Make your own glitters here
Moji argumenti - cetrdeset i neka - Blog.hr

ponedjeljak, 27.10.2008.

Moji argumenti

Image and video hosting by TinyPic





Clanak prenesen iz Vecernjeg lista.


- Slobodan Ljubičić, splitski poduzetnik koji se uglavnom bavi nekretninama,
do sada medijski neeksponiran, četiri mjeseca s inozemnom partnerima
priprema projekt kreiranja novog grada u Trogiru, koji bi trebao niknuti
na mjestu Brodotrogira.
Ljubičić je u pripremu ponude već uložio blizu dva milijuna eura,
a na oko 17 hektara površine Brodotrogira niknuli bi turističko-komercijalni sadržaji,
stanovi, marina i sve što nedostaje Trogiru, od prosvjetnih do kulturnih objekata,
koncertne dvorane, galerija. Priprema sveobuhvatno rješenje za cijelu lokaciju,
a namjera mu je zaposliti oko 1500 ljudi.
Bude li ponuda prihvaćena, od trenutka ulaska u Brodotrogir do njegove fizičke likvidacije,
što će potrajati oko dvije godine, trogirski brodograditelji primali bi plaću i sve što im pripada po kolektivnom ugovoru bez obzira na to hoće li raditi.
Plaćat će im doškolavanja i prekvalifikacije budu li zainteresirani
da se pripreme za nova radna mjesta, a u kompleksu će,
poručuje, biti više radnih mjesta nego ih je danas u Brodotrogiru.
Škverani i njihova djeca imat će prednost pri zapošljavanju,
a inzistirat će i na otvaranju škole za obrazovanje menadžera u hotelijerstvu.
Zaposlit će i sadašnje kooperante Brodotrogiram koji će raditi dok bude radio škver,
a potom će ih angažirati na poslovima demontaže. Kad projekt krene,
ponudit će im se i poslovi gradnje na kojima se može dobro zaraditi.

Kako je lokacija Brodotrogira zona mješovitog sadržaja
(oko 30 posto turistički, 30 posto komercijalni, 30 posto stanovi),
dio stanova ponudit će se našim ljudima po prihvatljivim uvjetima (tzv. lease hold).
Jer, naglašava Ljubičić, oni čine grad!

- Za ponudu će dati jamstvo, a oni koji ga ne žele neka argumentirano obrazlože zašto.



Nasla sam ovaj clanak danas u Vecernjem listu.
Iskustvo mi kaze da ovako napisane "bajke" uzmem s rezervom.
Doba je kad cvjeta gradjevinska mafija, uz sve ostale grupe i podgrupe mafija.
Mafija je preuzela drzavu, ali to nije tema ovog posta.
Cisto moja konstatacija, ili kako se to popularno kaze, tok misli.
Iskreno i ja bi rado umjesto ruznih hala i dizalica gledala zelenilo,
jahtice u marini, lipe zgrade, ne velike,
onako umjeren visine, mjesto di mogu doc i pogledat predstavu,
izlozbu, poslusat koncert pa cak i imat svoj stan tu ili kucu
s pogledom na najlipsi grad i rivu na svitu.
Zamisljam to ka jedan moderno izgradjen gradic,sam za sebe,
ali da svojom arhitekturom prati starine, da ne odudara,
da se uklopi i bude oku ugodan.
Citajuci clanak, imala sam sliku tog novog Trogira pred sobom.
Mogu je percipirat .
Svidja mi se ideja.
Ali......
Nije li ovo opet jedan od nacina da se progura projekt
iza kojeg zapravo stoje tisuce kvadrata stanova na prodaju?
Hoce li zaista tu niknut kazaliste, galerija, visoke skole,
fakultet i ostali popratni sadrzaji koji se nude?
Koliko god se trudila ne mogu povjerovat u tu ideju i njeno ostvarivanje.
Ne zato jer sam pesimist, naprotiv, vjecni sam optimist i lako me osvojit nekom dobrom idejom.
Lako se zanesem i povjerujem u ono....napokon neko pametan ko zna sta treba.
Pokusavam sama sebe uvjerit da je to moguce, ali nikako mi ne ide,
stalno onaj patuljak u glavi skakuce i vice mi.......ne zanosi se,ne zanosi se,
ne zanosi se.......privatni interesi su u pitanju, golema zarada je u pitanju.....pitaj se ko stoji iza toga......

Narasla sam i prestala virovat u bajke.



Image and video hosting by TinyPic








- 14:14 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.