Make your own glitters here
cetrdeset i neka - Blog.hr

utorak, 09.09.2008.






Prosli put kad sam bila u Barceloni,nabila sam zuljeve setajuci uzduz i poprijeko.
Izgubila se tri puta,ali vridilo je. Barcelona je grad u koji sam se rado vratila. Trazeci Picassov muzej tada,jer mi je vodic osta na brodu pa sam pokusala doc do tamo po sjecanju,imala sam u memoriji otprilike kartu grada, naletila sam na njihov park Ciutadella. Najveci park u gradu. Tad sam samo na brzinu propjesacila dio parka.
Jucer sam svratila tamo,jer niko normalan ne seta po gradu na ovoj sparini. Mislila sam se izmedju nekoliko muzeja i Zoo-a. Odluka je pala na Zoo,jer nisam posjetila ni jedan vec,auuu predugo. Ka prvo protiv sam utamnicenja zivotinja. Svaki Zoo bez obzira na uvjete je upravo to,tamnica. Oslobodit ih ne mogu,ali kad sam vec tu isla sam pogledat u kojim uvjetima zive. Dok sam ih fotografirala poneki su me podsjetili na neke od vas blogere ili ljude s kojima se druzim van ovog blogerskog svita.

Prvo san nabasala na Umorno oko. Ovo je on prije velike odluke o promjeni nacina zivota i ishrane.


Image and video hosting by TinyPic


Umorno oko kakav ce bit kad proces pocne davat rezultate.



Image and video hosting by TinyPic


Ovo je Wish,nema dileme.


Image and video hosting by TinyPic


Blogerice s moje favorite liste.


Image and video hosting by TinyPic


Oni su se upoznali preko bloga.


Image and video hosting by TinyPic


Ciovka pozorno promatra i smislja novi post.


Image and video hosting by TinyPic



Mandrilo,ako niste znali tako zovu splicane.


Image and video hosting by TinyPic



Popaj.


Image and video hosting by TinyPic


Prijatelj Robi.


Image and video hosting by TinyPic


Dida.


Image and video hosting by TinyPic


Rogonja,necu vam rec koji.

Image and video hosting by TinyPic







- 14:53 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.