Make your own glitters here
Najseksi muškarac - cetrdeset i neka - Blog.hr

ponedjeljak, 24.11.2008.

Najseksi muškarac



Jedna od važnih interdisciplina u svitu je svakako i izbor najseksi žene ili muškarca.
Ne bacilan puno na izbor žena, ali mi je uvik drago kad izaberu nekoga muškica kojega san ja vec i prije njih izabrala, onako na tajnom glasanju sama sa sobon.
Ove godine je to Hugh Jackman. Ma baš mi je žgodan i lip, je da je ovod malo fotošopiran,ali ajd......


Dakle ovo je Hugh Jackman

Image and video hosting by TinyPic


Kad vec tamo neki magazini kao šta je "People" ima svoj izbor najseksi muskarca, ja evo otvaran izbor najseksi Hrvata ovod na mom blogu. To su neki po mom izboru, ali ako mislite da ih ima jos, predložite. Mogu i blogeri. Ima li hrabrih da butaju sliku u javnost?
Moran priznat da mi je bilo teško sitit se koga stavit, e sad, je li to znači da nema zgodnih Hrvata (javnih osoba) ili su moji kriteriji previsoki.
Dakle.....ko vam je najseksi od ovih ovod.

Čovik hrapavog glasa i punašnog stasa ?

Image and video hosting by TinyPic


Čovik od glasa?

Image and video hosting by TinyPic


Čovik opakih pitanja?

Image and video hosting by TinyPic

Čovik od "blago ti se Zrinka" ?


Image and video hosting by TinyPic

Dva čovika četiri vesla?

Image and video hosting by TinyPic

Čovik od mora ?


Image and video hosting by TinyPic



- 14:35 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.