Make your own glitters here
Villefranche - cetrdeset i neka - Blog.hr

subota, 10.05.2008.

Villefranche


Svaki petak se Love Boat ili ti ga Pacific usidri u Villefranche.
Nica je na deset minuti auton odavde,a ni Monte Karlo nije daleko.
Ja ka ja,nisan bila u Nicu,jer veca Nica od Nice je moj Trogir.
Ostali smo u Villefranche,jer mi je draze ovo malo misto koje jos dise domacinski,iako ima tu i tamo tragova glamura.Osjeca se blizina mondenih odmaralista.
Ribarski brodovi,cisto i bistro more,ugodni ljudi........
Meni dovoljno.
Rucali smo friski lesh i tralala posli bocice crnoga na brod i put Korzike.
Tamo san danas ispijala kave i obisla pazar.
Nisan nista slikala jer kad san vidila da su trisnje 15 euricha po kilu,oduzelo mi ruke i noge,a i kava je bila stronggggggg burninmad



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

- 17:34 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.