Make your own glitters here
Međupost i update - cetrdeset i neka - Blog.hr

utorak, 23.09.2008.

Međupost i update

Danas smo se okupali.


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



UPDATE

Zovem se Mala.Moram to reci jer vidim da me svi oslovljavaju u muskom rodu.
Prije sest godina dolutala sam do Zuzinog dvorista. Tamo se vec sepurio muzjak crne dlake i nesto veci od mene. Ja sam stigla u coporu jos pet pasa lutalica,iako nisam bila lutalica. Vise se ne sican sta je bilo, jesan odlutala ili su me ostavili. Bila sam uplasena i gladna. Zuza me zvala u kucu,ali bojala sam se uci. Danima mi je ostavljala hranu na skalama pred ulazom. Jedan dan san pojela nesto s ceste i bilo mi je jako lose. Zuza se cudila kako me nema taj dan i otisla me potrazit. Nasla me na livadi pokislu i bolesnu.
Jako me bolio stomak i povracala sam. Zuza me umotala u sugaman, stavila u auto i brzo odvela kod barbe u bilom.Posli je barba u bilom reka da sam pojila otrov.
Dobila san terapiju i puno ljubavi od Zuze i njene obitelji.
Zato ih od onda sve slusam sta mi kazu. Jako sam im zahvalna jer su mi spasili zivot.
Dobila sam ime Mala. To je bilo privremeno. Mislili su da ce naci moje vlasnike ili udomitelje pa mi nisu tili dat pravo ime. Ali kad su se jedni udomitelji javili da bi me uzeli,ja san vec osvojila njihova srca i nisu me dali. Tako mi je ostalo privremeno ime Mala.
Svog pravog se vise i ne sican.
Imam i pseceg prijatelja u ovoj kuci. Uvik mu kradem hranu i Zuza mora pazit kad nam daje jist da mu ja ne ocistin pijat. Prve dane to nije znala,ali kad je vidila da se ja debljan,a on mrsavi obratila je paznju. Sad uvik dezura dok jedemo i vice :"Ne Mala!"
Leno je duplo stariji od mene i kaze moja Zuza da od kad sam ja dosla u kucu da je on posta ljubomoran i prgav.
Ovako Leno i ja cekamo Popaja da se vrati kuci i lajemo,cak i na lisce koje pada.
Nek se zna ko je gazda u kvartu!!!!



Image and video hosting by TinyPic







- 18:15 - Komentari (56) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.