega su uhvatili pa mislim da je jedan od onih brodova u Tobacco Docku (tocno nasuprot stana mojih prijatelja - mo's kamen bacit na brod sa balkona) njegov. E pa.. Crnobradog su izlozili na obali Temze a gusarice su se spasile jer su (kao) bile trudne. Zenske se uvijek snadju, je-li...

Dobro, necu sad duzit o gusarima iako sam se bas zapalila... A London je isto tako "gusarski" grad (cak je Kraljica placala gusarima da plijene brodove u njenu korist - bukaniri) pa mi je super sve to dozivljavat. Ali selicu se u Wapping.. cim pocnem radit terapije i malo vise zaradjivat.. bas nasuprot brodova!

A sad idem gledat Bizantince... izlozbu. Babilonci su mi bili super a pogotovo kad glumci citaju tekstove u babilonskom jeziku!

-

17.03.2009. u 13:15 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Listopad 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)


Komentari da/ne?

Opis bloga

pa sta ja znam... pisacu sto mi padne na pamet..

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Kojotica
Citamo se..

Linkovi iz svijeta
Caroline Hands
Caroline je moja engleska "mama" a inace izvrsna umjetnica i zena mnogih talenata.

Arabwoman Blues
Blog zene iz Iraka, zove se Laila... Otkriva mi pogled na rat iz druge perspektive.

Uncensored Arabwoman Blues
Uncensored Arabwoman - blog te iste zene iz Iraka, samo necenzuriran.

Anima Sana, Pula
Holistic Wellness - terapije, masaze, yoga i jos mnogo toga.