Make your own glitters here
Biološki gledano - cetrdeset i neka - Blog.hr

četvrtak, 25.09.2008.

Biološki gledano




- " Bioloski gledano, priroda putem spolnog hormona tjera muzjaka svake zivotinjske vrste da u sto vecoj mjeri rasproste svoj genski materijal i odrzi vrstu pareci se sa sto vise zenki. Tako i muskarac pod utjecajem hormona testosterona ima poriv da mijenja partnerice.
Stovise,istrazivanja otkrivaju da zene, kada im u zrelijim godinama pocinje opadati razina zenskih hormona i pocinje se povecavati koncentracija muskog testosterona, takodjer pokazuje vecu tendenaciju k mijenjanju partnera."

Ovo nisan ja smislila, nego procitala i prepisala. belj
Citam nedavno da muskarci, neki, imaju i gen za varanje.
Raznorazni geni nam daju karakteristike.
Kod mene se zadnje vrime prominija gen prema kucanskim poslovima.
Za to vrime je moj partner poceja dobivat taj kucanski gen.
Obeca je da ce i kuvat. To jos cekan i nadan se uskoro.
Dakle, sve manje su sanse da minja partnerice,a vise se posveti domacinstvu.
Isto tako kod mene raste sansa za minjanjem partnera.
Dakle, ako pocnem s tom novom aktivnoscu, nije to do mene, nego do gena.
Lipo je imat kvalitetno opravdanje za to.
Kako me se, nas, moze osudit ako nam je to u genima.
Ne mos protiv toga.
Je li da??



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic






- 11:58 - Komentari (33) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.